2013-11-25, 03:07
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Tveksamt.
Folk kommer köra in i dig tills de sprängs, och då är det bara en tidsfråga tills du blir Bad Sport.

Rockstar säger sig ha tagit bort det där i senaste patchen. Körde runt i min Rhino idag och när någon kom körandes och sprängdes så fick jag inte bad sport iaf
Citera
2013-11-25, 03:08
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Rockstar säger sig ha tagit bort det där i senaste patchen. Körde runt i min Rhino idag och när någon kom körandes och sprängdes så fick jag inte bad sport iaf
Jaha, men då så! Då har jag inga invändningar.
Citera
2013-11-25, 03:10
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Tveksam
Folk kommer köra in i dig tills de sprängs, och då är det bara en tidsfråga tills du blir Bad Sport.
Rockstar har patchat bort det. så det händer ingenting då.

Kul att ta fram tanken om man tröttnar på någon jävel och vill hämnas, eller köra tankkrig mot någon annan.
Brukar alltid finnas någon som tar en tank och spränger allt han ser, då hämtar man sig egen och går bärsärk på han istället

edit: Fan att jag alltid ska vara tvåa på allt
Citera
2013-11-25, 03:42
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jensolsson92
Blir det några negativa konsekvenser om man gör detta? Kan Rockstar ta bort användarkontot?
Vad sägs om att du läser några sidor bak i tråden där din fråga redan besvarats?
Citera
2013-11-25, 08:56
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
De är bara att fortsätta. Ett race man får skjut mycket XP av är "Criminal Records" du hittar den på Start -> Online -> Jobs -> Host... -> Race -> Criminal Records

Tackar!

Betydligt enklare med detta sättet än att jaga uppdrag land och rike runt och försöka få medspelare att joina osv...

Superbra tips, borde "klistras" i någon FAQ om det nu finns det här på FB?
Citera
2013-11-25, 09:40
Medlem
DaleDentons avatar
Någon som vet när heist expansion släpps?
Citera
2013-11-25, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallsMan
Tackar!
Superbra tips, borde "klistras" i någon FAQ om det nu finns det här på FB?

Nej, verkligen inte.. Finns inget tråkigare än att folk vill köra Criminal records om och om igen. Förstör spelet.
Citera
2013-11-25, 13:53
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Intressant. Då får man nog överväga att köpa den.
Fast då skulle det väl bara vara så typiskt att Heists uppdragen kommer kosta en hel del för att utföra då man har sprängt 50% av sina pengar...
Citera
2013-11-25, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Intressant. Då får man nog överväga att köpa den.
Fast då skulle det väl bara vara så typiskt att Heists uppdragen kommer kosta en hel del för att utföra då man har sprängt 50% av sina pengar...

Enligt changeloggen till den senaste patchen så får du inte bad sport om du står stilla med din tank och någon kör in i dig med sin personliga bil. Kör du över någons personliga bil med din tank så får du bad sport.

Så kom ihåg att stampa på bromsen om du ser någon komma mot dig i full fart
Citera
2013-11-25, 14:58
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Enligt changeloggen till den senaste patchen så får du inte bad sport om du står stilla med din tank och någon kör in i dig med sin personliga bil. Kör du över någons personliga bil med din tank så får du bad sport.

Så kom ihåg att stampa på bromsen om du ser någon komma mot dig i full fart
Skall läggas på minnet, tackar.
Citera
2013-11-25, 17:14
Medlem
kristoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Grymt lätt att få ihop stålar när man utnyttjar glitchar. Har fått ihop en halv mille på 10 min.

http://www.youtube.com/watch?v=LDvHt8L2yBU&feature=youtu.be
Har kört på den här ifall någon vill testa och JA det fungerar trots Patch 1.06!

Försökte mig på den där glitchen men det gick åt helvete, hade ca 600k när jag börja, nu är jag typ pank för att det vägra funka. Det funkade en gång när jag testa utan att modda upp bilen ja sålde.
FML.
Citera
2013-11-25, 17:22
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoe
Försökte mig på den där glitchen men det gick åt helvete, hade ca 600k när jag börja, nu är jag typ pank för att det vägra funka. Det funkade en gång när jag testa utan att modda upp bilen ja sålde.
FML.

Konstigt det har alltid funkat för mig, prova senast igår. Hade du ändrat spawn location till last location? Jag gör alltid allt så snabbt jag kan, möjligt att det inte fungerar om du t.ex väntar ett par sekunder efter du sålt bilen eller gör något annat moment för långsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in