2013-12-09, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volwave
Jag tycker det är lite tråkigt att varje ny deltagare har första veckan 99% säkrad av produktionen. Dorota är ett exempel på en person som inte borde fått gå in med immunitet.

Liksom varför ska hon få en plats när ingen i hotellet tycker om henne och hon inte tillför något intressant till programmet?

Dorota är ju så jävla skön. Hon är sådär iskall, går inte att läsa av henne och hon gör verkligen inte till sig för någon känns det som. Det tycker jag är unikt och jag skulle vilja se henne vara kvar ett tag till.
Även om ingen i hotellet tycker om henne så tycker jag att det blir mer intressant. Det ska ju finnas lite drama fan.
Citera
2013-12-09, 23:19
Medlem
Tercios avatar
Det är så pinsamt.

De är så otroligt korkade också nästan samtliga. Niklas: Öhh sen är det klart jag gillar AK egentligen.

Dorota reser sig och går, så rätt.

Hoppas samir försvinner. Han kan tre ord på svenska, asså fucking körd. Jag orkar inte med honom.
Citera
2013-12-09, 23:20
Medlem
fy fan vad tråkigt svenska paradise hotel är
Citera
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banankontact
Dorota är ju så jävla skön. Hon är sådär iskall, går inte att läsa av henne och hon gör verkligen inte till sig för någon känns det som. Det tycker jag är unikt och jag skulle vilja se henne vara kvar ett tag till.
Även om ingen i hotellet tycker om henne så tycker jag att det blir mer intressant. Det ska ju finnas lite drama fan.

Dorota är ju i vart fall den som skämt ut sig minst. Har lite stil. Anja verkar också nästan normal.
Citera
Medlem
fy fan vad tråkigt svenska paradise hotel är. nya "casanovan" levde inte upp till namnet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bratmobile
Samir är så pinsamt osäker på sig själv, fanns väl inget som tydde på att Sebastian skulle vilja välja Anja.

Finns mycket som tyder på att han väljer Anja. Paulina kan man ju utesluta. Som det ser ut nu så verkar det som att det inte kommer bli något romantiskt mellan Sebastian och Aina.
Därmed kan Anja vara ett bra byte för Sebastian då hon tydligen passar bra in i beskrivningen av vad han vill ha för tjej.
Citera
2013-12-09, 23:29
Medlem
Rippless avatar
När Sebastian masserade Aina, herregud vilken scen. Hennes kropp är verkligen gudomlig.
Citera
2013-12-09, 23:29
Medlem
Ymir1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Dorota är ju i vart fall den som skämt ut sig minst. Har lite stil. Anja verkar också nästan normal.
hahaha njä, ja vetefan om man kan vara stolt över hennes o jespers 20 minuters torrsex asså

och lägger +1 på han som skrev över mig. Aina e grym , dock dum som "lämna" sebastian mitt i fyllan, hon kmr stå ensam eller stå tillsammans med Sebastian som ett vacklande par i nästa ceremoni.

Förövrigt, är Sebastians "problem" att han inte riktigt vågar bjuda på sig själv, eller? Fick ingen riktigt bra bild av killen lixom.

Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Oj så snygg: http://i.imgur.com/HmcYInG.jpg

haha ja vet. mia är snuskigt jävla ful utan smink.
Senast redigerad av Ymir1 2013-12-09 kl. 23:42.
Citera
2013-12-09, 23:43
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymir1
hahaha njä, ja vetefan om man kan vara stolt över hennes o jespers 20 minuters torrsex asså

och lägger +1 på han som skrev över mig. Aina e grym , dock dum som "lämna" sebastian mitt i fyllan, hon kmr stå ensam eller stå tillsammans med Sebastian som ett vacklande par i nästa ceremoni.

Förövrigt, är Sebastians "problem" att han inte riktigt vågar bjuda på sig själv, eller? Fick ingen riktigt bra bild av killen lixom.

hehe rätt där iofs. Var väl inte så fantastiskt.

tyckte han verkade ganska blyg och hade lite svårt att prata för sig och sådär.
Citera
2013-12-09, 23:48
Medlem
Usch vad oskön Sebastian verkade. Han pratade som en svennebanan och var blyg/osäker. Däremot hade han väldigt snygg kropp, det måste jag ge honom.
Citera
2013-12-09, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banankontact
Ja man är homosexuell om man som kille är överdrivet utseendefixerad.
En mans självförtroende ska inte sitta i sitt utseende, det är mer tjejers grej.
När en man då är utseendefixerad så innebär det att hans självförtroende sitter i utseendet och därmed blir han som en tjej och därmed blir han homosexuell.

Not sure if trolling or just really stupid...
Citera
2013-12-10, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Fan heter Booty-låten som spelades när hon fick massage, egentligen?
VAD FAN HETER LÅTEN?!

Snälla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in