Citat:
Ursprungligen postat av a-didas
Varför skulle BOs päron få stryk?

Lite svårt att avgöra hur seriös du är men vafan? Julgran när man har blivit farsa? haha
Det var BFs cup där olika lokalavdelningar kunde anmäla sig men även KGB, BO/BHS var med. Har för mig att även typ SB eller UB var med. Alltså BFs lokalavdelningar som är julgranar. Sen tror jag att det var publik där, säkert en del barnfamiljer.
Om nu några föräldrar fått stryk(vilket jag tvivlar på) så kanske finns en orsak,,kanske skämmdes dom.
Julgran när man blivit farsa var mest ironiskt mot stirrastelt,,men ironi på nätet har aldrig funkat,,borde lärt mig det vid det här laget..
Att kgb med undergrupper skulle finnas där var väl helt klart men att dom skulle va usla fotbollspelare o åka ut tidigt kan man väl knappast skylla fb på...