Citat:
Ursprungligen postat av
elizadeath
Detta fann jag intressant, om hon nu är HIV-smittad måste hon väl uppge det för en eventuell partner? Eller har lagen ändrats?
Samt att någon borde sett mediciner, Berny på apoteket osv?
Jo, hon är skyldig att uppge det för eventuella partners. Och om det här ursprungligen kommer från hennes ex kan det ju vara så att det faktiskt är sant, att hon var tvungen att berätta och sen har det kommit ut. Men det kan mkt väl också vara skitsnack för att svärta ner och hämnas på Berny av olika anledningar.
Mediciner kan man hålla gömda för besökare så att ingen sett några bromsmediciner säger varken det ena eller det andra, och att hon går på apoteket behöver inte heller betyda nåt, hon kan ju hämta ut adhd-medicin eller sömntabletter lika gärna.
Det skulle verkligen inte förvåna mig om hon var smittad. Men samtidigt, om hon verkligen var det så borde pratet om det ha fått större spridning inom hennes bekantskapskrets. Med tanke på alla hennes partners, hennes "sugardaddys" osv... Låg det minsta risk för sanning i ryktet borde folk dra öronen åt sig mkt mer när det gäller henne. Tycker jag i alla fall?
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska tro.