2013-11-19, 23:44
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gilgamesheposet
Ser detta program för första gången på tv 3 play. Tydligen varit en succé för tv 3 play. Men fattar inte hur vinner man? Är det bara killar som tävlar eftersom tjejerna byttes ut eller en par tävling? Märkligt fenomen men folket verkar se det för fyllan och sexet men när tävlar man?

Läs Handling: http://sv.wikipedia.org/wiki/Paradise_Hotel
Citera
2013-11-19, 23:45
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Det spelar väl ingen roll? Att han inte tar tävlingen på allvar gör inte en 35-årig clown "skön". Hans föräldrar och vuxna polare blir säkert skitstolta när de ser den motbjudande skåningen visa sina "crazy" tatueringar (utan att någon har bett om det), dra samma skämt hundra gånger och tjata till sig godnattpussar av 19-åringar.

Jo, för att vara med i programmet överhuvudtaget gör ju en förälder stolt?
Tycker att han är bäst hitills men kanske för att de andra är så jävla dryga. Han är sliskig som fan och de andra killarna är ju nästan exakta kopior av varandra. Förklara för mig hur det gör mig till antingen utvecklingsstörd eller 12 år gammal?

För att du inte gillar någon i ett program så gör det alla som gillar denna personen till antingen utvecklingsstörda elr ungar? Subjektivitet existerar inte eller?
Citera
2013-11-19, 23:45
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Gillar faktiskt produktionen av årets PH hittills efter 2 avsnitt.
Citera
2013-11-19, 23:46
Medlem
Lakritskakans avatar
Kunde man se mer extra material på viaplay? Hoppas isåfall att någon laddar upp det någon annan stans så man slipper betala för skiten.
Citera
2013-11-19, 23:50
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolsyratkaffe123
Jo, för att vara med i programmet överhuvudtaget gör ju en förälder stolt?
Tycker att han är bäst hitills men kanske för att de andra är så jävla dryga. Han är sliskig som fan och de andra killarna är ju nästan exakta kopior av varandra. Förklara för mig hur det gör mig till antingen utvecklingsstörd eller 12 år gammal?

Jag skulle i alla fall ha LITE mer överseende med en blåst 19-årig son som vill bli känd genom skandal-tv än vad jag skulle ha med en 35-åring.

Citat:
För att du inte gillar någon i ett program så gör det alla som gillar denna personen till antingen utvecklingsstörda elr ungar?

Ja.

Citat:
Subjektivitet existerar inte eller?

Nej.
Citera
2013-11-19, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Ja, och därför har vi olika åsikter om saker och ting och i min bok är det pajaserier av högsta rang. Thats it!
Fast ursprungsproblematiken du kommenterade var huruvida man mår bra om man gnäller så mkt vilket jag frågade. Förmodligen mår de i programmet bättre än de som sitter och säger hur fula och dumma dom är.
Citera
2013-11-20, 00:00
Medlem
EdHardys avatar
Hahaha tjejerna är ju "idiotfittor" på riktigt! Varför lockas jag till att följa sån här intelligensbefriad tv? Är jag också en idiotfitta?
Citera
2013-11-20, 00:07
Medlem
Hur vågar dom spela Don't Stop Believin' i det här skitprogrammet?!
Citera
2013-11-20, 00:18
Medlem
"Jag lovar vi är så mycket bättre tjejer än de"

Ditt jävla fitta.

Citera
2013-11-20, 00:19
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CathyEarnshaw
"Nu får ni småstadstjejer packa era väskor och checka ut, och istället välkomnar vi Stockholmstjejerna som ska visa grabbarna det goda livet" - alltså jag dör underhållningsdöden, det här programmet är så GENIALT.

Man får väl utgå från att "småstadsbrudarna" kommer att återvända en i taget som jokrar? (eller vad de heter, den här nya personen som ska checka in varje vecka)
Spekulerar vilt och säger att alla 10 kommer vara med i parceremonin. Killarna kommer alltså få en småstads- och en storstadstjej att välja mellan.
Citera
2013-11-20, 00:22
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
Fast ursprungsproblematiken du kommenterade var huruvida man mår bra om man gnäller så mkt vilket jag frågade. Förmodligen mår de i programmet bättre än de som sitter och säger hur fula och dumma dom är.

Med frågan om hur dessa medverkande mår ja. Huruvida han gnällde om dessa själar som medverkar med diverse "dumma ord" skiter jag i.
Citera
2013-11-20, 00:23
Medlem
MickeSoders avatar
"De gillar ju inte ens Stockholmstjejer sa de igår..." *säger någon med gråt i halsen*

Var det bara jag som började asgarva vid det här tillfället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in