Har slutat med UT och börjat med säsonger istället och fan vad kul det är!
Lirar nästan bara med mitt kära Liverpool och det går riktigt bra då jag klättrat till snart div 6.
I div 8 höll jag nollan i 5-6 matcher vilket jag tycker är riktigt starkt även om motståndet inte var det bästa.
Det som stjälper mig ibland är att jag kör trådlöst vilket gör att jag ibland buggar ur och då förlorar matchen men det händer inte så ofta och förövrigt funkar det trådlösa bra, det buggar någon gång ibland men inte så ofta.
Ska införskaffa mig en extender för att slippa kopplas ifrån.
Vilken division ligger ni i?
Division 2, seasons är riktigt härligt
Tycker dock det har blivit svårar i seasons, än 13.
Ligger i div.6, men det beror på få spelade matcher. Gått raka vägen och vunnit alla titlar. Planen är att göra som i 13 där jag vann alla divisioner på första försöket.
Ligger i div.6, men det beror på få spelade matcher. Gått raka vägen och vunnit alla titlar. Planen är att göra som i 13 där jag vann alla divisioner på första försöket.
Vann även jag alla titlar på 13 på momangen, men nu på 14 har det kärvat både i div 2 och 3
Upp till bevis hur det går för dig och hur du upplever det
Har slutat med UT och börjat med säsonger istället och fan vad kul det är!
Lirar nästan bara med mitt kära Liverpool och det går riktigt bra då jag klättrat till snart div 6.
I div 8 höll jag nollan i 5-6 matcher vilket jag tycker är riktigt starkt även om motståndet inte var det bästa.
Det som stjälper mig ibland är att jag kör trådlöst vilket gör att jag ibland buggar ur och då förlorar matchen men det händer inte så ofta och förövrigt funkar det trådlösa bra, det buggar någon gång ibland men inte så ofta.
Ska införskaffa mig en extender för att slippa kopplas ifrån.
Vilken division ligger ni i?
Lirar i div 7 ^^ Lirar med olika lag för o testa alla goa spelare som finns , Kan vara skönt o variera mellan fut o säsonger tkr ja
Någon som börjat Lira karriär ännu? i så fall med vilket lag?, Har själv bara lirat FUT mestadels än så länge men har planer på o börja lira lite karriär , är de någon skillnad från 13 ?
Någon som börjat Lira karriär ännu? i så fall med vilket lag?, Har själv bara lirat FUT mestadels än så länge men har planer på o börja lira lite karriär , är de någon skillnad från 13 ?
lirade knappt karriär i 13, men nu kör jag karriär med palermo. sjuk budget för att vara serie b