2013-11-15, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Det var visst 2016 han var UFA om jag inte har fattat fel, trodde det var 2015. När han väl är UFA kommer han dock signa med Knicks

Nej, Knicks kommer inte vinna något med Amar'es feta kontrakt. Inte heller kommer de vinna något med fetton som Raymond Felton och Carmelo Anthony i laget.

Carmelo is king. Älskar när han är het.

Öhh lite fel, hans rookie kontrakt tar slut 2015 och då kommer han signa 5 års kontrakt så 2020 är han UFA.
2013-11-15, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Carmelo is king. Älskar när han är het.

Öhh lite fel, hans rookie kontrakt tar slut 2015 och då kommer han signa 5 års kontrakt så 2020 är han UFA.
Haha jo, jag också. Är bara trött på att han är så ojämn.

Jaså, fan vad tråkigt.
2013-11-15, 20:11
Medlem
Citat:
Rose (hamstring) 'unlikely' to play vs. Toronto

Godfuckingdamnit.
2013-11-17, 05:17
Medlem
B-Dawks avatar
Bulls satte verkligen tonen direkt idag. Rose het från 3-poängslinjen och Deng gör en riktigt bra match. Däremot gör ju Paul George ingen bra match, iofs inte så många i Pacers som gör det speciellt bra.
2013-11-18, 03:11
Medlem
Jag har börjat kolla lite på NBA och måste säga att det är riktigt underhållande

Dock så har jag börjat undra ifall lagen måste ta alla sin time-outs pga reklam eller något? Känns som dom alltför ofta tar timeouts när det verkligen inte passar och hela laget har momentum, detta händer dock oftast i slutet av kvartarna så det är därför jag börjat bli fundersam ifall dom måste använda dom.
2013-11-18, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Jag har börjat kolla lite på NBA och måste säga att det är riktigt underhållande

Dock så har jag börjat undra ifall lagen måste ta alla sin time-outs pga reklam eller något? Känns som dom alltför ofta tar timeouts när det verkligen inte passar och hela laget har momentum, detta händer dock oftast i slutet av kvartarna så det är därför jag börjat bli fundersam ifall dom måste använda dom.

TV-Timeout finns, ja! Väldigt irriterande.
2013-11-19, 07:41
Medlem
Efter att ha följt säsongen några omgångar och kollat 2-3 matcher per kväll måste jag säga att det lag som imponerat mest på mig och som jag nog kommer följa är Portland Trailer Blazers, satan vad roliga dom är att titta på, har både bra spel i boxen samt sätter sjukt många tre poängare
2013-11-19, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Efter att ha följt säsongen några omgångar och kollat 2-3 matcher per kväll måste jag säga att det lag som imponerat mest på mig och som jag nog kommer följa är Portland Trailer Blazers, satan vad roliga dom är att titta på, har både bra spel i boxen samt sätter sjukt många tre poängare
Tänkte precis skriva ett inlägg om dem. Hur kommer det sig att de har spelat så pass bra i år? De har ju inte signat någon speciell spelare och C.J McCollum har fortfarande inte spelat pga. skada.
2013-11-19, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Tänkte precis skriva ett inlägg om dem. Hur kommer det sig att de har spelat så pass bra i år? De har ju inte signat någon speciell spelare och C.J McCollum har fortfarande inte spelat pga. skada.

Same here. Ser att de vinner kväll efter kväll men har tyvärr inte sett en enda sekund utav deras matcher.
2013-11-19, 09:24
Medlem
Vad fan gör Tony Allen?

http://www.youtube.com/watch?v=P4eazhWGfdc
2013-11-19, 11:36
Medlem
xenosans avatar
Grejen med Portland är ju att de har riktigt bra starters men inget mer. Vänta tills det kommer någon skada eller tills slitaget börjar sätta sina spår, då kommer raset.

Edit: Spelschemat har inte varit det svåraste heller.
Senast redigerad av xenosan 2013-11-19 kl. 11:39.
2013-11-19, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenosan
Grejen med Portland är ju att de har riktigt bra starters men inget mer. Vänta tills det kommer någon skada eller tills slitaget börjar sätta sina spår, då kommer raset.

Edit: Spelschemat har inte varit det svåraste heller.
...Fast det har de ju inte. Lillard, Matthews och Batum är överskattade och Lopez är inget mer än en Jared Jeffries 2.0. Enbart Aldridge håller All-Starklass av deras starters. Därför är det helt galet att de har öppnat så bra.

Innan någon säger att deras starting five visst är "riktigt bra", jämför den då med exempelvis Bulls, Thunders, Heats, Spurs, Nets, Golden States, Clippers och Houstons starting fives. Dessa lag har bra mycket bättre startfemmor än Portland men har konstigt nog börjat säsongen sämre än Portland.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in