Inte lite glad när jag ser att min favoritlirare i årets UT, carlos vela, har vänt ett 3-1 underläge till 4-3 med ett äkta hattrick! Fyfan va nice med IF Vela, frågan är dock om det blir som RW eller ST? För enligt marca lirade han ST idag..
Inte lite glad när jag ser att min favoritlirare i årets UT, carlos vela, har vänt ett 3-1 underläge till 4-3 med ett äkta hattrick! Fyfan va nice med IF Vela, frågan är dock om det blir som RW eller ST? För enligt marca lirade han ST idag..
Finns några till men kommer inte på namnen just nu.
Dessa är bara ute efter att lura folk genom att höja priset rejält på en spelare. Buda inte på spelare som dessa säljer!
Fyll gärna på listan.
Ett tips på att veta om en spelare kommer pricebumpas är att klicka på spelaren och kolla hur många ägare han haft. Om det är en spelare som knappt spelat en match och redan har 30 ägare så är det stor sannolikhet att priset kommer höjas.