Citat:
Ursprungligen postat av
Laxrosa
Om du nu tycker så synd om MB, så kan du tänka på att om han inte ljugit i förhör, försvårat utredningen, och om han inte "glömt" en massa detaljer kring de sms han växlat med VB, och om han inte så duktigt raderat dessa sms, om han inte fått skithuspanik med att göra sig av med terranon och caddyn, och om han gett fan i att spöa sin fru och mordhota folk runtikring, så hade nog inte vi på FB varit lika intresserade av att diskutera honom här. Du kallar det att bli uthängd, men jag är väldigt glad över att få veta vilka dårar som finns i närområdet så jag kan hålla mina barn borta från dem. MB är en sån dåre. Han har pissat in sig i fler än ett hörn enligt mig, och det du kallar att bli uthängd kallar jag endast en konsekvens av hans eget handlande. Skylla själv!
Om KJ är skyldig så tycker jag synd om honom om han har hamnat i den här situationen pga sitt funktionshandikapp. Ja, sjukdom kan man oftast inte rå för att man har, så ja, det är synd om honom tycker jag, för att inte tala om hans anhöriga.
Beträffande MB är det inget att böla över, han verkar vara vid sina sinnens fulla bruk och har själv valt att knulla runt samtidigt som hans svartsjuka fru kräker ur sig hemskheter på Facebook.
Slår sin fru så att hon får blåmärken och hotar folk till livet, det är inte friskt det heller, dock en folklig definition på sjukdom. Inte konstigt att folk hänger ut svinet, och då syftar jag inte på vänsterprassel utan att han är en misshandlare som åsamkar sin fru blåmärken.