2012-09-15, 19:32
  #17305
Medlem
Run Forrest Run..
Citera
2012-09-15, 19:39
  #17306
Medlem
Pikebums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stirrastelt
Haha kanske inte 150 utan runt 70 - 90 minst. Fyfan äckliga jävla horor, slå föräldrar som var påväg därifrån. Bra jobbat Firman Boys! Ännu en gång har ni bevisat eran styrka och mod.

Var det inte Bajen Fans Cup?
Var det BO's morsor&farsor som fick spö?
Du får det att låta som någon pojklagsturnering.
Citera
2012-09-15, 19:45
  #17307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pikebum
Var det inte Bajen Fans Cup?
Var det BO's morsor&farsor som fick spö?
Du får det att låta som någon pojklagsturnering.

Jo?
Inte vet jag?
Haha, föräldrar = julgranar.
Citera
2012-09-15, 19:52
  #17308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stirrastelt
Jo?
Inte vet jag?
Haha, föräldrar = julgranar.

Hur ska du ha det nu??,,först var det förädrar som fick stryk,,inlägget efter så vet du inte,,och sen blir man blir man huxflux julgran när man blivit förälder,,rätt uppfattat??
Citera
2012-09-15, 20:22
  #17309
Medlem
Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stirrastelt
Haha kanske inte 150 utan runt 70 - 90 minst. Fyfan äckliga jävla horor, slå föräldrar som var påväg därifrån. Bra jobbat Firman Boys! Ännu en gång har ni bevisat eran styrka och mod.

Hihiho
Ja alla kan ju inte köra lika ärligt som ert kickersgäng. Era "julgrannar" har ju visat gång på gång att de vill leka på styva linan, I väsby, vid er marsch osv. Så om någon fick en smäll idag så var det nog ett bra uppvaknade för dem.
PS Där fick ni för låset! DS
Citera
2012-09-15, 20:24
  #17310
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loag
Hur ska du ha det nu??,,först var det förädrar som fick stryk,,inlägget efter så vet du inte,,och sen blir man blir man huxflux julgran när man blivit förälder,,rätt uppfattat??

Jag skrev att det var föräldrar/förälder som fick smaka , då skrev han och frågade om jag menade BO/BHS föräldrar vilket jag svarade med att de var vanliga supportrar/julgranar/kan ha varit föräldrar.
Kunde ha varit det när jag tidigare såg vissa stå med barnvagnar.

Sen vet jag inte om någon av de ovannämndas föräldrar var där.
Citera
2012-09-15, 20:37
  #17311
Medlem
-
__________________
Senast redigerad av loag 2012-09-15 kl. 20:40.
Citera
2012-09-15, 20:48
  #17312
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stirrastelt
Jag skrev att det var föräldrar/förälder som fick smaka , då skrev han och frågade om jag menade BO/BHS föräldrar vilket jag svarade med att de var vanliga supportrar/julgranar/kan ha varit föräldrar.
Kunde ha varit det när jag tidigare såg vissa stå med barnvagnar.

Sen vet jag inte om någon av de ovannämndas föräldrar var där.

Kanske var det så att dessa vanliga supportrar/julgranar faktiskt försökte stå upp,kan även nämnas som kat b,. medans dom som vill tillhöra kat c valde en annan väg..
Citera
2012-09-15, 20:56
  #17313
Medlem
a-didass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loag
Hur ska du ha det nu??,,först var det förädrar som fick stryk,,inlägget efter så vet du inte,,och sen blir man blir man huxflux julgran när man blivit förälder,,rätt uppfattat??
Varför skulle BOs päron få stryk? Lite svårt att avgöra hur seriös du är men vafan? Julgran när man har blivit farsa? haha

Det var BFs cup där olika lokalavdelningar kunde anmäla sig men även KGB, BO/BHS var med. Har för mig att även typ SB eller UB var med. Alltså BFs lokalavdelningar som är julgranar. Sen tror jag att det var publik där, säkert en del barnfamiljer.
Citera
2012-09-15, 21:15
  #17314
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a-didas
Varför skulle BOs päron få stryk? Lite svårt att avgöra hur seriös du är men vafan? Julgran när man har blivit farsa? haha

Det var BFs cup där olika lokalavdelningar kunde anmäla sig men även KGB, BO/BHS var med. Har för mig att även typ SB eller UB var med. Alltså BFs lokalavdelningar som är julgranar. Sen tror jag att det var publik där, säkert en del barnfamiljer.

Om nu några föräldrar fått stryk(vilket jag tvivlar på) så kanske finns en orsak,,kanske skämmdes dom.

Julgran när man blivit farsa var mest ironiskt mot stirrastelt,,men ironi på nätet har aldrig funkat,,borde lärt mig det vid det här laget..

Att kgb med undergrupper skulle finnas där var väl helt klart men att dom skulle va usla fotbollspelare o åka ut tidigt kan man väl knappast skylla fb på...
Citera
2012-09-15, 21:17
  #17315
Medlem
startlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-didas
Varför skulle BOs päron få stryk? Lite svårt att avgöra hur seriös du är men vafan? Julgran när man har blivit farsa? haha

Det var BFs cup där olika lokalavdelningar kunde anmäla sig men även KGB, BO/BHS var med. Har för mig att även typ SB eller UB var med. Alltså BFs lokalavdelningar som är julgranar. Sen tror jag att det var publik där, säkert en del barnfamiljer.
han menade ju inte att nån firmagrabbs föräldrar fick stryk eller firmagrabbar som är föräldrar, han mena att det fanns publik där som va vanliga familjer och föräldar
Citera
2012-09-15, 21:41
  #17316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av startling
han menade ju inte att nån firmagrabbs föräldrar fick stryk eller firmagrabbar som är föräldrar, han mena att det fanns publik där som va vanliga familjer och föräldar


Haha, skrattar högt.
Om man har koll på många av dom som sitter i toppen av firmorna så är det typ större delen som har ungar.
Så visst om man kallar dom farsor som fick stryk så visst

Finns alltid nånting att skylla på om man torskar från alla läger, men normalt sett så vet man var dom andra rör sig om dom är på gång i grupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in