2013-11-17, 21:55
Medlem
meganegerdases avatar
Satan i helvete.. har pöanerat att hoppa på GMU 27 januari i typ ett halvår. Är i sjukt bra form och så...pang book körtelfeber.... tappat sju kilo på en vecka och det ska till en jävla kvickhet på tillfriskningen om gmu ska bli aktuellt...

positive note:
1. Har redan mönstrat så behöver inte va i form förräns det är dags.

negative note:
1. Min dröm, officersyrket, har funnits där så tydligt att jag sen studenten bara springvickat o bor hemma... nu måste jag kanske ta tag i livet på annat sätt
2013-11-17, 21:58
Medlem
Riktar en fråga till någon som mönstrat nyligen och har lite uppdaterad info ang. fystesterna. Jag vet att man gör isokaien först, följt av cykel och sist jägartestet. Men ni som gjort detta nyligen, hur länge får man vila mellan cykeln och jägartestet? Kan tänka mig att det blir mustigt för låren att kliva på 75/ben direkt efter man pressat sig på cykeln.
2013-11-17, 22:35
Medlem
Mr.Sparriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avengednorr
Riktar en fråga till någon som mönstrat nyligen och har lite uppdaterad info ang. fystesterna. Jag vet att man gör isokaien först, följt av cykel och sist jägartestet. Men ni som gjort detta nyligen, hur länge får man vila mellan cykeln och jägartestet? Kan tänka mig att det blir mustigt för låren att kliva på 75/ben direkt efter man pressat sig på cykeln.
När jag gjorde jägartest så var det i runda slängar 4 timmar efter cyklingen.
2013-11-17, 23:15
Medlem
monamuslims avatar
Citat:
Beror helt på. Kan vara allt mellan 10 minuter och upp till någon/några timmar.
2013-11-18, 00:07
Medlem
VxoOis avatar
Citat:

Jag fick vänta 10-15 min.
2013-11-18, 09:23
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=wq3I_YYjbh0 vid 16.52 är det ISOKAI lyftet man ser då ? Sedan undrar jag lite mer angående mönstringen, är lyftet och spinningen det enda fysiska och sedan är det bara psykiskt med psykolog och liknande ?
2013-11-18, 10:59
Medlem
monamuslims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
http://www.youtube.com/watch?v=wq3I_YYjbh0 vid 16.52 är det ISOKAI lyftet man ser då ? Sedan undrar jag lite mer angående mönstringen, är lyftet och spinningen det enda fysiska och sedan är det bara psykiskt med psykolog och liknande ?
Sitter på mobilen med oerhört dålig täckning så kan inte se filmen. Men ja lyftet och cykeln är det enda fysiska, om du inte gör jägartestet då.
2013-11-18, 12:30
Medlem
Mr.Sparriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Ja.

Om du får tillräckligt bra resultat så kan du få göra jägartest också.
2013-11-18, 13:32
Medlem
Ska man ta med betyg från komvux till prövningen? Har godkänt i alla kärnämnen men har läst upp ett par betyg.
2013-11-18, 13:35
Medlem
Har en fråga som jag skulle behöva lite hjälp med. Är det någon som VET ifall dom tar blodprov på intagningen till GMU. Jag fick besked om att jag ska göra tester inför gmu nu den 11dec 2013. men är lite orolig över ifall dom kommer att ta blodprov eller inte. någon som nyligen har gjort gmu och vet svara gärna
2013-11-18, 13:36
Medlem
VikingPoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ICY.Viruss
Har en fråga som jag skulle behöva lite hjälp med. Är det någon som VET ifall dom tar blodprov på intagningen till GMU. Jag fick besked om att jag ska göra tester inför gmu nu den 11dec 2013. men är lite orolig över ifall dom kommer att ta blodprov eller inte. någon som nyligen har gjort gmu och vet svara gärna

Nej inget blodprov.
2013-11-18, 13:45
Medlem
Saddl3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Satan i helvete.. har pöanerat att hoppa på GMU 27 januari i typ ett halvår. Är i sjukt bra form och så...pang book körtelfeber.... tappat sju kilo på en vecka och det ska till en jävla kvickhet på tillfriskningen om gmu ska bli aktuellt...

positive note:
1. Har redan mönstrat så behöver inte va i form förräns det är dags.

negative note:
1. Min dröm, officersyrket, har funnits där så tydligt att jag sen studenten bara springvickat o bor hemma... nu måste jag kanske ta tag i livet på annat sätt
Ta det lugnt! Om du kommer in men inte hinner tillfriskna fram tills gmu:n är det bara att söka in till nästa omgång

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in