2013-11-17, 16:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamas
Wow, du verkar ju vara helt jävla besatt av såna här ämnen, SnakePlisssken. Kolla hans startade ämnen, men framförallt inläggshistorik! "Paranormala fenomen, ockultism och ufologi" verkar också vara en favorit.

Du upprepar samma skit över allt eller? Du säger att du aldrig fått svar på många av dina frågor, så jävla skitsnack! Du är bara här för att förvirra och provocera, eller hur??
Svara mer och tramsa lite mindre tack. Dina personliga hatkampanjer kan du skicka mig i pm
Citera
2013-11-17, 16:58
Medlem
Jeffry122s avatar
Citat:
Hor-och modekulturen med lättklädda tjejer överallt är nytt, ja. Synen på sex har blivit radikalt förändrad de senaste 100 åren.
Det vet du om, men du bara tramsar och misstolkar med flit. Vad gör du här på Flashback, tramsar du jämt runt på det här sättet?

Det där måste varit ditt dummaste argument någonsin skulle jag tro. Som sagt så har jag sagt åt dig att du borde läsa mera historia innan och nu menar jag det! Du kan inte bara utgå från vad du tror är rimligt i en sådan här diskussion det är därför vi kallar era argument för påhittat.
Horeriet med lättklädda tjejer överallt är inte så värst nytt det kan jag lova vad fick du bara det ifrån? Luften?

Så vad gör du här på flashback? Reta upp folk? hitta likasinnade? Tramsar du jämt runt på det här sättet?

Citat:
Ursprungligen postat av palabras
Men du och dina likar kommer dö först, med ett fånflin på läpparna.

Ja så blir det nog
Senast redigerad av Jeffry122 2013-11-17 kl. 17:10.
Citera
2013-11-17, 17:02
Medlem
palabrass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffry122
Ja det stämmer
jag är inte extremt okunnig utan det är det du som är. Jag har inte sagt någonting som bevisar min okunnighet men det har du.

Det är det du som gör grabben.
Det var så jag listade ut att tomten inte var på riktigt när jag var runt 5
Det har ju du faktiskt inte den blekaste aning om utan det där är ren viskningslek
Ehh NEJ!
Haha Påven kan se läskig ut men han är inte farlig så du behöver inte oroa dig.
Hehe nej så är det inte däremot så vet jag att diverse regeringar tillsammans försöker ta fram ett botemedel till en kommande pandemi (farmor har jobbat för landstinget och i deras katastrofgrupp i hela min uppväxt)

Jag kallar det hittepåargument eftersom de du åstadkommit saknar trovärdighet hos människor som fyllt 25 och har gått ut gymnasiet med godkända betyg.
Jag kan verka oseriös men det är ju för att detta är trams och jag tycker fortfarande så och det är därför jag är här och diskuterar med er foliehattar men ni försöker ju inte direkt övertyga mig utan mest kalla mig okunnig för att jag inte förstår hur världen fungerar? Jag förstår hur världen fungerar jag lovar jag är vuxen och berest och deltagit i diverse hemskheter.
Tänker inte berätta min bakgrund dock för då vet jag vad ditt nästa argument blir.

Ge mig nått ordentligt att bita i nu då! Så ska du få läsa ett motargument.
Men efteråt måste du börja svara på huvudfrågorna i debatten.

Du har rätt i precis alla dina påståenden. Jag hade fel. Du är verkligen en outsinlig källa av visdom.
Citera
2013-11-17, 17:04
Medlem
Jeffry122s avatar
Citat:
Wow, du verkar ju vara helt jävla besatt av såna här ämnen, SnakePlisssken. Kolla hans startade ämnen, men framförallt inläggshistorik! "Paranormala fenomen, ockultism och ufologi" verkar också vara en favorit.

Du upprepar samma skit överallt eller? Du säger att du aldrig fått svar på många av dina frågor, så jävla skitsnack! Du är bara här för att förvirra och provocera, eller hur??

Edit: Har bläddrat igenom mer av din historik nu, haha. Vad fan lider du av människa, du verkar ju vara helt jävla besatt?? Har du inte diskuterat den här "skiten" tillräckligt mycket nu?
Vad fan är ditt syfte??

Om han inte kunde det då? Han kanske skulle behöva tillgång till olika material för att kunna bevisa det, och du kanske ändå inte kunde se det på grund av att det är en för avancerad nivå för din hjärna att förstå?

