Citat:
Ursprungligen postat av
MrsMagoo
Ja, möjligen om man drar paralleller med någon deckare på kanal 5 eller liknande. Tyvärr är det inte med i verklighetens mordfall. Jag är ledsen men planteringshypotesen har inte gått hem hos domstolen, och långsökta påståenden ska lämnas som orimliga eller helt uteslutna.
Det ironiska är att det verkar vara du som mest av alla i tråden brukar titta på sån smörja. CSI och allt vad du refererat till använder du i dina argument, många av oss andra vet inte ens vad du snackar om, än mindre vart du vill komma. Börjar nästan tro att dina argument är grundade på någon kriminalserie.
Kom ner på jorden nu och bemöt inläggen med lite mer faktabaserade argument så kanske någon tar till sig av vad du säger.
Vem är du att bestämma vad som är rimligt?
Vi diskuterar precis vilka teorier vi vill kring det här mordet och inom forumets ramar. Att du har bestämt dig för vad du vill tro på är din ensak, men sluta för guds skull att göra dig lustig över andras tankar och funderingar.
Om folk vill resonera kring olika hypoteser så är det okej tycker jag även om jag inte själv tror på det som sägs.
Diskussionerna kring MB för att ta ett exempel, har inte nämnvärt svävat ut i någon slags fantasivärld tycker jag. Argument efter argument baserade på vad som faktiskt har hänt har lagts fram för oss alla att beskåda och kommentera, vad är fel med det? Varför försöker du så envist att trycka tillbaks det fria ordet, försöker du förflytta fokus av någon speciell anledning eller?
Jag är så nära att skriva med versaler att jag har ändrat uppfattning,
planteringsteorin är högintressant, rimlig, sannolik, trolig, misstänkt underhållande, bara för att du inte ska kunna sova inatt.