Citat:
Ursprungligen postat av
IceDog
håller med här jag med, men då det är östreogen nivåerna som styr/påverkar hjärnan/nerver systemet att sköta kroppstemperaturen, och vi som brukat längre perioder har ju förhöjda värden,profiler och nivå, sen när vi kliver av så har våran kropp typ slutat producera testo och ökat antalet östrogen, vilket gör oss lite varma,
jag är riktigt varm, tjejen fryser lätt av sig, iga öppna fönster helst både filt och täcke oc jag sover bara i kalsonger ändå vill jag gå och lägga mig på altan haha..vi är varma killar kompis.
Jag kommer nu mer att följa denna rapport hoppa in ibland och prata av mig lite, vilket jag vet att du ser fram emot.
Have a nice weekend
Mvh
Jasså?
Där lärde jag mig något nytt faktiskt. Det är samma här, är med jävligt varm av mig. I sommras var det ju katastrof och då var man ju ändå off.
För mig så räcker det inte att öppna fönstret, då börjar man kallsvettas istället hehe... Jävla decan, vaknade upp inatt igen me dränkta kuddar o dom luktar ta mig fan skit, fick ta en ny o lägga den andra på golvet tills den kallnat, sen sov ja en stund o bytte kudde med den nya, fresh !
Kul att höra icy, du är mer än välkommen att flika in
Ha de fint o se till o få ligga mycket i helgen nu då hehe
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av
dajolle
tack för svaret mannen!
trevllig helg på dig hoppas du får mysa med din dam
Thx, önskar dig detsamma krigarn !! något planerat i helgen?
Ingen dam här.. blir träning och mat i helgen. Time to grow he he