2013-11-23, 20:57
Medlem
Ephedrines avatar
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1470334_222586181255449_274274096_n.jpg

Hooligan tv @ FB
Vilka som e vilka orkar jag inte forska i
Citera
2013-11-23, 21:00
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Nu får du fan ge dig. Vi har vunnit över fb förut. Och nu var de helt snutfritt front vs front. Wm var starkare. För vi vet vilka som sprang ifrån ifrån platsen. Ge er nu. Ta en förlust som en man ist. Bra kört av båda sidor!

Om det va rättvist och inga problem, varför så rädda att bevisa er sak med en maskerad film?
Citera
2013-11-23, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mano08
Svårt att veta sanningen när det inte finns film, FB-DFG hade film och det va ingen snack om saken.
Att wm tar FB är som att en Pincher skulle doda en stor Pitbull,sånt kan bara ske under väldigt speciella forhållanden, därfor vore det intressant om film visades, då kommer nr och det bekräftas legit or not...

Som när FB stormade bajen marchen, KGB "vann" och det va många nr på platts men boxet va ju knappast jämn om man tänker på stället och hur det gick till då typ bara 20% av alla på platts va med innan snuten sabbade allt.

Du var för fan inte ens med. Och du kan varken vara med, eller känna någon i firman, annars hadde du inte skrivigt sådär. Du skriver som att du är någon form av vetenskaps man. Du talar inte för någon. Har du något liv alls?

Jag trodde inte att wm skulle ta det, med tanke på hur det har sett ut på senare tid. Men jag hadde bra fel. Allt jag vet efter vad jag har läst, så var det ett bra box, och wm var vassare. Sluta låtsas var något du inte är.
Citera
2013-11-23, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1470334_222586181255449_274274096_n.jpg

Hooligan tv @ FB
Vilka som e vilka orkar jag inte forska i

Fb närmast kameran, och Wm längre bort.
Citera
2013-11-23, 21:03
Medlem
Citat:
Om det va rättvist och inga problem, varför så rädda att bevisa er sak med en maskerad film?
Eftersom att folk som kör, vet vad som hände (alla sveriges grabbar) resten har wm inget att bevisa för. Sen att du tror på allt som står på ss är en annan femma.
Citera
2013-11-23, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Eftersom att folk som kör, vet vad som hände (alla sveriges grabbar) resten har wm inget att bevisa för. Sen att du tror på allt som står på ss är en annan femma.

Wesmars. Du som tycks ha lite insyn. Vet du hur länge det varade och så vidare? Har velat att dom skulle mötas i flera år, så man blir lite sugen på info.
Citera
2013-11-23, 21:07
Medlem
Vuxenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Wesmars. Du som tycks ha lite insyn. Vet du hur länge det varade och så vidare? Har velat att dom skulle mötas i flera år, så man blir lite sugen på info.

Cirka 3 minuter.
Citera
2013-11-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Cirka 3 minuter.

Tackar.
Citera
2013-11-23, 21:09
Medlem
Mano08s avatar
[QUOTE=salad|46278878]Du var för fan inte ens med. Och du kan varken vara med, eller känna någon i firman, annars hadde du inte skrivigt sådär. Du skriver som att du är någon form av vetenskaps man. Du talar inte för någon. Har du något liv alls?

Jag trodde inte att wm skulle ta det, med tanke på hur det har sett ut på senare tid. Men jag hadde bra fel. Allt jag vet efter vad jag har läst, så var det ett bra box, och wm var vassare. Sluta låtsas var något du inte är.[/quote]

Börjar mytomani tvångstankarna att kicka in eller? När fan har jag sagt att jag va huligan? Det är inte bara jag utan hela Sverige som tvivlar på hur fighten egentligen gick till, why so scared...jag känner en bra psykolog om du behöver snacka med en =)

Att vinna är en sak, men HUR man vann är en helt annan femma...

Lite tidigt med info nu, men jag tror personligen att WM vann med fler grabbar, kanske 40-50 fler, eller sa körde dom typ mot AY. Om Inte kan man ta boxet mer på allvar.
Senast redigerad av Mano08 2013-11-23 kl. 21:21.
Citera
2013-11-23, 21:18
Medlem
Citat:
Börjar mytomani tvångstankarna att kicka in eller? När fan har jag sagt att jag va huligan? Det är inte bara jag utan hela Sverige som tvivlar på hur fighten egentligen gick till, why so scared...jag känner en bra psykolog om du behöver snacka med en =)

Att vinna är en sak, men HUR man vann är en helt annan femma...

Antar att du känner psykologen eftersom du själv har problem. Nu så säger du helt plötsligt att hela sverige tvivlar. Det låter ju logiskt. Du skriver som att du är en huligan. Du tror att du har mer koll en någon annan och skriver att Wm bara kan vinna över Fb under VÄLDIGT speciella omständigheter.

Sedan så skriver du att du vill ha en video för att vara någon sorts dommare. Som att du skulle veta vilka som är Fb eller yngre osv.
Citera
2013-11-23, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Du var för fan inte ens med. Och du kan varken vara med, eller känna någon i firman, annars hadde du inte skrivigt sådär. Du skriver som att du är någon form av vetenskaps man. Du talar inte för någon. Har du något liv alls?
Kommer från rätt mun va?
Citera
2013-11-23, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Kommer från rätt mun va?

Nej det gör det inte. Men du kan väll erkänna att jag inte gått så långt endå? Har inte skrivigt här på länge nu, och jag försöker att inte göra narr av mig själv mer Jag frågar lite om nummer osv, och inte mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in