2013-11-06, 23:40
Medlem
rejmans avatar
Det var som fan!
Citera
2013-11-11, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gentleman91
Tja alla Flasher Såhära ligger de till finns säkert över miljoner folk där ute som har samma problem men denna tråd ska bli intressant och hoppas att andra ska ochså kunna ha bra användning för Så Frågan är Såklart hur Skaffar man snabba pengar extrajobb ellr nåt åt det hållet? NEJ INGA DROGER Eller nåt Illegalt tack!! denna tråd ska BARA va Legala ^_^ så kör på erans ide och allt inom det och gärna en hemsida efter om du vet info om de som exempel : Ja du kan jobba inom tidningen och dela

ut tidningar på www.blabla.com Exempel sen skrikver man ju ner gärna hur mycket man kanske Circa får ut och så som lön och hur mycket per timme ellr nåt i den stilen? men som sagt denna tråd ska alla se för dom som letar efter seriöst sätt och fixa pengar och NEJ inte Från poker heller vill ej använda mina egna pengar på nåt för kunna bygga up mer pengar så skriv gärna nånting alla som kollar på denna tråd så får ni dela me er info och allt ni har o tänka på

Ps : Inget med körkort o göra ^^

Jag har lärt mig en ny metod nyligen.
Jag har en metod på hur du kan tjäna pengar.
Jag kommer hjälpa dig med allting, allting handlar om att köpa saker billigt och sälja dyrare.
Jag kan visa dig bevis på detta och kommer att lära dig hur du gör men för ett pris.

Detta är inget skitsnack..
Citera
2013-11-11, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maffianos
Jag har lärt mig en ny metod nyligen.
Jag har en metod på hur du kan tjäna pengar.
Jag kommer hjälpa dig med allting, allting handlar om att köpa saker billigt och sälja dyrare.
Jag kan visa dig bevis på detta och kommer att lära dig hur du gör men för ett pris.

Detta är inget skitsnack..

Hehe, pluspoäng för din praktiska demonstration
Citera
2013-11-25, 12:14
Medlem
Ett förslag är att gå fram till läskavdelningen och ta fram en tom back och sedan gå till pantavdelningen och vips så har du ett pantkvitto på ca 30kr trots att backen var tom.

Tjänade ca 100kr på detta sätt. det gäller dock att välja rätt butik där både pantautomaterna och läskbackarna finns nära varandra. Det ultimata är ifall pantningsrummet är öppet för då så kan du använda samma back om och om igen annars är det bara att hämta fler backar från butiken.
Citera
2013-11-25, 22:27
Medlem
kalashnikovsbarns avatar
Hur en tonåring får pengarna att rulla in

Hej! I denna tråd ger vi förslag på hur en tonåring tjänar pengar effektiv ju mindre hen behöver slita ju bättre. Olagligt som lagligt båda går bra. Ge era förslag och gå gärna inte off-topic.
Citera
2013-11-25, 22:31
Medlem
TexasTigers avatar
Svarttaxi.
Citera
2013-11-25, 22:32
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Langning.
Citera
2013-11-25, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TexasTiger
Svarttaxi.
Hur går det till? Åker man fram till folk och frågar om dem vill ha skjuts? Verkar extremt osmidigt, förklara gärna mer noggrant!
Citera
2013-11-25, 22:33
Medlem
bananasplit99s avatar
Prostitution.
Citera
2013-11-25, 22:35
Medlem
ThingThings avatar
Prostitution lär man väl kunna dra in ganska så mycket på, särskilt om man efter att ha sålt sig även pressar köpare på mer pengar under hotet om att sprida info om dennes sexhandlande.

Fungerar antagligen bäst om personen som säljer sig är minderårig och om sexsäljaren ser till att rikta in sig på kunder som har mycket att förlora.
Citera
Medlem
whaks avatar
Trimma mopeder åt folk.
Spela poker, trav betta osv
Citera
Medlem
Organhandel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera