Grymt less p btcx gjorde uttag frra fredagen och fick inte kvitto frrn p onsdag efter flera mail. dom pstod d att transaktionen gjorts redan mndag morgon men dagarna gick och fredagen kom och inga pengar p kontot. kontaktar dom och fr vldigt vaga svar och nr jag slutligen ringer min bank kontrollerar att inget gtt fel hos dom och terkommer med vad banken sa s svarar dom att dom ska kontakta banken och terkomma.
dom terkommer dagen efter och sger att deras bank sger att pengarna har gtt ivg och redan kommit fram till mig. jag tar printscreens , skriver ut tar foto ber banken skicka konfirmation p att jag inte ftt ngra pengar eller att dom ftt ngra eller att transaktionens ens registrerats hos banken och fr d svar idag frst att dom ska kontakta banken imorgon och se.
Jippie sger jag. dom har suttit p mina bitcoins i mer n 7 dagar. vrdet har kat markant och nu tnker dom nr dom "kontaktat banken" gra en ny verfring och frmodligen p det dvarande vrdet. i mina gon r det s jvla fel s det finns inte. giriga ckliga svin r vad dom r.
Jag anser att om dom nu p mndag eller tisdag gr en transaktion till mig s ska de vara p den dagens BTC vrde..
Har aldrig haft problem med dom frut men vet ngra andra som varit med om precis samma sak och samma urskter och konstigt att detta hnder precis nr vrdet sjnk kraftigt och sedan nu kade och kade. dom har helt enkelt hllit vra bitcoins i sina fickor ltit vrdet ka och sedan gett oss pengar fr att tjna resterande pengar sjlv.
Tvi fr dessa ckliga stureplans ckel som sitter p sitt stockholms kontor och pimplar champagne med leende strre n hamren vid bortaplans vinst
BTCX SMILE