Att få er pappskallar att komma med någonting konkret!!!!!! Fattar ni trögt???
En ny religion håller på att födas och det hade ju varit bra om ni bara la upp allt ni hade på ett bord så vi fick såga sönder argumenten och slänga i samma papperskorg som gud nu ligger i!
Citera
2013-11-17, 17:08
Medlem
Jeffry122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palabras
Du har rätt i precis alla dina påståenden. Jag hade fel. Du är verkligen en outsinlig källa av visdom.

Hoppas du gillar min nya signatur
Citera
2013-11-17, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Svara mer och tramsa lite mindre tack. Dina personliga hatkampanjer kan du skicka mig i pm
Nej du, det här hör till diskussionen. Folk som läser måste förstå vad du är för sorts person.
Varför så sjukligt besatt?
Citat:
Det där måste varit ditt dummaste argument någonsin skulle jag tro. Som sagt så har jag sagt åt dig att du borde läsa mera historia innan och nu menar jag det! Du kan inte bara utgå från vad du tror är rimligt i en sådan här diskussion det är därför vi kallar era argument för påhittat.
Horeriet med lättklädda tjejer överallt är inte så värt nytt vad fick du bara det ifrån? Luften

Förr hade man mer heltäckande kläder och bar t.o.m. ibland slöja, sen hade vi kristna makter som regerade.
Nej, den här horkulturen har inte alltid funnits här. 12åriga flickor som går runt med smink och försöker se sexiga ut? Nej, så har det inte alltid varit......
Citat:
Så vad gör du här på flashback? Reta upp folk? hitta likasinnade? Tramsar du jämt runt på det här sättet?
Och det frågar du mig?
Citat:
Att få er pappskallar att komma med någonting konkret!!!!!! Fattar ni trögt???
En ny religion håller på att födas och det hade ju varit bra om ni bara la upp allt ni hade på ett bord så vi fick såga sönder argumenten och slänga i samma papperskorg som gud nu ligger i!
Om man inte ens förstår grunderna i hur makthierarki ser ut, och grunder i hur det mänskliga psyket fungerar, så kan man inte göra mycket mer än så.
Lär er lite mer om det, sen kan ni komma tillbaka hit.
Senast redigerad av Shamas 2013-11-17 kl. 17:22.
Citera
2013-11-17, 17:32
Medlem
Jeffry122s avatar
Citat:
Nej du, det här hör till diskussionen. Folk som läser måste förstå vad du är för sorts person.
Varför så sjukligt besatt?

Förr hade man mer heltäckande kläder och bar t.o.m. ibland slöja, sen hade vi kristna makter som regerade.
Nej,den här horkulturen har inte alltid funnits här. 12åriga flickor som går runt med smink och försöker se sexiga ut? Nej, så har det inte alltid varit......

Och det frågar du mig?

Jag hoppas folk förstår vad du är för sorts person och aldrig någonsin lyssnar till dina argument om någonting då dom inte är mer trovärdiga en argument tagna ur luften.

Hahaha! När man läser den texten så skrattar man det är säkert för det låter så jävla dumt och argumentet är inte ens genomtänkt och på så vis inte trovärdigt för du har återigen brist på historisk kunskap.

Citat:

Ja det frågar jag dig och inte "SnakePlisssken" har du inga ögon i ansiktet?

Citat:
Om man inte ens förstår grunderna i hur makthierarki ser ut, och grunder i hur det mänskliga psyket fungerar, så kan man inte göra mycket mer än så.
Lär er lite mer om det, sen kan ni komma tillbaka hit.

Det blir ju bara roligare och dummare argument från ditt håll ju längre vi kommer
Du verkar inte ha en aning om hur makthierarki ser ut märker jag.
Har du ens gjort värnplikten? Varit anställd på ett vanligt jobb?
och grunder i det mänskliga psyket? bla bla bla om någonting som är fruktansvärt okänt för dig.
Sluta nu och kom med någonting som får mig att grubbla över denna teori. Det borde ju finnas någonting som just du nappade för och jag vill gärna att du delar det så jag får en nöt att knäcka.
Senast redigerad av Jeffry122 2013-11-17 kl. 17:42.
Citera
2013-11-17, 18:14
Medlem
Citat:
Jag hoppas folk förstår vad du är för sorts person och aldrig någonsin lyssnar till dina argument om någonting då dom inte är mer trovärdiga en argument tagna ur luften.
Bra jobbat, döm ut alla mina ord bara för du anser att allt jag säger i just den här tråden är trams. Du kommer komma långt i livet du.....
Citat:
Hahaha! När man läser den texten så skrattar man det är säkert för det låter så jävla dumt och argumentet är inte ens genomtänkt och på så vis inte trovärdigt för du har återigen brist på historisk kunskap.
Här blir man bemött som man alltid blir bemött av dig. Förklara varför jag har fel, annars kan du logga ut härifrån och inte komma tillbaka. Det är precis det här jag ser dig göra hela tiden, du kommer bara med påhopp utan att förklara dig. Undra vem fan det är som är korkad här?!

