2013-11-20, 11:55
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Haha ja då kan man ju inte tycka synd om din tjej iaf som får sova i en svettig säng, eftersom de är hennes egna fel eftersom hon inte vill ha öppet fönstret

Varm av dig nu när du är off med? nästan så jag undrar om aas'en har gett mig förhöjd kroppsverme förgott, för jag svettades fortfarande som en gris när jag hade hoppat av.

Haha nej exakt! Då får hon skylla sig själv

Japp, fortfarande varm och svettig. Inte lika illa som när jag var ON men värre än innan preppandet började måste jag påstå.
Citera
2013-11-20, 18:18
Bannlyst
20 November

Satte stick 13 med testo och stick 5 med deca idag. Hände en komisk grej när jag satte, sprutade fint haha. Skriver hur många stick av varje prepp jag skrivit här, men det är endast för att kunna ha koll på det själv haha, smidigast så.

Träning

Körde armar idag

gick tungt på hantel curl och skivstångscurl. Fick en rejäl pump och armarna kändes mörbultade, var riktigt skönt att sköra i cc sen med mycket kontakt. krävdes inte många reps för att få grym pump. Konstigt nog kortaste bicepspasset jag kört på länge, men de kändes bra ändå. Det nya gymmet har några nya bicepsmaskiner, ska ta och testa dom nästa pass.

Satte 9 I.U slin pwo, efter passet 10 I.U med en shake. Sen åt 1h senare stor måltid med ris med köttfärs och kyckling, strimlade kuber. riktigt gott faktiskt. Satte 10 iu till måltiden. 33 mcg i varje biceps med. Kört i ca 2 månader med IGF.

nu är de lugnt, film och protte shake
Citera
2013-11-20, 19:54
Medlem
dajolles avatar
Ey din slinmissbrukare.

Grr igf med slin nåt extra med varandra?

Dom säger ju gh o slin är boom.. blir det liknande?
Citera
2013-11-21, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dajolle
Ey din slinmissbrukare.

Grr igf med slin nåt extra med varandra?

Dom säger ju gh o slin är boom.. blir det liknande?

Gooooormoorrrooon

Tror det är skillnad med att köra igf o slin vs hg o slin, hg ska ju vara the thing om man vill växa...något boom har det inte blivit iaf. Endast kört slin i en månad och antar att inget magiskt händer på 500mg testo o slin, får se sen när decan kommer igång.

Funderar på att skippa slinnet eller endast köra post wo 1-2 stick beroende på när jag kommer hem. Känner mig vattning nu och imorse låg vikten på 96.5..fattar inte vart alla kilon ligger. tiden är inne för kort deff känner jag. Hade bra diciplin innan ang deff men nu när man kan äta "hur som" så tar det fan emot att sätta sig med torr kyckling.
Citera
2013-11-21, 11:38
Bannlyst
Måste flika in med, fan vad jag älskar HB ! där finns ta mig fan allt från ägkött till stulna exklusiva bilar
Citera
2013-11-21, 12:05
Medlem
Citat:
Måste flika in med, fan vad jag älskar HB ! där finns ta mig fan allt från ägkött till stulna exklusiva bilar

Catch ya on the flipside!
Citera
2013-11-22, 17:11
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Haha nej exakt! Då får hon skylla sig själv

Japp, fortfarande varm och svettig. Inte lika illa som när jag var ON men värre än innan preppandet började måste jag påstå.

håller med här jag med, men då det är östreogen nivåerna som styr/påverkar hjärnan/nerver systemet att sköta kroppstemperaturen, och vi som brukat längre perioder har ju förhöjda värden,profiler och nivå, sen när vi kliver av så har våran kropp typ slutat producera testo och ökat antalet östrogen, vilket gör oss lite varma,

jag är riktigt varm, tjejen fryser lätt av sig, iga öppna fönster helst både filt och täcke oc jag sover bara i kalsonger ändå vill jag gå och lägga mig på altan haha..vi är varma killar kompis.

