2013-12-28, 19:30
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusksmet
älskar att alla har bästa kontakten med sin local hooligan och callar bullshit på allt bara för att det verkar som om du har koll då, riktigt dårhus de här!

Inom scenen är - förutom dåligt självförtroende och obefintlig källkritik - mytomani obligatoriskt.
Inte konstigt att nätkrigare utanför innersta cirkeln befinner sig i ett informativt vakum.
Citera
2013-12-29, 11:42
Bannlyst
Haha, nu har slagpåsarna på Sverigescenen lagt upp en liten rapport från sammandrabbningen mellan FB och Bajengrabbarna.

''Ett 20-tal AIK-grabbar...''

Gnaget var runt 30 man.

''Ungefär lika många Bajengrabbar..''

....Bajen var runt 15 man, och det var många yngre som höll jämt mot Gnagets top-grabbar.

''Efter en kortare slagväxling så backade Bajarna och polisen kunde ingripa..''

Öööh, va? Båda ligorna blev splittrade efter att snuten ryckt in.

Visst, det är smådetaljer, men haha... Den där rapporten lyckas symbolisera hela Sverigescenens skitsida på några rader. Vi andra skakar på huvudet....
Citera
2013-12-29, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Haha, nu har slagpåsarna på Sverigescenen lagt upp en liten rapport från sammandrabbningen mellan FB och Bajengrabbarna.

Gnaget var runt 30 man.

....Bajen var runt 15 man, och det var många yngre som höll jämt mot Gnagets top-grabbar.

Visst, det är smådetaljer, men haha... Den där rapporten lyckas symbolisera hela Sverigescenens skitsida på några rader. Vi andra skakar på huvudet....

Men då e det väl bara o styra upp ett stort box med fb. Om nu era yngre gjorde så bra ifrån sig så blir det ju inga problem o köra över fb. Eller?
Citera
2013-12-29, 12:14
Medlem
Citat:

Gnaget var runt 30 man.

om detta stämmer så är det så jävla komiskt o se hur de tog med sitt överdrivna självförtroeende i varje punkt. Förstår inte hur bajen gång på gång kan ställa till med motstånd när de har en jävla massa yngre som dessutom inte är spec stora, var det inte 100kg+ mördarnazister enbart i Berlin, Dresden och Stuttgart? borde väl bajen va en örfil kan man tycka?
Citera
2013-12-29, 13:46
Medlem
Citat:

Gnaget var runt 30 man.

Du var alltså en av de 15 bajengrabbar på plats?
Citera
2013-12-29, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Tvivlar du på honom? Var du där?
Citera
2013-12-29, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Tvivlar du på honom? Var du där?
Andrahandsinformation anser jag vara lika tillförlitlig som sverigrscenens. Någonting märkligt med det tycker du?
Nej, jag var inte där. Varför undrar du det?
Citera
2013-12-29, 17:00
Bannlyst
Citat:
Om du har bra koll så vet du att det jag skrev stämmer. Roligt att just du drar upp andrahandsuppgifter.
Vart har du fått dina uppgifter ifrån när du har suttit och skrivit massa dynga om Bajen, i den här tråden? Jo, jag är nästan hundra på att det har varit andrahandsuppgifter. Med andra ord skjuter du dig själv i foten.
Citera
2013-12-29, 18:23
Medlem
Citat:
Om du har bra koll så vet du Roligt att just du drar upp andrahandsuppgifter.
Vart har du fått dina uppgifter ifrån när du har suttit och skrivit massa dynga om Bajen, i den här tråden? Jo, jag är nästan hundra på att det har varit andrahandsuppgifter. Med andra ord skjuter du dig själv i foten.
Du menar alltså att en kompis (antagligen bajare) talat om för dig att råttorna var 30 och inte 20 etc etc.. Och detta är så säkert att du klampar in här och talar om hur det faktiskt gick till?
Säger vare sig att det stämmer eller ej, men du var ju inte där. Och siffror och händelseförlopp har ju en tendens att böjas lite till ens egen fördel. Detta gäller samtliga ligor.
Förstår att du gärna vill att min info är skvaller för då blir ju dina inlägg lite mer legitima.
Tyvärr för dig är jag extremt noga med att endast ta diskussioner om händelser jag själv deltagit i.
Hur du än vrider och vänder på det så är jag på riktigt.
Citera
2013-12-29, 18:40
Medlem
Citat:
Du menar alltså att en kompis (antagligen bajare) talat om för dig att råttorna var 30 och inte 20 etc etc.. Och detta är så säkert att du klampar in här och talar om hur det faktiskt gick till?
Säger vare sig att det stämmer eller ej, men du var ju inte där. Och siffror och händelseförlopp har ju en tendens att böjas lite till ens egen fördel. Detta gäller samtliga ligor.
Förstår att du gärna vill att min info är skvaller för då blir ju dina inlägg lite mer legitima.
Tyvärr för dig är jag extremt noga med att endast ta diskussioner om händelser jag själv deltagit i.
Hur du än vrider och vänder på det så är jag på riktigt.

Varför diskuterar du då denna händelse där du uppenbarligen inte var med? Dina uppgifter är väl ungefär lika tillförlitliga med tanke på detta eller har jag missat något här?
Citera
2013-12-29, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikkkey
Varför diskuterar du då denna händelse där du uppenbarligen inte var med? Dina uppgifter är väl ungefär lika tillförlitliga med tanke på detta eller har jag missat något här?
Fast jag säger ju vare sig bu eller bä ang denna händelsr, var mest intresserad om personen i mörkret och mitt under ett box räknat in samt identifierat individerna som top boys i gnagets liga.
Tyckte helt enkelt att inlägget inte var trovärdigt, vilket vi oxå fick bekräftat.
Sen måste man undra om du läste mina inlägg ang detta eller om det bara kliade i fingrarna och du behövde skriva något.
Citera
2013-12-29, 19:50
Medlem
Stämmer det att dif inte hade nån vilja trots två inbjudningar i Tyskland?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in