2013-11-23, 15:04
  #14953
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Hur ser detta PL-laget ut?

http://www.futhead.com/14/squads/2105211/

Förslag på förändringar både i startelvan å bänken mottas gärna!

Först och främst bör du se över dina yttrar, de är kanske viktigast när man spelar i en 3-backslinje och Nani kommer inte hjälpa till särskilt mycket defensivt när de har High i offensiv workrate. Istället skulle jag rekommendera M/M åtminstone i workrates, som du har i Schürrle. Antonio Valencia, AOC, Lamela eller Walcott är mer att föredra.

Därefter skulle jag verkligen överväga någon annan än Ramires då en CDM i en 352:a inte bör ha High i offensiv workrate. Jag föredrar CDM's med M/H och där är Javi Garcia, Sandro eller typ Gary Medel att rekommendera, annars kanske en liten mer spelfördelande med M/M som Arteta eller Cabaye. Visst kan det funka med en Ramires-typ men du har tillräcklig med offensiv kraft för att klara dig utan en och få en bättre defensiv istället.

Annars har jag inget att föreslå utöver kanske en mer varierad speltyp än Sturridge. Remy är fantastisk på både att löpa, avsluta och nicka men en större, lite starkare spelartyp är att föredra också.

http://www.futhead.com/14/squads/2831820/

Sådär skulle jag nog formera det, utifrån den trupp du redan har.
Citera
2013-11-23, 15:05
  #14954
Medlem
vapor21s avatar
Pogba som CAM är så sjukt jävla bra! 4-5-1 är dessutom riktigt skön formation!
Citera
2013-11-23, 15:22
  #14955
Medlem
När brukar dem köra speciall paket?
Citera
2013-11-23, 15:52
  #14956
Medlem
Ngn som kan bygga ett bra och annorlunda lag för runt 80 k?
(Ps3)
Citera
2013-11-23, 16:29
  #14957
Medlem
grebirfs avatar
Chill, köpte på mig sex stycken Sckweinsteiger för 47-48k i torsdags, hade gått upp till 61k idag på xbox
Citera
2013-11-23, 16:52
  #14958
Medlem
Tja, jag är lite kluven kring 4411, spelar själv väldigt ojämn med den men beror nog mer på min spelstil än formationen. Tror du kan tappa en del anfallsspel med Zlatko som ensam striker och en mindre rörlig CF men ge den en chans vetja.[/quote]

Håller med, kanske blir lite tunt framåt då Totti inte går på djupledslöpningar allt för ofta

Lucas o lavezzi kanske hamnar för långt ner också!

Gillar ju iofs att föra spelet! Hur funkar den i det syftet ni som testat?
Citera
2013-11-23, 16:55
  #14959
Medlem
likeets avatar
Sålde mitt gamla lag med ronaldo, neymar, if benzema. Tröttnade helt enkelt och byggde detta http://www.futhead.com/14/squads/2836998/, vad tycks?
Citera
2013-11-23, 17:07
  #14960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Sålde mitt gamla lag med ronaldo, neymar, if benzema. Tröttnade helt enkelt och byggde detta http://www.futhead.com/14/squads/2836998/, vad tycks?
ser grymt ut
med din budget hade jag dock byggt detta istället: http://www.futhead.com/14/squads/2837674/
ser ju så jävla fint ut <3

e: nvm, tvek om din budget räcker till. dock lär den göra det snart då legenderna droppar som fan just nu
Citera
2013-11-23, 17:37
  #14961
Medlem
LMLhahas avatar
Vad tycker ni om denna hybrid? Rätt många olika länder blandat men känns ändå rätt bra. Vad tror ni om di marias workrates?

E: länken lol http://www.futhead.com/14/squads/2839138/
__________________
Senast redigerad av LMLhaha 2013-11-23 kl. 17:47.
Citera
2013-11-23, 17:42
  #14962
Medlem
likeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LMLhaha
Vad tycker ni om denna hybrid? Rätt många olika länder blandat men känns ändå rätt bra. Vad tror ni om di marias workrates?
¨
vilken?
Citera
2013-11-23, 17:44
  #14963
Medlem
qazqas avatar
Asså detta kuk spel! Hur otur kan jag även ha? Spelade min sista match för att stanna kvar i div1 vilket jag vann och stannade men vad händer 0 coins igen ..

Det har fan hänt 2 gånger i rad på mina sista matcher och total förlust ligger på 23000, vilket e fan mycket för en som har startat denna månad, satans kuk spel, varnar alla att spela nu.

OBS (PC)
Citera
2013-11-23, 18:11
  #14964
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LMLhaha
Vad tycker ni om denna hybrid? Rätt många olika länder blandat men känns ändå rätt bra. Vad tror ni om di marias workrates?

E: länken lol http://www.futhead.com/14/squads/2839138/

Kan bara säga att Di Maria är en otroligt skön spelare men han kan hamna lite väl långt bak. Han känns otroligt smidig med bollen och är rolig att skilla med. Har ett bra skott också, framförallt är hans placeringar bra. Rekommenderar honom starkt!

EDIT: Skulle inte heller ha Mertan på kanten i en trebackslinje då han är otroligt osmidig och slö. Har dock bra erfarenheter av honom i mitten.
__________________
Senast redigerad av Lincoln-W 2013-11-23 kl. 18:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in