Vi hade säkert precis samma syn på sex, naket och klädsel på 1800-talet, det har du säkert helt rätt i.

Tror t.o.m. att SnakePlisssken tycker att ditt beteende är pinsamt emellanåt...
Citat:
Det blir ju bara roligare och dummare argument från ditt håll ju längre vi kommer
Du verkar inte ha en aning om hur makthierarki ser ut märker jag.
Har du ens gjort värnplikten? Varit anställd på ett vanligt jobb?
och grunder i det mänskliga psyket? bla bla bla om någonting som är fruktansvärt okänt för dig.
Sluta nu och kom med någonting som får mig att grubbla över denna teori. Det borde ju finnas någonting som just du nappade för och jag vill gärna att du delar det så jag får en nöt att knäcka.
Ja, jag har varit anställd på olika jobb. Där styrde chefen över de anställda, som sin tur styrdes av sin chef, som i sin tur styrdes av en chef, som i sin tur styrdes av Staten.
Ibland gjorde min chef saker som han egentligen inte ville, då det var en högre chef som hade kontroll över arbetsplatsen.
Många tror att den första chefen har all makt, för de andra cheferna syns aldrig på arbetsplatsen. Många blev ofta sura på chefen för han var dum i huvudet, men det var ju fel att bli det, han kunde ju inte göra något åt att de "dolda" cheferna fattade massor med beslut och påverkade arbetsplasten.

Det är ett led av beslut och chefer, och det är väldigt naivt att tro våra politiker sitter högst upp med all makt.
EU påverkar oss också, det är en överchef som påverkar och styr våra beslut. Men EU är inte sist heller, det går att klättra ännu längre upp i stegen av chefer.
Senast redigerad av Shamas 2013-11-17 kl. 18:16.
Citera
2013-11-17, 18:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
?..
Nej, den här horkulturen har inte alltid funnits här. 12åriga flickor som går runt med smink och försöker se sexiga ut? Nej, så har det inte alltid varit...... .

Men snälla, säg att du skämtar!!?

Här kan du titta på fina bilder, se till att du har en toarulle till hands bara, här finns mycket som ett ungt sinne kan finna... spännande...
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_human_sexuality
http://www.cracked.com/article_19575_5-ridiculous-sex-myths-from-history-you-probably-believe.html
Citera
2013-11-17, 19:00
Medlem
Citat:
Men snälla, säg att du skämtar!!?

Här kan du titta på fina bilder, se till att du har en toarulle till hands bara, här finns mycket som ett ungt sinne kan finna... spännande...
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_human_sexuality
http://www.cracked.com/article_19575_5-ridiculous-sex-myths-from-history-you-probably-believe.html
Kan du länka till det relevanta? Ja, man målade av nakna kroppar förr i tiden, ja man hade sex förr i tiden. Vad är din poäng?
Klädstilen som jag påpekade stämmer väl lika mycket för det???
Kolla på Islam och Kristendomen som exempel.

Och ja, det har varit civilisationer från förr som har haft en mer öppen syn på sex, jag har inte påstått något annat.

Kan du svara på mina frågor? Varför är du så sjukligt besatt av vissa forumsdelar?
Senast redigerad av Shamas 2013-11-17 kl. 19:09.
Citera
2013-11-17, 19:16
Medlem
Jeffry122s avatar
Citat:
Bra jobbat, döm ut alla mina ord bara för du anser att allt jag säger i just den här tråden är trams. Du kommer komma långt i livet du.....
Det där glashuset man nämner i ordspråket har du demolerat totalt varje gång innan du spelar martyr.

Citat:
Här blir man bemött som man alltid blir bemött av dig. Förklara varför jag har fel, annars kan du logga ut härifrån och inte komma tillbaka. Det är precis det här jag ser dig göra hela tiden, du kommer bara med påhopp utan att förklara dig. Undra vem fan det är som är korkad här?!
Du blir bemött precis som den som spelar smart blir.
Jag ska förklara.
Förklaring: Illuminati är för det första bara ett ord på latin och betyder "de upplysta" Och för det andra så bildades en hemlig order 1776 av Adam Weishaupt som var vetenskaps man och höll sig till att gud inte fanns och det gillade verkligen inte kyrkan.
Illuminati var tvungen att hålla sig hemliga eftersom kyrkan var ute efter dom och kyrkan spred då ett falskt ryckte som växte sig större och större precis som AB gör mot SD idag.
Illuminati blev alltså allt från Satanister till än idag en världsregering och det är fan helt sjukt att man tror det för att Novus Ordo Seclorum står på dollarsedeln och att Jay -Z gör hemliga tecken på scen.

