2012-09-05, 01:16
Medlem
Biancocelestes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nineone
IFK Norrköping har ju ingen firma (Norrköpings Grabbar - NG) längre efter en viss incident med AIK firman och en bil inblandad. Sen är ju frågan om man vill kalla dom för firma från första början. Begåvningsreserven är nog ett bättre samlingsnamn om du frågar mig.

Visst gjorde väl Norrköping en hel del övertramp när de var igång? Vill minnas att det hela började efter fighten mot Linköping?
Citera
2012-09-05, 01:27
Medlem
Biancoceleste
stämmer och fortsatte i samma anda hela vägen tills de gjorde bort sig totalt.
Citera
2012-09-05, 01:46
Medlem
b.ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menary
Elfsborg har mångkultur, ingen ligistkultur...

Det har noterats på bortaresorna i Borås.

Kul att Elfsborgs yngre, vad de nu kallade sig förra året sprang redan innan det hade smällt mot GB. De kanske insåg att det var numerärt underlägsna och skulle få tugga asfalt. Då är det bäst att hämta fler bröder och kusiner.
Citera
2012-09-05, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biancoceleste
Visst gjorde väl Norrköping en hel del övertramp när de var igång? Vill minnas att det hela började efter fighten mot Linköping?

Övertramp först mot Bajen, sen Linköping och till sist AIK.

I Bajens fall så rörde det sig om en renodlad äldre liga på ca 50 man som mötte upp BY på ca 30 man. Linköping blev utsatta för övervåld och fick sina bilar sönderslagna. Vad som hände mot AIK tror jag att vi alla vet.
Citera
2012-09-05, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
http://soderbroder.se/?page_id=1115&album=3&gallery=39

Samis kebab och Stone ajjjllläääännddd..

Hahaha, Fan vad jag älskar självdistansen när feta/spinkiga människor tar av sig tröjorna för att väcka uppmärksamhet. Dom kan inte fatta vilken sorts uppmärksamhet dom väcker hos normalbegåvade...
Citera
2012-09-05, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Bajen plockar in såna som dig. Gå på match lek ball så äre klart direkt!

Gnaget kan du också lyckas ta dig in i om du är polack.

Du platsar helt klart i Pekings fd liga...
Citera
2012-09-05, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Bajen plockar in såna som dig. Gå på match lek ball så äre klart direkt!

Gnaget kan du också lyckas ta dig in i om du är polack.

Älskar "nej jag är inte grabb men ska ändå snacka"-djurgårdare som på fullaste allvar tror att DFG är den enda ärliga ligan i Sverige...
Citera
2012-09-05, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan
Älskar "nej jag är inte grabb men ska ändå snacka"-djurgårdare som på fullaste allvar tror att DFG är den enda ärliga ligan i Sverige...

Var har jag skrivit det?

Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Du platsar helt klart i Pekings fd liga...

Jag har viktigare saker för mig än att fightas. Du platsar säkert i deras interneliga iaf.
Citera
2012-09-05, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan
Ok,vilka är dom andra ärliga då
Citera
2012-09-05, 20:00
Medlem
Incipios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salzburger
Övertramp först mot Bajen, sen Linköping och till sist AIK.

I Bajens fall så rörde det sig om en renodlad äldre liga på ca 50 man som mötte upp BY på ca 30 man. Linköping blev utsatta för övervåld och fick sina bilar sönderslagna. Vad som hände mot AIK tror jag att vi alla vet.

Berätta om övertrampet på AIK, är inte insatt men alltid kul o höra vad peking har hittat på hahaha
Citera
2012-09-05, 20:15
Medlem
Varför slåss ni fotbollshuliganer mot varann..e ni arga fast ni inte känner varann? Jag skulle ha svårt att motivera mej att slå ihjäl nån fitta som jag inte ens känner..
Citera
2012-09-05, 20:30
Medlem
Biancocelestes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Berätta om övertrampet på AIK, är inte insatt men alltid kul o höra vad peking har hittat på hahaha

AIKs yngsta körde över NYG (hette de så?) och det slutade med att en Gnagare blev påkörd och var nära att mista livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in