2013-11-18, 14:59
Medlem
DansandeVindurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Man kan ju undra varför ni grinar? Många SD:are och annat drägg tycker ju att det är helt okej med diskriminering så varför finns en upprödhet här?

Sen få ni ju förstå att man inte vill skämma ut sig i världen. Jimmy kan ju dyka upp någon av sina clown..sry sverigedräkter vilket skulle vara opassande.
Jag grinar inte,Jag gillar inte ens SD. Men rätt barnsligt beteende många politiker har.
Citera
2013-11-18, 15:01
Medlem
Skulle dagen komma då JÅ blir inbjuden till Nobelfesten, så hoppas jag innerligt att JÅ vänligt men bestämt tackar nej med hänvisning till det övriga klientelet som inbjudits samt det faktum att han blivit särbehandlad tidigare.

Hör du det JÅ! Kommer den dagen, så stå för fan på dig och visa tydligt att det minsann inte passar åt andra hållet heller!
Citera
Medlem
johnny_viciouss avatar
Anledningen är grundad i Nobels testamente enligt Pontikis, så det lär väl stå kvar så länge SD fäster stor vikt vid nationalitet.
Citera
Medlem
Svithjods avatar
Bara tacka och ta emot för Åkesson, ytterligare några tusen fick just nog och bestämde sig för att rösta SD i valet.
Citera
2013-11-18, 15:02
Medlem
PrettySneakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Så man skämmer inte ut sig om man bjuder in företrädare från diktaturer som massavrättar civila? Nordkorea, Saudiarabien m.m. kanske delar samma värdegrund som Nobelstiftelsen.

Så du menar att bara för att man bjuder in företrädare från diktaturer som massavrättar civila, så är det inte pinsamt att se honom i en svensk folkdräkt? Alla vet att dom är skitfula och ni håller innerst inne med.
Citera
2013-11-18, 15:03
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Anledningen är grundad i Nobels testamente enligt Pontikis, så det lär väl stå kvar så länge SD fäster stor vikt på nationalitet.
Du menar som Nelson Mandela och en rad andra " fredspristagare".
Citera
2013-11-18, 15:04
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Bara tacka och ta emot för Åkesson, ytterligare några tusen fick just nog och bestämde sig för att rösta SD i valet.
Du övervärderar nog Nobelfestens betydelse, men visst, SD vinner röster på offerrollen. Själv tycker jag det är rätt talande både vad det gäller SD och dess väljare att de inte är bjudna till det intellektuella samtalet. Många känner nog igen sig i det, men förmodligen med all rätt. Bönder...
Citera
2013-11-18, 15:05
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Du menar som Nelson Mandela och en rad andra " fredspristagare".
Fredspriset delas inte ut i Stockholm så det känns ju rätt orättvist att hålla Pontikis ansvarig för vilka som kommer på den festen.
Citera
2013-11-18, 15:06
Medlem
[Assman]s avatar
Alltså, han behöver inte röstfiska alls med tanke på all gratis PR.
Citera
2013-11-18, 15:07
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Fredspriset delas inte ut i Stockholm så det känns ju rätt orättvist att hålla Pontikis ansvarig för vilka som kommer på den festen.
Nu var det du som hänvisade till testamentet ärthjärna på vilket sätt har det med staden Sthlm vs Oslo att göra.
Citera
2013-11-18, 15:08
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Du övervärderar nog Nobelfestens betydelse, men visst, SD vinner röster på offerrollen. Själv tycker jag det är rätt talande både vad det gäller SD och dess väljare att de inte är bjudna till det intellektuella samtalet. Många känner nog igen sig i det, men förmodligen med all rätt. Bönder...
Ja precis du och dina likar torde vara självskrivna
Citera
2013-11-18, 15:10
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Nu var det du som hänvisade till testamentet ärthjärna på vilket sätt har det med staden Sthlm vs Oslo att göra.
Jag hänvisade inte till ett smack, men jag berättade vad Pontikis hänvisade till. Både Nobelfesteni Oslo och Fredspriset arrangeras av den norska Nobelkommittén så att dra upp fredspriset i den här diskussionen har ingenting med saken att göra.

Så ärthjärna kan du vara själv.

Edit:
Citat:
Ja precis du och dina likar torde vara självskrivna
Jag vet inte vad du menar här, men jag misstänker att det inte heller har så mycket med topic att göra. Hittills har du inte bidragit med ett skit.
Ändra på det så diskuterar jag gärna vidare varför Jimmy inte bjöds in till galej i år heller!
Senast redigerad av johnny_vicious 2013-11-18 kl. 15:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in