Citat:
Ursprungligen postat av
NightHawks
Ja, en liten kvasiintellektuell diskussion baserad på felaktigheter kring värdedepåers hantering av kontanter och bankers/automatföretags påfyllning av automater. Den har ungefär lika stort värde som 99% av inläggen i den här tråden.
Det är fullkomligt uteslutet för alla som kände M och hade vetskap om hennes BDSM-sida.
Utifrån fakta är det dessutom, vilket också tidigare har påpekats, omöjligt att spela rysk roulette med de vapen som fanns i huset. Fortsätt du med dina vampyrlekar och ofantliga mensblödningar, det är på den nivån du hör hemma.
När går en bekantskap över till att inte vara ny? Ett par månader, ett halvår eller ett år?
Jag avser från när man träffat personen i fråga första gången. Och så vitt jag vet hade dom, enligt egna utsagor då (det är ju det enda jag har att rätta mig efter) inte träffats för tiden för "försvinnandet". Dom hade väl chattat om jag minns rätt?
Jag skulle nog inte våga lägga över ansvar samt information på en såpass ny bekantskap gällande ett mord jag skulle begått.
Men jag kan ju såklart inte säga att alla tänker som jag