2013-11-16, 17:32
  #13753
Medlem
dparas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Packs är värdelöst med tanke på hur billigt coins är.

Det är olika i väntetid, som kortast har jag fått vänta 30 minuter och som längst en dag då det var en uppdatering som hindrade dem från att sälja via xbox live.

Aha tack för svar!, det blir nog köp av coins då
Citera
2013-11-16, 17:36
  #13754
Medlem
hundranittiofyras avatar
sådär ja... nu har jag bränt närmare 300k på packs. inte en spelare som va värd mer än 10k. nice
Citera
2013-11-16, 17:38
  #13755
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundranittiofyra
sådär ja... nu har jag bränt närmare 300k på packs. inte en spelare som va värd mer än 10k. nice
du kan bara skylla dig själv. att köpa packs är att bränna coins på absolut sämsta sätt
Citera
2013-11-16, 17:45
  #13756
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Gunners
Hejhej!
Efte 1 ½ månads vila från FUT så är jag äntligen tillbaka och mer taggad än någonsin!

Har 2,6 miljoner att spendera på ett drömlag, vill däremot inte ha några IFs eller liknande nu innan TOTY släpps! Hela budgeten behövs inte spenderas men hade varit grymt tacksam om någon kunde hjälpa mig sätta ihop ett drömlag? Har nämligen ingen aning vilka spelare som är bra, vilka typer av spelare man ska satsa på och vilka egenskaper spelarna borde ha! Känner mig som en gammal hederlig newbie!

Sen funderar jag på att skaffa ett så kallat OP-lag också! Som inte kostar alldeles för mycket, någon som orkar slänga ihop alla OP-spelare i ett och samma lag så hade jag blivit glad

Tack på förhand!

http://www.futhead.com/14/squads/2541488/

Ibra är den bästa spelaren jag testat, och då har jag testat alla de fina utom Messi och Bale.

Menez gör det bra som CAM och Sagna är väldigt stabil.

Det här ser ganska OP ut http://www.futhead.com/14/squads/2541755/

Eller kanske Eddie! Han är så jävla bra och passar nog bra i detta svettiga lag. Han är ett måste att testa för alla här, hans skott och styrka är helt otroliga!

http://www.futhead.com/14/squads/2542249/

Själv kör jag honom så här

http://www.futhead.com/14/squads/2542422/
__________________
Senast redigerad av PinkVelour 2013-11-16 kl. 18:08.
Citera
2013-11-16, 17:46
  #13757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundranittiofyra
sådär ja... nu har jag bränt närmare 300k på packs. inte en spelare som va värd mer än 10k. nice

Lider med dig, jag brände precis 5 tusen och fick bara piss.
Citera
2013-11-16, 17:53
  #13758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Lider med dig, jag brände precis 5 tusen och fick bara piss.
5000kr?
Citera
2013-11-16, 17:54
  #13759
Medlem
hundranittiofyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
du kan bara skylla dig själv. att köpa packs är att bränna coins på absolut sämsta sätt


ja men det va kul att bränna av så många packs på än gång iaf
Citera
2013-11-16, 17:55
  #13760
Medlem
hundranittiofyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Lider med dig, jag brände precis 5 tusen och fick bara piss.

gör inte det för jag lider inte själv.
Citera
2013-11-16, 17:56
  #13761
Medlem
Vilken formation passar bäst för Ibra ?
Citera
2013-11-16, 17:57
  #13762
Medlem
LMLhahas avatar
Lirar just nu med dessa lag och det går väl helt okej men jag har ca 150k att bygga mer på. Undrar om ni har några förslag? Vad tror ni om IF Isco och IF Benzema?

BLP:
http://www.futhead.com/14/squads/2542960/

BBVA:
http://www.futhead.com/14/squads/2543076/
Citera
2013-11-16, 18:04
  #13763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
5000kr?

lol nej coins i spelet...
Citera
2013-11-16, 18:06
  #13764
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
lol nej coins i spelet...

Vadå brände, gick du helt mayhem och öppnade 12 bronze packs eller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in