Citat:
Ursprungligen postat av
Jeffry122
Jag vet :Så man får aldrig något vettigt bevis. Men den största frågan är i alla fall från min sida varför nu bankerna vill styra världen? Dom sitter ju redan på "alla" pengar så vad ska dom styra? politikerna? lagarna? reglerna? feminismen?

Haha, ja herrejävlar... Hur många gånger har man inte ställt frågan: OM nu Illuminati/bankerna/rotschild/whoever redan har 99,8 % av alla pengar samt styr alla våra politiker och media, varför vill de minska oss till 500 miljoner / förslava oss / starta nwo / whatever.?
Men där brukar det liksom rinna ut i sanden tills trollen dyker upp med samma skit i nästa tråd..
Viktig Edit: såg just slutet på ditt inlägg igen... Feminismen! Det vet man ju av erfarenhet att hur rik, välhängd, snäll, macho eller plyschig man än är så vill ju frun alltid ha nåt annat

kanske allt det här ändå är sant! Kanske rotschild har allt som påstås, MEN även har en grinig kärring på slottet!? Kan det vara så att Grandmasterflash ÜberRotschild har tröttnat på att höra frun gnälla om semestrar på Saturnus över frukostyoghurten och bestämt att, nä nu jävlar behövs lite världsherravälde, 98% räcker inte för kärringen - dags att terrorisera lite mer om jag vill ligga på fredag? Kan det vara så?
Nä....