2013-11-24, 17:00
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Har hänt ett par gånger för mig också. Brukar räcka med att starta om spelet.

Kan man ta bort en patch?
Ja, du kan ta bort en patch. Den krävs dock om du vill kunna logga in på Social Club.
Citera
2013-11-24, 17:02
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Har hänt ett par gånger för mig också. Brukar räcka med att starta om spelet.

Kan man ta bort en patch?
Startat om konsolen tre gånger nu.
Samma jävla skit varje gång.

Edit: Nu efter ett jäkla letande efter fel så fungerar det.
Berodde helt enkelt på att UPnP var avaktiverat.

Har fungerat klockrent ända sedan spelet släpptes med UPnP avaktiverat.
Märkligt märkligt.
Senast redigerad av SilentVictory 2013-11-24 kl. 17:19.
Citera
2013-11-24, 18:22
Medlem
Glitchen alla pratar om bör nog vara skapad och läckt av någon på Rockstar. Går knappast att upptäcka en sådan rafinerad glitch av en gamer. Vem testar att sälja en bil för att genast hoppa ur spelet och sedan tillbaka liksom?
Citera
2013-11-24, 18:37
Avslutad
Har nu glitchat ihop 2millar och skall köpa en fet bil, är det adder som gäller eller finns det någon annan bil som är bättre än adder?
Citera
2013-11-24, 18:38
Medlem
Är det bara jag som är sjukt besviken på onlinemode?

Single player var fantastiskt, jag hade riktigt kul även dom första veckorna med online... men efter det så känns det bara så tråkigt. Det finns inget att göra nu längre känns det som.

Det som jag stör mig mest på är att man får göra om samma uppdrag hela jävla tiden. Nån som vet hur många uppdrag onlineläget har? känns som att det är typ 10 st. Hur fan tänkte man här? Utgick man från att folk skulle tycka att det är roligt att göra samma uppdrag om och om igen?

Vidare, utbudet för lägenheter, mod-options för bilar + mkt mer är patetiskt. Alla som spelar online har i princip samma grejer.

Nä, när allt summeras i framtiden, så tror jag att GTAO kommer att anses vara en flopp.
Citera
Medlem
BallsMans avatar
Jääävlar vad segt det går att levla uppåt. (Lv 10 nu).

Ändå har jag snott Jet Fightern från militärbasen och säkert bombat sönder samtliga medspelare 2-3ggr om, haft ihjäl över 300 poliser och runt 100 fordon (enligt "stats").

Är det uppdrag eller Deatmatches/TM's som får fart på levlandet eller hur skall man bära sig åt?

Sugit att springa runt med en UZI till fots när motståndarna "snipe'ar mig", och har betydligt bättre vapen & bilar i allmänhet.

(Därav att jag föredrar att hålla mig i luften i en Jet Fighter, och betydligt enklare kan ha ihjäl fienden utan att de kan göra särskilt mycket)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inm
Har nu glitchat ihop 2millar och skall köpa en fet bil, är det adder som gäller eller finns det någon annan bil som är bättre än adder?

Entity > Cheetah > Adder

Enligt mig.
Citera
2013-11-24, 18:57
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inm

Adder är snabbt men annars Entity XF
Citera
2013-11-24, 19:37
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallsMan
Jääävlar vad segt det går att levla uppåt. (Lv 10 nu).

Ändå har jag snott Jet Fightern från militärbasen och säkert bombat sönder samtliga medspelare 2-3ggr om, haft ihjäl över 300 poliser och runt 100 fordon (enligt "stats").

Är det uppdrag eller Deatmatches/TM's som får fart på levlandet eller hur skall man bära sig åt?

Sugit att springa runt med en UZI till fots när motståndarna "snipe'ar mig", och har betydligt bättre vapen & bilar i allmänhet.

(Därav att jag föredrar att hålla mig i luften i en Jet Fighter, och betydligt enklare kan ha ihjäl fienden utan att de kan göra särskilt mycket)

Race, missions och sånt ger XP till leveln
Citera
2013-11-24, 19:38
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big General
Är det bara jag som är sjukt besviken på onlinemode?

Single player var fantastiskt, jag hade riktigt kul även dom första veckorna med online... men efter det så känns det bara så tråkigt. Det finns inget att göra nu längre känns det som.

Det som jag stör mig mest på är att man får göra om samma uppdrag hela jävla tiden. Nån som vet hur många uppdrag onlineläget har? känns som att det är typ 10 st. Hur fan tänkte man här? Utgick man från att folk skulle tycka att det är roligt att göra samma uppdrag om och om igen?

Vidare, utbudet för lägenheter, mod-options för bilar + mkt mer är patetiskt. Alla som spelar online har i princip samma grejer.

Nä, när allt summeras i framtiden, så tror jag att GTAO kommer att anses vara en flopp.

När du levlar så låser man upp missions
Citera
2013-11-24, 19:39
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Glitchen alla pratar om bör nog vara skapad och läckt av någon på Rockstar. Går knappast att upptäcka en sådan rafinerad glitch av en gamer. Vem testar att sälja en bil för att genast hoppa ur spelet och sedan tillbaka liksom?

Det finns massor olika videos på youtube om ps3/xbox 360 glitchs
Citera
2013-11-24, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
När du levlar så låser man upp missions

Jo, jag vet. Jag är runt lvl 60 nu, visst har det kommit några nya missions. Men spelet är fortfarande extremt monotont.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in