Citat:
Ursprungligen postat av
gentleman91
Tja alla Flasher

Såhära ligger de till finns säkert över miljoner folk där ute som har samma problem men denna tråd ska bli intressant och hoppas att andra ska ochså kunna ha bra användning för Så Frågan är Såklart hur Skaffar man snabba pengar extrajobb ellr nåt åt det hållet? NEJ INGA DROGER Eller nåt Illegalt tack!! denna tråd ska BARA va Legala ^_^ så kör på erans ide och allt inom det och gärna en hemsida efter om du vet info om de som exempel : Ja du kan jobba inom tidningen och dela
ut tidningar på
www.blabla.com Exempel sen skrikver man ju ner gärna hur mycket man kanske Circa får ut och så som lön och hur mycket per timme ellr nåt i den stilen? men som sagt denna tråd ska alla se för dom som letar efter seriöst sätt och fixa pengar och NEJ inte Från poker heller vill ej använda mina egna pengar på nåt för kunna bygga up mer pengar så skriv gärna nånting alla som kollar på denna tråd så får ni dela me er info och allt ni har o tänka på
Ps : Inget med körkort o göra ^^
Jag har lärt mig en ny metod nyligen.
Jag har en metod på hur du kan tjäna pengar.
Jag kommer hjälpa dig med allting, allting handlar om att köpa saker billigt och sälja dyrare.
Jag kan visa dig bevis på detta och kommer att lära dig hur du gör men för ett pris.
Detta är inget skitsnack..