2013-11-15, 02:18
Medlem
DropoutBears avatar
Båda lagen "måste" vinna. Jag tror på Houston (=
2013-11-15, 02:28
Medlem
knicks tog ju en riktigt bra och viktig seger emot atlanta medan houston förlorade mot phf76 där man hade en ledning med 10p sista guarten. känns som att houston är osäkra och instabila just nu men jag tror det kan bli en målrik match
2013-11-15, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimitrov
knicks tog ju en riktigt bra och viktig seger emot atlanta medan houston förlorade mot phf76 där man hade en ledning med 10p sista guarten. känns som att houston är osäkra och instabila just nu men jag tror det kan bli en målrik match

Houston spelade dock utan Harden den matchen.
2013-11-15, 03:17
Medlem
visste inte att harden var så viktig för laget, dom verkar ju gå på 50 % när inte han är med. några fler matcher idag? jag bettar nämligen på matcherna så skulle vara kul om ni visste någon match som är värt och spela med bra odds
2013-11-15, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Vi får väl se, vore roligt att se Irving i Knicks.

Lägg ner hoppet kommer inte hända före hans nästa kontrakt är slut.
Citat:
Jodå, visst är Jabari bra. Han påminner dock lite för mycket om Carmelo och den jäveln har jag tröttnat på nu, åtminstone för tillfället.

Tycker han är mer atletisk.
Citat:
Gällande Knicks då. Hur ska de bära sig åt för att inte vara ligans mest korkade lag även i fortsättningen, hur ska de göra för att i framtiden kunna vinna? Jag ser ingen annan utväg än att tradea för draft picks så länge de inte har en bättre GM. Det lär de ju dock inte göra utan de vill vinna NU. Synd bara att de inte förstår att det inte går med det här laget.

Går inte med detta lag bara satsa om så fort Amar'es kontrakt är slut.
2013-11-15, 03:42
Medlem
Citat:
visste inte att harden var så viktig för laget, dom verkar ju gå på 50 % när inte han är med. några fler matcher idag? jag bettar nämligen på matcherna så skulle vara kul om ni visste någon match som är värt och spela med bra odds

Deras playmaker och bästa scorer, saknar mycket utan honom. Defensivt är han kanske sämst i ligan.
2013-11-15, 04:01
Medlem
oklahoma - warriors ikväll, vilka vinner?
2013-11-15, 04:24
Medlem
Citat:
oklahoma - warriors ikväll, vilka vinner?

Warriors bör vinna.
2013-11-15, 07:30
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawb
Warriors bör vinna.

And you were right, inte ens svårt (eller?).

Som sagt, knicks måste ju bli av med amares mongokontrakt. Någon sa att harden kanske är sämst i ligan, där passar ju även amare in. Love till lakers, varför inte säger jag. Som sagt han gick ju på UCLA och jag tolkar som att han uttrycker en stor dragelse till cali. Om jag inte minns fel så är han även från krokarna och hela hans familj bor där nånstans.

När ska indiana förlora? Såg att de möter bucks och bulls härnäst, känns som att de kommer gå till 10-0 iaf. Jävla bra lag, undra hur det blir när granger kommer tillbaka.
2013-11-15, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Säg inte det, jääävligt clutch både av Westbrook & Iggy!

Citat:
När ska indiana förlora? Såg att de möter bucks och bulls härnäst, känns som att de kommer gå till 10-0 iaf. Jävla bra lag, undra hur det blir när granger kommer tillbaka.

Såvida Bulls inte lyckas överraska så tror jag Indiana tar 15-0.
2013-11-15, 14:38
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri

Som sagt, knicks måste ju bli av med amares mongokontrakt. Någon sa att harden kanske är sämst i ligan, där passar ju även amare in. Love till lakers, varför inte säger jag. Som sagt han gick ju på UCLA och jag tolkar som att han uttrycker en stor dragelse till cali. Om jag inte minns fel så är han även från krokarna och hela hans familj bor där nånstans.

Vadå Harden sämst i ligan? Kasst försvar men offensivt förstår jag inte det negativa med honom.

Indiana förlorar snart på ren varians. Även om de har ett väldigt bra lag och känns extremt stabila så är runs som Miamis förra året (med ett bättre lag än Indianas nuvarande) sällsynta. Det är synd att både Bulls och Indiana lirar back to back på lördag, men det lär bli en go fight i alla fall.
2013-11-15, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Lägg ner hoppet kommer inte hända före hans nästa kontrakt är slut.

Tycker han är mer atletisk.

Går inte med detta lag bara satsa om så fort Amar'es kontrakt är slut.
Det var visst 2016 han var UFA om jag inte har fattat fel, trodde det var 2015. När han väl är UFA kommer han dock signa med Knicks

Nej, Knicks kommer inte vinna något med Amar'es feta kontrakt. Inte heller kommer de vinna något med fetton som Raymond Felton och Carmelo Anthony i laget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in