2013-11-16, 18:10
  #13765
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
lol nej coins i spelet...

Så att... Du köpte ett pack?
Citera
2013-11-16, 18:12
  #13766
Medlem
marcmarocs avatar
hej hej .. vill inte få massa skit nu men måste kolla. Är det någon mer som upplever att det blir offside hela jävla tiden. Jag kan knappt passa framåt utan att det blåser. Säkert 12-20 offside per match. Är det ngn bugg eller vad händer? hjääälp--hjälp mig :-)
Citera
2013-11-16, 18:12
  #13767
Medlem
hmpflols avatar
Q: Är det flera utav er här på flashback som köper coins för irl-cash (om ens möjligt) eller sparar ni ihop allt där. Jag har nämligen spelat fifa i cirka 10 år, men aldrig riktigt satsat på FUT.
Erfarenheten hittills är att jag fått starta med 11st prostituerade på planen och motståndarlaget med diverse olika stjärnor.
Köper de flesta coins i FUT för pengar eller jobbar de ihop på spelet, om det köps för pengar så skulle jag aldrig i mitt liv orka slita upp mitt egna lag när andra är bra pga inkomst hohoho!
Citera
2013-11-16, 18:12
  #13768
Medlem
hundranittiofyras avatar
nu säljer jag allt jag äger i klubben också för 150, förutom mitt lag jag använder... so look out for bargains!!
Citera
2013-11-16, 18:13
  #13769
Medlem
nitinitis avatar
Stänker dit en frispark från 30 meter med Zlatan, målet finns inte ens på höjdpunkter... man kan ju tycka att det är en höjdpunkt i matchen.
Citera
2013-11-16, 18:16
  #13770
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
hej hej .. vill inte få massa skit nu men måste kolla. Är det någon mer som upplever att det blir offside hela jävla tiden. Jag kan knappt passa framåt utan att det blåser. Säkert 12-20 offside per match. Är det ngn bugg eller vad händer? hjääälp--hjälp mig :-)

Nja, beror helt på hur du anfaller, försöker du hela tiden söka djupledsbollar så blir det mycket offside per automatik. Snittar väl runt 3-4 per match och det är alltid Di Natale eller Remy som står för dem medan targetspelarna Tevez och Carroll aldrig går eller löper offside.
Citera
2013-11-16, 18:16
  #13771
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
hej hej .. vill inte få massa skit nu men måste kolla. Är det någon mer som upplever att det blir offside hela jävla tiden. Jag kan knappt passa framåt utan att det blåser. Säkert 12-20 offside per match. Är det ngn bugg eller vad händer? hjääälp--hjälp mig :-)

Japp. Varje gång jag spelar hem till målvakten som får slå upp bollen så är samtliga tre anfallare i min 4-3-3 i offsideposition. Otroligt irriterande när man är lite stressad.

I min mening är det dessutom en betydligt högre grad av onödiga offsides i år än tidigare. Beror väl antagligen på en förhöjda AI hos försvararna, men det är otroligt frustrerande.
Citera
2013-11-16, 18:21
  #13772
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Så att... Du köpte ett pack?

Ja, helt i onödan. Fick bara kloakkort.
Citera
2013-11-16, 18:25
  #13773
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Ja, helt i onödan. Fick bara kloakkort.

Fan lider verkligen med dig

Citera
2013-11-16, 18:27
  #13774
Medlem
Woooqes avatar
finns det någon förklaring till att alaba IF har gått upp till ca 150 k i pris eller vad kan det bero på ?
Citera
2013-11-16, 18:28
  #13775
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Ja, helt i onödan. Fick bara kloakkort.

Haha... Gulligt.
Citera
2013-11-16, 18:29
  #13776
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
lol nej coins i spelet...
Hahahahahaha, nästan värre att du snyftar om att du brände 5k coins än om det hade vart 5000kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in