Jag kommer nu mer att följa denna rapport hoppa in ibland och prata av mig lite, vilket jag vet att du ser fram emot.

Have a nice weekend

Mvh
Citera
2013-11-22, 17:13
Medlem
IceDogs avatar
Citat:

Det jobbiga är ju att man måste skicka skiten på posten, men om vi skulle planera in hembesök så skulle man ju kunna få iväg en del stöldgods och skit så skicka mig en önskelista mannen så ska vi se vad jag kan ordna fram haha

Mvh
Citera
2013-11-22, 20:25
Medlem
dajolles avatar
tack för svaret mannen!
trevllig helg på dig hoppas du får mysa med din dam

Citat:
Gooooormoorrrooon

Tror det är skillnad med att köra igf o slin vs hg o slin, hg ska ju vara the thing om man vill växa...något boom har det inte blivit iaf. Endast kört slin i en månad och antar att inget magiskt händer på 500mg testo o slin, får se sen när decan kommer igång.

Funderar på att skippa slinnet eller endast köra post wo 1-2 stick beroende på när jag kommer hem. Känner mig vattning nu och imorse låg vikten på 96.5..fattar inte vart alla kilon ligger. tiden är inne för kort deff känner jag. Hade bra diciplin innan ang deff men nu när man kan äta "hur som" så tar det fan emot att sätta sig med torr kyckling.
Citera
2013-11-23, 09:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
håller med här jag med, men då det är östreogen nivåerna som styr/påverkar hjärnan/nerver systemet att sköta kroppstemperaturen, och vi som brukat längre perioder har ju förhöjda värden,profiler och nivå, sen när vi kliver av så har våran kropp typ slutat producera testo och ökat antalet östrogen, vilket gör oss lite varma,

jag är riktigt varm, tjejen fryser lätt av sig, iga öppna fönster helst både filt och täcke oc jag sover bara i kalsonger ändå vill jag gå och lägga mig på altan haha..vi är varma killar kompis.

Jag kommer nu mer att följa denna rapport hoppa in ibland och prata av mig lite, vilket jag vet att du ser fram emot.

Have a nice weekend

Mvh

Jasså?

Där lärde jag mig något nytt faktiskt. Det är samma här, är med jävligt varm av mig. I sommras var det ju katastrof och då var man ju ändå off.

För mig så räcker det inte att öppna fönstret, då börjar man kallsvettas istället hehe... Jävla decan, vaknade upp inatt igen me dränkta kuddar o dom luktar ta mig fan skit, fick ta en ny o lägga den andra på golvet tills den kallnat, sen sov ja en stund o bytte kudde med den nya, fresh !

Kul att höra icy, du är mer än välkommen att flika in

Ha de fint o se till o få ligga mycket i helgen nu då hehe

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av dajolle
tack för svaret mannen!
trevllig helg på dig hoppas du får mysa med din dam

Thx, önskar dig detsamma krigarn !! något planerat i helgen?

Ingen dam här.. blir träning och mat i helgen. Time to grow he he
Citera
2013-11-23, 10:10
Bannlyst
Blev axlar o triceps igår. Bästa tricepspasset jag kört på över 7-8 månader. Ökat 20kg i smalbänken sen 3v tillbaka så det känns riktigt bra.

Har ett nytt upplägg med insulinet. Kommer främst sätta det post och inte pwo ed som jag gjort tidigare, endast pwo när jag är sugen på att köra lite hårdare än vanligt t.ex rygg eller ben.

Satte 14 iu post, åt sedan varje timme och vid den 3dje timmen så satte jag 8 iu till och då var klockan 9 på kvällen. Lite dumt att sätta såpass sent eftersom ja la mig vid 12 men ja överlevde natten ändå.

Vaknade upp med en BRUTAL träningsvärk i tricepsen idag, känns i axlarna me men inte i närheten på långa vägar.

Ha en trevlig helg fb !
Citera
2013-11-23, 11:11
Medlem
dajolles avatar
Hörligt med triccarna.. träningsvärk e så tacksamt för egot hehe

Hur mkt vikt ska du upp?
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto