2013-11-21, 15:27
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har kanske snackats om detta, men kan det vara så att avsnitt 7 och 8 kommer uteslutande handla om Governor och där till slut hans "nya familj" blir dödad och det sista mänskliga har lämnar honom, det är då vi ser han dyka upp vid fängelset och sen är det mid-season break till februari? Skulle vara så typiskt...
Skulle inte chocka mig ifall det hände så där...
Citera
2013-11-21, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Governor skulle ha varit död för länge sen, istället så ska dem mjölka sönder. Det hela känns nu som en 2.0 attack på fängelset vilket inte är lika upphetsande som förra gången.

Vi kommer säkert få se Governor rekrytera fler människor till sin nya grupp för att manipulera dem och sedan attackera fängelset.

Varför skulle han varit död för längesedan? Formulera dig lite.

Kommer bli spännande att se vad han kommer göra mot fängelset då man såg han stå utanför förra avsnittet.
Citera
2013-11-21, 16:16
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fact
Varför skulle han varit död för längesedan? Formulera dig lite.

Kommer bli spännande att se vad han kommer göra mot fängelset då man såg han stå utanför förra avsnittet.
Jag rekommenderar starkt att du läser serietidningarna då det är hög klass i dem. Du kommer då förstå varför jag tycker att han borde ha dött i första attacken.
Citera
2013-11-21, 16:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har kanske snackats om detta, men kan det vara så att avsnitt 7 och 8 kommer uteslutande handla om Governor och där till slut hans "nya familj" blir dödad och det sista mänskliga har lämnar honom, det är då vi ser han dyka upp vid fängelset och sen är det mid-season break till februari? Skulle vara så typiskt...

Skulle mycket väl kunna hända. Känns verkligen typiskt för TWD om de gör så. Eller att han "blir ond" för att rädda sin nya familj, typ att han ser det som en nödvändighet att ta över fängelset så de har en trygg plats att bo på.
Citera
2013-11-21, 16:29
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Skulle mycket väl kunna hända. Känns verkligen typiskt för TWD om de gör så. Eller att han "blir ond" för att rädda sin nya familj, typ att han ser det som en nödvändighet att ta över fängelset så de har en trygg plats att bo på.
Det var ju så han "resonerade" i serietidningen också.
Citera
2013-11-21, 17:29
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Jag vet inte om det redan har nämnts i tråden, men jag skriver detta inlägg iallafall. Vet alla här om att det ska komma en spinoff på The Walking Dead?

Citat:
AMC is expanding its lucrative Walking Dead franchise. The cabler announced Monday that it is in the early stages of developing a “companion series” — aka spinoff — to its monster smash, slated to launch in 2015.

Series creator Robert Kirkman will serve as an exec producer on the offshoot, alongside fellow EPs Gale Anne Hurd and David Alpert.

“Building on the success of the most popular show on television for adults 18-49 is literally a no-brainer,” said AMC prez Charlie Collier in a statement. “We look forward to working with Robert, Gale and Dave again as we develop an entirely new story and cast of characters. It’s a big world and we can’t wait to give fans another unforgettable view of the zombie apocalypse.”
från http://tvline.com/2013/09/16/walking-dead-spin-off-2015/

Tankar/reaktioner? Jag tror, och hoppas på, att spinoffserien kommer bli värd att titta på Startade en ny tråd gällande spinoffen.
Senast redigerad av spLitpersonaLity 2013-11-21 kl. 17:47.
Citera
2013-11-21, 19:50
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spLitpersonaLity
Jag vet inte om det redan har nämnts i tråden, men jag skriver detta inlägg iallafall. Vet alla här om att det ska komma en spinoff på The Walking Dead?

Tankar/reaktioner? Jag tror, och hoppas på, att spinoffserien kommer bli värd att titta på Startade en ny tråd gällande spinoffen.

Tror absolut inte att den blir värd att titta på, men visst hoppas jag.
Citera
2013-11-21, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spLitpersonaLity

Fanns tråd:

https://www.flashback.org/t2227638
Citera
2013-11-22, 02:01
Bannlyst
Började kolla igen idag. Helvete vad dålig serie. Helt sjukt hur man kan förstöra så mycket potential.
Citera
2013-11-22, 17:44
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtreme99
Började kolla igen idag. Helvete vad dålig serie. Helt sjukt hur man kan förstöra så mycket potential.

Vad är det som är så dåligt då?
Citera
2013-11-22, 18:15
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtreme99

Håller verkligen med...
Såg dom 2 första avsnitten på nya Säsongen..
Ghaaaaa så dåligt...
Det händer ju fan inget....
1000-tals affärer utan ägare och Rick har fortfarande samma skjorta...
Citera
2013-11-22, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Håller verkligen med...
Såg dom 2 första avsnitten på nya Säsongen..
Ghaaaaa så dåligt...
Det händer ju fan inget....
1000-tals affärer utan ägare och Rick har fortfarande samma skjorta...
De tvättar ju kläderna? Man riskerar inte livet och drar till stan för att fixa nya kläder. Mat/medicin/vapen är prioriterat, utseende är väl skitsamma.

Förstår inte hur ni kan störa er så mycket på oväsentliga saker. Överlag så har de lyckats med en bra apokalyptisk miljö, tycker jag. Ni får ha eran åsikt, men jag gillar i alla fall denna säsong (och alla andra). Sitter alltid och njuter när jag kollar på det senaste varje måndag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in