Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-11-20, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Kanske har missat ett inlägg men återförandet av allmän värnplikt är ett måste för att ge Sverige tillräckligt med resurser för att hantera de problem som det mångkulturella samhället kommer att skapa på sikt.

/Micke

Anser du att vi bör/kommer vara tvungna att införa någon form av allmän civilplikt för kvinnor också??

Jag utgår i från att kvinnor i stridande förband inte kommer att bli aktuellt av naturliga skäl!
Citera
2013-11-20, 22:48
Medlem
Har SvP någon åsikt om typiskt värdekonservativa frågor? Tänker på aborter/familj/kultur/religion osv. Till en viss del vet jag om vad "trojkan" tycker genom "Radio Framåt", men är det representativt för SvP?
Citera
2013-11-20, 23:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luckmann
Av någon anledning så får du upp två Expo-artiklar, jag får bara upp en, så du har Svenskarnasparti.se som 5:e resultatet.

Jag får inte ens upp SvPs webbsida ens när jag googlar på "www.svenskarnasparti.se", utan jag får bara upp en massa "underkataloger" till huvudsidan, typ ekonomi-kampanjen, press-kontakt-sidan, ett blågulaband-flygblad som PDF, men inte huvudsidan. Antingen är det någon konstig bugg eller så har man väl kanske blockerat partiets huvudsida från sökresultaten.
Citera
2013-11-21, 02:15
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFS
Har SvP någon åsikt om typiskt värdekonservativa frågor? Tänker på aborter/familj/kultur/religion osv. Till en viss del vet jag om vad "trojkan" tycker genom "Radio Framåt", men är det representativt för SvP?
Vet inte riktigt om det är detta du syftar på angående familjen men det är det enda jag hittar.
https://www.svenskarnasparti.se/wp-content/uploads/familj.pdf
https://www.svenskarnasparti.se/2013/08/15/ett-slag-for-den-naturliga-familjen/
https://www.svenskarnasparti.se/2012/03/10/andra-numret-av-tidningen-framat-ute-nu/
Citera
2013-11-21, 11:00
Medlem
mrphonks avatar
Onsdagen den 20 november mottog närmare 500 Sverigedemokratiska kommunfullmäktigeledamöter ett öppet brev från Svenskarnas partis partiledare Stefan Jacobsson med rubriken ”Frågorna som SD-ledningen inte vill att du ställer”. Detta med anledning av SD:s landsdagar som hålls helgen 22-24 november.

Läs brevet och/eller se filmen från Stefan Jacobsson på https://www.svenskarnasparti.se/2013/11/21/oppet-brev-fragorna-som-sd-ledningen-inte-vill-att-du-staller/
Citera
2013-11-21, 12:32
Medlem
Är SVP verkligen antisionistiskt? Jag kan inte läsa något om det på deras hemsida..
Citera
2013-11-21, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av traningsnarkomanen
Är SVP verkligen antisionistiskt? Jag kan inte läsa något om det på deras hemsida..

Deras ledare vågar inte ens uttala sig om förintelsen hade hänt eller inte.
Citera
2013-11-21, 12:59
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Deras ledare vågar inte ens uttala sig om förintelsen hade hänt eller inte.

Det saknar politisk relevans i Sverige 2013 och är något som främst forskare och historiker ska uttala sig om, inte politiker. Gällande sionismen så är naturligtvis partiet antisionistiskt på så sätt att vi vill och ska motverka allt med sionismen som missgynnar vårt folk.
Citera
2013-11-21, 14:31
Medlem
SVP försöker vara ett städat men radikalare alternativ till SD men det är och förblir precis som SD ett smutsigt brunt nasseparti.
Citera
2013-11-21, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlassMotKlass
SVP försöker vara ett städat men radikalare alternativ till SD men det är och förblir precis som SD ett smutsigt brunt nasseparti.

Oj, det var ett så objektivt och motiverat omdöme att jag är omvänd. Får jag gå med i eran klubb, snäääälla?

Finns det nån utomstående som inte anses vara "nasse" i er sekt? Pratar ni nånsin med utomstående? Delar ni med er av era funderingar med nån utomstående? Tar ni in input utifrån?
Senast redigerad av Bananrepublikan 2013-11-21 kl. 15:27.
Citera
2013-11-21, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Onsdagen den 20 november mottog närmare 500 Sverigedemokratiska kommunfullmäktigeledamöter ett öppet brev från Svenskarnas partis partiledare Stefan Jacobsson med rubriken ”Frågorna som SD-ledningen inte vill att du ställer”. Detta med anledning av SD:s landsdagar som hålls helgen 22-24 november.

Läs brevet och/eller se filmen från Stefan Jacobsson på https://www.svenskarnasparti.se/2013/11/21/oppet-brev-fragorna-som-sd-ledningen-inte-vill-att-du-staller/
Trevligt initiativ

Citat:
Ursprungligen postat av traningsnarkomanen
SvP är framför allt motståndare till judiskt och annat främmande inflytande över Sverige och andra vita nationer och folk.
Citera
2013-11-21, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
SvP är framför allt motståndare till judiskt och annat främmande inflytande över Sverige och andra vita nationer och folk.

Men är det så? Både Spansk och Jacobsson vågar inte säga något sånt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in