2013-11-23, 18:35
  #14965
Bannlyst
http://www.futhead.com/14/squads/62919/
För offensivt? Eller okej?
Citera
2013-11-23, 18:56
  #14966
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
http://www.futhead.com/14/squads/62919/
För offensivt? Eller okej?

Jag tycker det ser okej ut faktiskt!
Citera
2013-11-23, 19:14
  #14967
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grebirf
Chill, köpte på mig sex stycken Sckweinsteiger för 47-48k i torsdags, hade gått upp till 61k idag på xbox
69k profit, snyggt!
Citera
2013-11-23, 19:58
  #14968
Medlem
vad är det som visar att en spelare gör bra inlägg? är det curve eller long passing? kommer spelaren göra bättre inlägg om man använder catalyst
Citera
2013-11-23, 19:59
  #14969
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jipp0
vad är det som visar att en spelare gör bra inlägg? är det curve eller long passing? kommer spelaren göra bättre inlägg om man använder catalyst

Crossing, long passing och curve är det viktigaste.
Catalyst boostar passing, så ja det borde bli en aning bättre då.
Citera
2013-11-23, 20:18
  #14970
Medlem
Koromans avatar
Inte lite glad när jag ser att min favoritlirare i årets UT, carlos vela, har vänt ett 3-1 underläge till 4-3 med ett äkta hattrick! Fyfan va nice med IF Vela, frågan är dock om det blir som RW eller ST? För enligt marca lirade han ST idag..
Citera
2013-11-23, 20:24
  #14971
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Inte lite glad när jag ser att min favoritlirare i årets UT, carlos vela, har vänt ett 3-1 underläge till 4-3 med ett äkta hattrick! Fyfan va nice med IF Vela, frågan är dock om det blir som RW eller ST? För enligt marca lirade han ST idag..

Var ju dessutom Vela som gjorde de fjärde målet
Citera
2013-11-23, 20:41
  #14972
Medlem
nitinitis avatar
Säljare som pricebumpar:

MotherRussia

Wandsworth FC

Finns några till men kommer inte på namnen just nu.

Dessa är bara ute efter att lura folk genom att höja priset rejält på en spelare. Buda inte på spelare som dessa säljer!

Fyll gärna på listan.

Ett tips på att veta om en spelare kommer pricebumpas är att klicka på spelaren och kolla hur många ägare han haft. Om det är en spelare som knappt spelat en match och redan har 30 ägare så är det stor sannolikhet att priset kommer höjas.
Citera
2013-11-23, 20:45
  #14973
Bannlyst
Vilket lag ska jag köra på?
http://www.futhead.com/14/squads/62919/
eller
http://www.futhead.com/14/squads/519282/
eller
http://www.futhead.com/14/squads/518488/
eller
http://www.futhead.com/14/squads/492529/
eller
http://www.futhead.com/14/squads/2773695/
?

Oavsett vilket av de ovan nämnda lagen det blir så ska detta agera andralag/fitnesslag http://www.futhead.com/14/squads/492930/!
Citera
2013-11-23, 20:46
  #14974
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Var ju dessutom Vela som gjorde de fjärde målet

Oh fan, det missade jag. Med 4 mål får han ju garanterat ett IF, hoppas bara det är som RW!!
Citera
2013-11-23, 21:09
  #14975
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Oh fan, det missade jag. Med 4 mål får han ju garanterat ett IF, hoppas bara det är som RW!!
Hann köpa cirka 15 st för 1800 och sålde för 3000
Citera
2013-11-23, 21:14
  #14976
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Vilket lag ska jag köra på?
http://www.futhead.com/14/squads/62919/
eller
http://www.futhead.com/14/squads/519282/
eller
http://www.futhead.com/14/squads/518488/
eller
http://www.futhead.com/14/squads/492529/
eller
http://www.futhead.com/14/squads/2773695/
?

Oavsett vilket av de ovan nämnda lagen det blir så ska detta agera andralag/fitnesslag http://www.futhead.com/14/squads/492930/!

brasilien eller england
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in