2013-11-06, 13:54
Medlem
pangpang1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SquashLeverpastej
Du kan köpa en biljett från Belgiens biljettköp även om du är svensk, det är bara att hitta på ett namn!

Källa på det? Så fall borde väl alla göra det och det känns inte så genomtänkt av TL om detta nu stämmer..
Citera
2013-11-07, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pangpang1337
Källa på det? Så fall borde väl alla göra det och det känns inte så genomtänkt av TL om detta nu stämmer..
beror helt på om du blir leggad eller inte, det är såklart en chansning..
Citera
2013-11-11, 03:32
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonekill
Jag var där i år fast med 3 polare, men hur tycker du de gick att vara ensam där? Biljetter är ju ett återkommande problem om man säger så och ytterst tveksamt att man har samma tur igen och får tag i 3

var lite nervös i början, men hade snackat med folk här på fb som också skulle åka ner själv så skönt att veta att det var fler i samma situation!

åkte med en buss från danmark (ensam svensk i hela bussen) ner så träffade ett skönt gäng som jag campade med och gick på festivalen med! sen träffade man svenskar på campingen som man bodde grannar med hela vistelsen.

+ med att åka själv: man kan gå på vilken spelning som helst själv för man träffar likasinnade väldigt lätt på tomorrowland!

- med att åka själv: ptjaaa det är väll att man inte har någon man kan dela rese minnena med!

får jag välja att åka själv eller inte alls nästa år så väljer jag själv!

dock skulle det kännas pissss men lätt värt när man står där nere på tomorrowland!
Citera
2013-11-11, 03:34
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SquashLeverpastej
beror helt på om du blir leggad eller inte, det är såklart en chansning..

kollade dom leg på er någonsin på festivalen? jag gick ut och in både på dreamville och området utan att visa leg (bara att blippa armbandet sen gå vidare).
Citera
2013-11-13, 22:26
Medlem
Läst hela ämnet, och tackar för all info och upplevelser ni delar med er! Jag och mina vänner är riktigt taggade inför 2014. Ingen av oss har varit på tld, men har varit runt i festivaler i Sverige.

Men jag har lite frågor till er:;

Ni snackar om olika hemsidor förutom TLD:s man kan få biljetter ifrån. Hardstylerz, festivalbussens hemsida. (Eller fler?)
. Är det Kompletta biljetter? Med inträden,campingar osv. Eller är det bara resan dit?
.. Vi är en grupp, där vi alla betalar vad det kostar, vart skall vi testa lyckan?
... Vilken av dessa hemsidor släpper, global journey-biljetten?
.... Vi är nästintill insatta på att inte lyckas, men kommer gå igenom eld och vatten för att lyckas. Hur ser upplägget ut? Man skall regga sig på TLD;s hemsida, invänta datum och tid för biljettsläpp, och sedan campa på hemsidan/orna för att boka? Har jag fått det rätt?

(Och gå igenom eld och vatten innebär att fråga dessa dumma frågor . Ber om ursäkt) Tack!

SYNS (kanske) TOMORROWLAND 2014.
Senast redigerad av RageExtreme 2013-11-13 kl. 22:32.
Citera
2013-11-14, 03:50
Medlem
Läste också på andra forum, att man INTE skall uppdatera sidan när man gått in på den, då biljetterna släpps. Tydligen så börjar det om från början igen, och man hamnar sist i kön? Någon som vet något om detta? Om man ska eller inte ska uppdatera sidan, hur gjorde du?(om du fick biljetten)
Citera
2013-11-14, 04:12
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RageExtreme
Läste också på andra forum, att man INTE skall uppdatera sidan när man gått in på den, då biljetterna släpps. Tydligen så börjar det om från början igen, och man hamnar sist i kön? Någon som vet något om detta? Om man ska eller inte ska uppdatera sidan, hur gjorde du?(om du fick biljetten)

Satt på två datorer, på båda blev skärmen helt vit när klockan slog 17.00.
Vågade inte uppdatera för rädsla att hamna bak i kön.. Dock uppdaterade jag inte och efter 8 min så uppdaterade jag. Då hamnade jag i kön?!? Wtf liksom.. Då hade jag suttit i 8 min alltså och trott att jag kom in i kön men i själva verket hade allt bara fakkat.

Aja det kmr bli sjukt när biljetterna släpps. Tror inte jg kmr lyckas iår
Citera
2013-11-14, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
Satt på två datorer, på båda blev skärmen helt vit när klockan slog 17.00.
Vågade inte uppdatera för rädsla att hamna bak i kön.. Dock uppdaterade jag inte och efter 8 min så uppdaterade jag. Då hamnade jag i kön?!? Wtf liksom.. Då hade jag suttit i 8 min alltså och trott att jag kom in i kön men i själva verket hade allt bara fakkat.

Aja det kmr bli sjukt när biljetterna släpps. Tror inte jg kmr lyckas iår

Ajdå! Men du lyckades ändå?
Tror det är många som är rädda för att "göra fel" under de minuterna. Och tror också många gör fel.
Jag vill inte dock inte vara en av dom som gör fel... Tror inte heller jag/vi kommer lyckas. Men måste försöka och göra sitt bästa. Annars får man väl nöja sig med Summerburst och Bråvalla... yey! Har kollat runt lite på andra festivaler i Europa, te.x Ultra Europe och Creamfields, men får se!
Citera
2013-11-14, 12:54
Medlem
Jag tänkte höra om någon åkt med deras travel package som de erbjuder antingen från Sverige eller något annat land i Europa. Släpps inte de lite tidigare och det är mycket lättare att få tag på biljett också? Är det värt deras paket trots att det blir dyrare än att anordna allt själv?
Citera
2013-11-16, 16:16
Medlem
jzprs avatar
När brukar biljetterna släppas? Utgående från tidigare år
Citera
2013-11-16, 16:20
Medlem
Hur lätt är det att klippa lite godis inom festivalområdet? Tänker mest på E då förmodligen.
Citera
2013-11-17, 11:58
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
Jag tänkte höra om någon åkt med deras travel package som de erbjuder antingen från Sverige eller något annat land i Europa. Släpps inte de lite tidigare och det är mycket lättare att få tag på biljett också? Är det värt deras paket trots att det blir dyrare än att anordna allt själv?

Jag har gjort det 2 gånger nu, de släps en vecka innan. Ja det är dyrare men något lägre tryck än de lösa biljetterna.
Citat:
Ursprungligen postat av jzpr
När brukar biljetterna släppas? Utgående från tidigare år

Februari 2013 / Mars 2012

Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Hur lätt är det att klippa lite godis inom festivalområdet? Tänker mest på E då förmodligen.

Det är inte så att du kanske kunnat läsa lite i tråden innan du ställde denna frågan som blivit besvarad 6-7 ggr redan?

Men JA är man alert så kan du fixa allt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in