2013-11-18, 17:42
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
Jag förstår inte hur du inte är challenger, som har så mycket kunskap om spelet. Lite mechanics på det så.

Men det är ju bara "jag"..

+1

Irken, kan du länka din lolking sida så man får se hur du spelar? Du måste ju vara challanger eller åtminstone high diamond så mycket kunskap som du har!
Citera
2013-11-18, 17:45
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Jag är ny i league. Spelat ca 40 matcher i rankat och började spela för ca 2 månader sedan, så det är säkert relaterat till varför jag inte tar mig ur bronze. Men jag har kört lite duoq med en polare och då vinner vi praktiskt taget varje match, men som sagt torskade jag min sista promo match pga en AFK/Ragequit. Matchen efter det hade jag en Irelia på midlane som gick 0/19. Lätt att vinna matchen då? Tycker bara det är tråkigt att folk ska hålla på och kränka varandra när dom gör misstag istället för att uppmuntra personen i fråga.
Är du såpass ny i league så bidrar det ju ganska mycket, och då är det ju inte fyskam heller ju.

Motståndarna kommer också gå afk eller gå 0/19 så det kommer jämna ut sig i längden, tro mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
Jag förstår inte hur du inte är challenger, som har så mycket kunskap om spelet. Lite mechanics på det så.

Men det är ju bara "jag"..
Haha. Orkar jag så blir jag nog iaf d1, men jag har inte orken, inte just nu iaf.
Citera
2013-11-18, 17:48
Medlem
Repliques avatar
Citat:
+1

Irken, kan du länka din lolking sida så man får se hur du spelar? Du måste ju vara challanger eller åtminstone high diamond så mycket kunskap som du har!

Lol, irken är diamond och blev det på typ 100 games tidigt i säsong 3. Jag gissar att han blir diamond 3+ på 2-3 månader i s4. Tror för övrigt inte att Jahauus menade något illa med att Irken kan mycket utan snarare pikar honom för att han inte hade någon förståelse för att folk inte kommer ur bronze
Citera
2013-11-18, 17:48
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
+1

Min lolking http://www.lolking.net/summoner/euw/22483924#profile. Är också fast i bronze IV, är iofs inte bra nog att carrya ett helt lag mot 5 andra spelare.
Citera
2013-11-18, 18:03
Medlem
meeeeen vad äre för jävla fel med euw!!!!!!!!!!
Citera
2013-11-18, 18:32
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klirre
meeeeen vad äre för jävla fel med euw!!!!!!!!!!

Indeed!! Blir rätt pissed off. Att det klyddar med servrarna två-tre gånger kan man acceptera, men nu?
Citera
2013-11-18, 18:36
Medlem
Incipios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Min lolking http://www.lolking.net/summoner/euw/22483924#profile. Är också fast i bronze IV, är iofs inte bra nog att carrya ett helt lag mot 5 andra spelare.
Du har spelat 30 games tror inte du är "fast" i B4. Alltså är man bättre än den divisonen man spelar i så kommer man gå ur den garanterat. Lite tålamod är allt som krävs!
Citera
2013-11-18, 18:36
Medlem
keranos avatar
Verkar alltid vara strul, varje jävla kväll..
Citera
2013-11-18, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Indeed!! Blir rätt pissed off. Att det klyddar med servrarna två-tre gånger kan man acceptera, men nu?

Ja det är ju varenda dag, flera gånger om dagen... otroligt!
Citera
2013-11-18, 19:09
Medlem
KaptenCapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Är du såpass ny i league så bidrar det ju ganska mycket, och då är det ju inte fyskam heller ju.

Motståndarna kommer också gå afk eller gå 0/19 så det kommer jämna ut sig i längden, tro mig.

Haha. Orkar jag så blir jag nog iaf d1, men jag har inte orken, inte just nu iaf.

Du har inte "I(o)rken" till det
Citera
2013-11-18, 19:32
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Du har spelat 30 games tror inte du är "fast" i B4. Alltså är man bättre än den divisonen man spelar i så kommer man gå ur den garanterat. Lite tålamod är allt som krävs!

Jag matchas mot spelare i silver V och VI i mina promotion series... inte så lätt då. Alla är inte silver men 1-2 i deras lag brukar vara det.
Citera
2013-11-18, 19:32
Medlem
DiscoBrands avatar
Ni verkar ha stora problem på EUW, spelar varje dag ganska mycket och märker nästan aldrig nåt på East.
Förutom lite ryss och polskis men det är lugnt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in