2013-10-03, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Nej den är inte borta. Det är fortfarande massa problemet med molnet, där din gubbe är sparad.
Ibland kommer man åt det och ibland inte. Den är inte försvunnen.

Har haft samma problem, det är bara att vänta och försöka lite då och då.

Har inte hunnit läsa så mycket på senaste nu bara spelat!
Höll på gå lös här hemma på allt i min närhet :P HAHA

Men va bra att veta då
Citera
2013-10-03, 18:44
Medlem
SilentVictorys avatar
Nej nu börjar faktiskt jag också tröttna lite. Nu har dom haft tre dagar på sig att se till så att vi får åtkomst till molnet. Visserligen har jag kunnat spela, men stängde ner nyss också var alla mina vapen borta som jag plockade upp från "survival".
Citera
2013-10-03, 18:45
Medlem
rasmusens avatar
Hur gör man för att komma igång med jobben? Lirade några uppdrag och kom sedan till stunden det var dags att göra sin första "heist", dock hittar jag inga andra som är "upp för jobbet" varken via matchmaking eller hosta själv. Gör jag något fel?

När jag hostar själv så hittar den en massa spelare, står dock att jag inte har några alls med i gruppen när jag försöker starta.
Citera
2013-10-03, 18:46
Moderator
skunkensunes avatar
Det är ju oerhört irriterande att andra spelare ska kunna döda en när man kör en tutorial. Är medveten om att man kan köra i "passive mode". Men när man kör en tutorial som man heller inte kan skippa borde man automatiskt vara i någon form av fredat läge.
Citera
2013-10-03, 18:46
Bannlyst
Jag loggades ut automatiskt och då försvann min gubbe, nu kommer jag till dit man ska göra ny gubbe fast det står fortfarande mitt crews namn och hur mycket pengar jag har :S.

Kommer min gubbe komma tillbaka eller är det bara att göra en ny? Det konstig är att all info om den står kvar
Senast redigerad av glensven1 2013-10-03 kl. 19:04.
Citera
2013-10-03, 18:50
Medlem
Cutmasters avatar
Tja!

Nån som vill joina mitt crew å klara av lite missions så man levlar nån gång?
är så trött på att man inte kommer vidare när man invitar för ingen accepterar.

The Breaking Baders Crew Xbox360!

Eller bjud in mig på XecutionerRob
Citera
2013-10-03, 18:52
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Hur gör man för att komma igång med jobben? Lirade några uppdrag och kom sedan till stunden det var dags att göra sin första "heist", dock hittar jag inga andra som är "upp för jobbet" varken via matchmaking eller hosta själv. Gör jag något fel?

När jag hostar själv så hittar den en massa spelare, står dock att jag inte har några alls med i gruppen när jag försöker starta.
Du får ett meddelande i telefonen. Öppna meddelandet och tryck på ''A''
Citera
2013-10-03, 18:54
Medlem
Hummlers avatar
Hur kommer alla ni Xbox spelare in? Jag har gjort i princip allt som går och jag fastnar fortfarande vid "waiting for players". Funkar det inte i helgen så blir jag sjukt besviken.
Citera
2013-10-03, 19:07
Medlem
S3ONs avatar
Laddningstiderna till vissa uppdrag ibland är ju bara för störiga...
Citera
2013-10-03, 19:08
Medlem
ünders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasg1989
Verkar vara en av dom få som fortfarande inte har kunnat komma förbi första racet...

Hoppas ni alla som lyckats få igång online njuter så mycket ni bara kan, e inte ett dugg avundsjuk...

Hur ser priserna ut för vapen i online, fett mycket dyrare än i SP?

Nej du är inte ensam. Fattar inte att dem inte kan fixa buggen på tre jävla dagar. Trött blir man.
Citera
2013-10-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coex
Jävlar oxå, var i level 7 oxh nu när jag startade ps3 så får jag göra en ny gubbe och göra om allting. SKIT. Och så blev han ännu fulare än min förra gubbe.
Om du väntar på att cloudet kommer upp igen kommer den komma tillbaka förhoppningsvis.
Samma sak hände mig nu, bara att vänta...
Citera
2013-10-03, 19:11
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Funkar det inte i helgen så blir jag sjukt besviken.
Japp, nu har jag typ försökt 20 gånger minst och kommer alltid till loading session innan man ska börja racea. Jag hoppas att det funkar i helgen också.
Tur att man jobbar på vardagarna så slipper man tänka på att det inte går att logga in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in