Citat:
Ursprungligen postat av
Shamas
Bra jobbat, döm ut alla mina ord bara för du anser att allt jag säger i just den här tråden är trams. Du kommer komma långt i livet du.....
Det där glashuset man nämner i ordspråket har du demolerat totalt varje gång innan du spelar martyr.
Citat:
Ursprungligen postat av Shamas
Här blir man bemött som man alltid blir bemött av dig. Förklara varför jag har fel, annars kan du logga ut härifrån och inte komma tillbaka. Det är precis det här jag ser dig göra hela tiden, du kommer bara med påhopp utan att förklara dig. Undra vem fan det är som är korkad här?!
Du blir bemött precis som den som spelar smart blir.
Jag ska förklara.
Förklaring: Illuminati är för det första bara ett ord på latin och betyder "de upplysta" Och för det andra så bildades en hemlig order 1776 av Adam Weishaupt som var vetenskaps man och höll sig till att gud inte fanns och det gillade verkligen inte kyrkan.
Illuminati var tvungen att hålla sig hemliga eftersom kyrkan var ute efter dom och kyrkan spred då ett falskt ryckte som växte sig större och större precis som AB gör mot SD idag.
Illuminati blev alltså allt från Satanister till än idag en världsregering och det är fan helt sjukt att man tror det för att Novus Ordo Seclorum står på dollarsedeln och att Jay -Z gör hemliga tecken på scen.
Bankerna då har ju som innan nämnts alltid gjort på det viset och har du ett annat förslag om hur
ekonomi ska fungera så är du nog välkommen med den då det hade förändrat hela världen.
Bankerna vill inte låna ut mer pengar för att det inte finns några mer att låna ut. Världen har vuxit och pengarna räcker inte till då kan inte folk låna pengar till nya bilar och hus och då blir det finanskris och så babblas det på om sparpaket och så får folk sparken för att det är lågkonjunktur, vänstern blir sura för att inte högern vill betala deras skit nått mera och lata blir sura för att dom måste jobba..
Bankerna gör nya pengar som inte finns men som kommer räcka ett tag tills nästa gång och så blir det högkonjunktur igen och så börjar det om..
Naturligtvis har bankerna ägare och det är ju då såklart dom som får skiten av er fattiglappar som bara gnäller och väljer att blicka bort mot dom riktiga problemen och skylla allt på Illuminati det måste du väl ändå hålla med mig om att det är att vara Okunnig!
Citat:
Ursprungligen postat av
Shamas
Vi hade säkert precis samma syn på sex, naket och klädsel på 1800-talet, det har du säkert helt rätt i.
Vafan...? 1800-talet? När nämnde jag det?
Citat:
Tror t.o.m. att SnakePlisssken tycker att ditt beteende är pinsamt emellanåt...
Ehh okej.. Vi är alltså inte ett par och inte ens kompisar och vad du tror om vad han tycker det är ju för jävla dumt att ens kommentera.
Citat:
Ja, jag har varit anställd på olika jobb. Där styrde chefen över de anställda, som sin tur styrdes av sin chef, som i sin tur styrdes av en chef, som i sin tur styrdes av Staten.
Ibland gjorde min chef sak.. bla bla bla
Det är ett led av beslut och chefer, och det är väldigt naivt att tro våra politiker sitter högst upp med all makt.
EU påverkar oss också, det är en överchef som påverkar och styr våra beslut. Men EU är inte sist heller, det går att klättra ännu längre upp i stegen av chefer.
Vi pratar om människor och då menar jag du vet väl hur vi beter oss? Går bakom ryggen på varandra ljuger för varandra sätter sin karriär före allt annat slår och misshandlar varandra.. etc
Ingen grupp av människor skulle lyckas ta över världen och styra den som du påpekar, allt skulle läcka förr eller senare och det som "läckt" nu och som ni tror på är bara trams!