2013-11-25, 17:31
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoe
Försökte mig på den där glitchen men det gick åt helvete, hade ca 600k när jag börja, nu är jag typ pank för att det vägra funka. Det funkade en gång när jag testa utan att modda upp bilen ja sålde.
FML.
Se till att göra allt i rätt ordning så kommer det funka! Sitter du på Xbox kanske och att problemet är där?
Var dock lite kämpigt för mig i början och jag gick back några hundra tusen men nu har det ordnat upp sig - 6 miljoner and counting!
Citera
2013-11-25, 17:38
Medlem
kristoes avatar
Jo jag sitter ju på xbox. Var den där guiden enbart för ps3 eller?
fail isåfall...

edit, nää det verkar som han sitter på xbox i videon..
felet måste ju vara att jag är för seg helt enkelt. känns ju dock inte som att det går o göra snabbare..
Senast redigerad av kristoe 2013-11-25 kl. 17:44.
Citera
2013-11-25, 17:58
Medlem
Rexxys avatar
Gör som jag, räkna stegen istället för att kolla vart du är.

När "Sell" är markerat. Tryck på (A) 3 gånger i följd, nu är bilen såld. Fort tryck på start, ett steg åt sidan till options, tryck två gånger fort på (A), Upp 4 (Eller om det var 5 gånger?) sen (A) två gånger till. Nu ska du laddas till Swap Character Menyn. Och nu kan du andas ut!

Jag tog direkt ur minnet, så jag reserverar för fel. Men du förstår principen!
Lirar på X-box förövrigt.
Citera
2013-11-25, 18:25
Medlem
Exakt vad händer när man är "Bad sport"?

En liten rolig informationsgrej är att det finns en bank man kan gå in i. Där Heist-uppdragen kommer vara!
Ser ut att bli riktigt najs!!

Det var någon som sa till mig att man måste vara med i ett crew när man gör heist-uppdrag. är det så ?
Citera
2013-11-25, 18:45
Medlem
kristoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rexxy
Gör som jag, räkna stegen istället för att kolla vart du är.

När "Sell" är markerat. Tryck på (A) 3 gånger i följd, nu är bilen såld. Fort tryck på start, ett steg åt sidan till options, tryck två gånger fort på (A), Upp 4 (Eller om det var 5 gånger?) sen (A) två gånger till. Nu ska du laddas till Swap Character Menyn. Och nu kan du andas ut!

Jag tog direkt ur minnet, så jag reserverar för fel. Men du förstår principen!
Lirar på X-box förövrigt.

Jo jag testade tidigare igen med den metoden och det gick ju bra en gång iaf. Sen andra försöket failade jag och tryckte in mig på kartan istället.
Så jävla drygt. Nu måste jag vänta 48 minuter innan det går att sälja bilar igen, nere på 30k dollars också... dryyyyyyyyyygt..
Citera
2013-11-25, 18:46
Medlem
Rexxys avatar
Citat:
Jo jag testade tidigare igen med den metoden och det gick ju bra en gång iaf. Sen andra försöket failade jag och tryckte in mig på kartan istället.
Så jävla drygt. Nu måste jag vänta 48 minuter innan det går att sälja bilar igen, nere på 30k dollars också... dryyyyyyyyyygt..

Jo, det tog några gånger innan man fick in snitsen. Men nu räknar jag nästan 7 mille.
Citera
2013-11-25, 19:27
Medlem
Spelar både PS3-folk och Xbox 360-folk på samma servrar eller är dom uppdelade var för sig?
Citera
2013-11-25, 19:35
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Spelar både PS3-folk och Xbox 360-folk på samma servrar eller är dom uppdelade var för sig?

Uppdelade
Citera
2013-11-25, 20:38
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi

Citat:
Ursprungligen postat av piov
Uppdelade

Japp, men jag har många gånger tänkt på att det hade varit riktigt kul om det faktiskt skulle bli så!

Det är ju absolut möjligt, det handlar väl bara om att Sony och Microsoft måste samarbeta lite, men båda parter kommer antagligen tjäna på det och det skulle göra online communityn på båda sidor sjukt fet.

Bara möjligheter!
Citera
2013-11-25, 21:57
Medlem
Citat:

Samma här, lyckades ena gången, fail andra gången. Jag kör säkra varianten och tar enbart en pimpning/försäljning. Bromsarna blir nr 2. Detta för att inte förlora för mycket pengar om jag misslyckas.

Bästa är att sno en SUV för då får du minst 7000 även om du inte får göra om det.
Citera
2013-11-25, 22:08
Medlem
Lothbroks avatar
Seriöst hur svårt kan det vara o sälja en bil o sen switcha karaktär? Har gjort det kanske 100 gånger och aldrig blivit fel.
Citera
2013-11-25, 22:53
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jensolsson92
Exakt vad händer när man är "Bad sport"?
Det jag såg hända en person var att han hamnade i Bad Sport "delen" i 36 timmar. Vet dock inte om det var mänskliga eller GTA timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in