2013-11-19, 11:47
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flensostmedbanan
Division 2, seasons är riktigt härligt
Tycker dock det har blivit svårar i seasons, än 13.

Spelade själv aldrig säsonger i 13 men jag tycker det är sjukt mycket roligare än UT, vet inte varför men jag tycker spelet flyter bättre på något sätt.

Har gått raka vägen till division 5 nu och vunnit alla titlar förutom i div 7, titeln i division 6 vann jag med hjälp av en extramatch från katalogen så det börjar bli lite knivigt men nu har jag äntligen hittat det lag som är skönast att lira med och det är Juventus, har spelat cirkus 5 matcher med de och inte förlorat en ända vilket bådar gott för framtiden!
Citera
2013-11-19, 17:37
Medlem
arneankanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Spelade själv aldrig säsonger i 13 men jag tycker det är sjukt mycket roligare än UT, vet inte varför men jag tycker spelet flyter bättre på något sätt.

Har gått raka vägen till division 5 nu och vunnit alla titlar förutom i div 7, titeln i division 6 vann jag med hjälp av en extramatch från katalogen så det börjar bli lite knivigt men nu har jag äntligen hittat det lag som är skönast att lira med och det är Juventus, har spelat cirkus 5 matcher med de och inte förlorat en ända vilket bådar gott för framtiden!

UT är väldigt weird. Spelarna beter sig verkligen som idioter ibland. Helt annat spel.
Citera
2013-11-20, 14:50
Medlem
lamenames avatar
Har någon köpt en nedladdningsbar version av Fifa på exempelvis eBay? Försöker hitta det billigaste alternativet
Citera
2013-11-20, 21:41
Medlem
Uncuts avatar
Man vill ju bara slå sönder allt och alla när datorn gör mål i 90de minuten i VARENDA JÄVLA MATCH!!! Om jag kör på proffs vinner jag med 8-0. Om jag kör på världsklass gör jag alltid ett mål för att datorn sedan ska kvittera i sista minuten (med deras första skott).
Så fruktansvärt irriterande spel.
Citera
2013-11-21, 12:41
Medlem
Vad fan håller EA på med? Har fått veta att det inte går att spela turneringar i FIFA 14 next gen. De har tagit bort en av de roligaste sakerna med spelet, dvs att sitta med polare i soffan och lira offline turneringar. Varför ta BORT en funktion i next gen. Borde väl snarare lägga TILL funktioner???

Vad ska man göra då? Skriva med penna och papper för att hålla reda på "ställningen" i ens låtsasturnering (som egentligen bara blir instant play-matcher)

Man kan ju hoppas att de lägger till det men det är väl inte troligt...
Citera
2013-11-21, 12:45
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocketmannen
Vad fan håller EA på med? Har fått veta att det inte går att spela turneringar i FIFA 14 next gen. De har tagit bort en av de roligaste sakerna med spelet, dvs att sitta med polare i soffan och lira offline turneringar. Varför ta BORT en funktion i next gen. Borde väl snarare lägga TILL funktioner???

Vad ska man göra då? Skriva med penna och papper för att hålla reda på "ställningen" i ens låtsasturnering (som egentligen bara blir instant play-matcher)

Man kan ju hoppas att de lägger till det men det är väl inte troligt...
Va?! Så typiskt EA !
Citera
2013-11-21, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Va?! Så typiskt EA !

EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA 4h Visa översättning
@jan666 Unfortunately, Tournament Mode is unavailable in FIFA 14 for Xbox One & PS4.

(från EASPORTS twitterkonto)
Citera
2013-11-21, 15:17
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocketmannen
EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA 4h Visa översättning
@jan666 Unfortunately, Tournament Mode is unavailable in FIFA 14 for Xbox One & PS4.

(från EASPORTS twitterkonto)
Förbaskade varg! Så typiskt EA att ta bort vissa bra funktioner. Varför gör dom det? Minns när man kunde uppgradera arenan och allt möjligt förut.
Citera
2013-11-21, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Förbaskade varg! Så typiskt EA att ta bort vissa bra funktioner. Varför gör dom det? Minns när man kunde uppgradera arenan och allt möjligt förut.

Ja, offlineturneringar är ju en grundfunktion egentligen. Dricka pilsner och spela i soffan med polarna är ju det roligaste som finns... Men de vill väl få alla att spela Ultimate Team och skicka in sina surt förvärvade dinarer till dem. Snart kan man väl BARA spela online och betala 50 spänn per match...
Citera
2013-11-21, 20:07
Medlem
Adhels avatar
Vad fan!? Varför är inte Xavi med i Spaniens landslag på FIFA 14??
Citera
2013-11-22, 13:59
Medlem
Tjenare, skulle bara höra om någon var expert på PSV Eindhoven?

Vet själv inte så mycket om dem, men skulle gärna vilja få reda på lite som t.ex. Bästa möjliga formation, uppställning, taktik osv, ja ni fattar poängen. Denna elva ska då bestå av de "online uppdaterade" spelarna.

Om någon snäll PSV Eindhoven fantast skulle kunna hjälpa mig så skulle det verkligen uppskattas!

Tack på förhand
Citera
2013-11-22, 21:30
Medlem
Någon sugen på en match?
adda roberssoni
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem