Citat:
Ursprungligen postat av
marcmaroc
hej hej .. vill inte få massa skit nu men måste kolla. Är det någon mer som upplever att det blir offside hela jävla tiden. Jag kan knappt passa framåt utan att det blåser. Säkert 12-20 offside per match. Är det ngn bugg eller vad händer? hjääälp--hjälp mig :-)
Japp. Varje gång jag spelar hem till målvakten som får slå upp bollen så är samtliga tre anfallare i min 4-3-3 i offsideposition. Otroligt irriterande när man är lite stressad.
I min mening är det dessutom en betydligt högre grad av onödiga offsides i år än tidigare. Beror väl antagligen på en förhöjda AI hos försvararna, men det är otroligt frustrerande.