Bankerna då har ju som innan nämnts alltid gjort på det viset och har du ett annat förslag om hur
ekonomi ska fungera så är du nog välkommen med den då det hade förändrat hela världen.
Bankerna vill inte låna ut mer pengar för att det inte finns några mer att låna ut. Världen har vuxit och pengarna räcker inte till då kan inte folk låna pengar till nya bilar och hus och då blir det finanskris och så babblas det på om sparpaket och så får folk sparken för att det är lågkonjunktur, vänstern blir sura för att inte högern vill betala deras skit nått mera och lata blir sura för att dom måste jobba..
Bankerna gör nya pengar som inte finns men som kommer räcka ett tag tills nästa gång och så blir det högkonjunktur igen och så börjar det om..
Naturligtvis har bankerna ägare och det är ju då såklart dom som får skiten av er fattiglappar som bara gnäller och väljer att blicka bort mot dom riktiga problemen och skylla allt på Illuminati det måste du väl ändå hålla med mig om att det är att vara Okunnig!

Citat:
Vi hade säkert precis samma syn på sex, naket och klädsel på 1800-talet, det har du säkert helt rätt i.

Vafan...? 1800-talet? När nämnde jag det?

Citat:
Tror t.o.m. att SnakePlisssken tycker att ditt beteende är pinsamt emellanåt...
Ehh okej.. Vi är alltså inte ett par och inte ens kompisar och vad du tror om vad han tycker det är ju för jävla dumt att ens kommentera.

Citat:
Ja, jag har varit anställd på olika jobb. Där styrde chefen över de anställda, som sin tur styrdes av sin chef, som i sin tur styrdes av en chef, som i sin tur styrdes av Staten.
Ibland gjorde min chef sak.. bla bla bla

Det är ett led av beslut och chefer, och det är väldigt naivt att tro våra politiker sitter högst upp med all makt.
EU påverkar oss också, det är en överchef som påverkar och styr våra beslut. Men EU är inte sist heller, det går att klättra ännu längre upp i stegen av chefer
.
Vi pratar om människor och då menar jag du vet väl hur vi beter oss? Går bakom ryggen på varandra ljuger för varandra sätter sin karriär före allt annat slår och misshandlar varandra.. etc
Ingen grupp av människor skulle lyckas ta över världen och styra den som du påpekar, allt skulle läcka förr eller senare och det som "läckt" nu och som ni tror på är bara trams!
Senast redigerad av Jeffry122 2013-11-17 kl. 19:20.
Citera
2013-11-17, 19:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Kan du länka till det relevanta? Ja, man målade av nakna kroppar förr i tiden, ja man hade sex förr i tiden. Vad är din poäng?
Klädstilen som jag påpekade stämmer väl lika mycket för det???
Kolla på Islam och Kristendomen som exempel.

Och ja, det har varit civilisationer från förr som har haft en mer öppen syn på sex, jag har inte påstått något annat.

Kan du svara på mina frågor? Varför är du så sjukligt besatt av vissa forumsdelar?
Läs i länk två, hela länken är precis "det relevanta" som du efterfrågar....
Och innan du återkommer med nåt jävla nonsens om att folk hade hucklen, vad skulle hucklet spela för roll ifall de var lika lösaktiga som idag??

Edit: om sjuklig besatthet av vissa forumdelar. Du har ju enligt egen uppgift redan bläddrat igenom mina tidigare inlägg så det förvånar mig att du inte redan förstått det, jag har förklarat det ett antal gånger.. Jag vill inte att fria fantasier, lögner och nonsensargument ska få stå oemotsagda. Jag vill inte att mina barn ska dras in i såna här tankar som uppenbarligen upptar ditt sinne. Jag vill inte att oskyldiga och lättlurade ska utsättas för charlataner som lurar dem på deras pengar. Jag vill inte att ni som är rädda för 'eliten' ska bilda egna motståndsrörelser för att störta banker etc. Jag vill att vanligt vett ska vara normen.
Läs här om du vill se vad jag vill få bort: http://whatstheharm.net/
Senast redigerad av SnakePlisssken 2013-11-17 kl. 19:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in