Citat:
Avslutstekniken kommer inte försämras. Han rätta löpningar i boxen kommer inte försvinna. De kommer bara täckas upp bättre.
Fast "rätt" löpningar i boxen ska inte täckas upp, de ska förvirra osv.
Citat:
Är det så svårt at se att han löper otroligt rätt i boxen? Det är oberoende motståndet. Däremot kan såklart en "rätt" löpning fångas upp av en bra försvarare, och det har jag också garderat mig emot.
Därmed spelar det alltså roll vilket motstånd han möter. Du skulle ge exempel på en egenskap som inte påverkas av nivån på motståndet. Vi väntar.
Citat:
Han skarv kommer inte tappas bort, spelas för långt eller kort, bara för att han möter bra motstånd. Däremot så riskerar en del att brytas, men intentionen och touchen blir inte sämre för det.
Men han kommer alltså inte lyckas med lika många lika ofta i och med tuffare motstånd, alltså.
Citat:
För hans resultat av sina prestationer spelar såklart hans motståndares kvalitet roll. Men inte för hans egentliga löpningar, avslut eller smarta skarvningar.
Man mäter ju prestationerna efter motståndet. Det är en sak om jag lirar boll med några småglin och snurrar upp dem på läktarn osv. Det är liksom inte imponerande även om jag visar på fin teknik och skott osv.
Citat:
Men ditt kioskmongo.
Efter dina strapatser i Big-foot-tråden ska du nog passa dig för att dumförklara andra.
Citat:
Hans egenskaper försvinner inte av att han möter en bättre motståndare. Hans intentioner kommer såklart avväpnas oftare, men likväl kommer hans egenskaper som fotbollsspelare vara kvar.
Mm, men man mäter egenskaperna efter motståndet. Det är därför t.ex allsvenskan-spelare inte skulle lyckas lika bra i La Liga eller PL.
Citat:
Och han kommer få jävligt många avslutslägen även mot bättre lag, han kommer få öppningar för skarvningar och briljant kombinationsspel mot bättre lag, och han kommer fortsätta löpa rätt.
Det tror jag säkert.
Citat:
Jag förväntar mig inte att du/ni ska förstå att hans egenskaper är så otvivelaktigt tydliga. Ni kan inte ta resonemanget ett steg längre utan tänker bara: Malta=ingen värdemätare. Det är dumt, intolerant, imbecillt.
Som sagt, i och med ditt uppträdande i Big-foot-tråden har du inte längre rätt att kalla mig(någon) för dum. Det rinner av på samma sätt som när DoÅ kallar mig dum.