Citat:
Ursprungligen postat av
The.Gunners
Hejhej!
Efte 1 ½ månads vila från FUT så är jag äntligen tillbaka och mer taggad än någonsin!
Har 2,6 miljoner att spendera på ett drömlag, vill däremot inte ha några IFs eller liknande nu innan TOTY släpps! Hela budgeten behövs inte spenderas men hade varit grymt tacksam om någon kunde hjälpa mig sätta ihop ett drömlag? Har nämligen ingen aning vilka spelare som är bra, vilka typer av spelare man ska satsa på och vilka egenskaper spelarna borde ha! Känner mig som en gammal hederlig newbie!
Sen funderar jag på att skaffa ett så kallat OP-lag också! Som inte kostar alldeles för mycket, någon som orkar slänga ihop alla OP-spelare i ett och samma lag så hade jag blivit glad
Tack på förhand!
http://www.futhead.com/14/squads/2541488/
Ibra är den bästa spelaren jag testat, och då har jag testat alla de fina utom Messi och Bale.
Menez gör det bra som CAM och Sagna är väldigt stabil.
Det här ser ganska OP ut
http://www.futhead.com/14/squads/2541755/
Eller kanske Eddie! Han är så jävla bra och passar nog bra i detta svettiga lag. Han är ett måste att testa för alla här, hans skott och styrka är helt otroliga!
http://www.futhead.com/14/squads/2542249/
Själv kör jag honom så här
http://www.futhead.com/14/squads/2542422/