2013-11-11, 12:38
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Idag släppte Hurricane Festival (FKP Scorpios största festival) En hel del grymma band som tex arcade fire, Volbeat, Interpol, Seeed, The Wombats, Belle & Sebastian, kraftklub m.m. Så nog skulle kanske en av dessa artister komma till bråvalla. Skulle tippa på Arcade Fire. Är nästan säker på att ett släpp bör komma om några dagar!
Citera
2013-11-11, 13:31
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Idag släppte Hurricane Festival (FKP Scorpios största festival) En hel del grymma band som tex arcade fire, Volbeat, Interpol, Seeed, The Wombats, Belle & Sebastian, kraftklub m.m. Så nog skulle kanske en av dessa artister komma till bråvalla. Skulle tippa på Arcade Fire. Är nästan säker på att ett släpp bör komma om några dagar!

Arcade Fire och Henrik Berggren, då kan jag börja fundera på att åka dit.
Citera
2013-11-11, 13:37
Medlem
Citat:

Har väldigt svårt att tänka mig Arcade Fire på Bråvalla. Tror inte att många där skulle känna till dem och om de nu gör det så gillar folk knappast musiken. Blir nog varmare mottagande på Hultsfred
Citera
2013-11-11, 16:00
Medlem
Citat:
Belle & Sebastian kommer nog iår eftersom dom ställde in förra året.
Citera
2013-11-11, 16:47
Medlem
Marquesos avatar
Ber till någon uppe i skyarna om att Belle & Sebastian och Arcade Fire bokas till Hultsfred istället för till Bråvalla.
Citera
2013-11-12, 19:58
Medlem
Kiltmannens avatar
Aldrig varit på husvagnscamping på festival förut, men vi är ett gäng som funderar på att köpa en billig vagn i år och softa i. Frågan är om man i anslutning till sin husvagn får sätta upp nåt litet vanligt sovtält? Skulle förstå om så inte är fallet. Någon som vet?
Citera
2013-11-12, 20:00
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Aldrig varit på husvagnscamping på festival förut, men vi är ett gäng som funderar på att köpa en billig vagn i år och softa i. Frågan är om man i anslutning till sin husvagn får sätta upp nåt litet vanligt sovtält? Skulle förstå om så inte är fallet. Någon som vet?

ja det skulle nog vara möjligt!
inte så spänt på en festival om det handlar om ett litet tält
Citera
2013-11-15, 07:17
Medlem
Eminem, Avicii, Macklemore , Tenacious D, Nicky Romero och Armin van buuren! Räcker med Eminem så kommer jag
Citera
2013-11-15, 12:31
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Arcade Fire och Henrik Berggren, då kan jag börja fundera på att åka dit.

Henrik Berggren har jag inte hört. Är det något att ha? .
Citat:
Ursprungligen postat av Baron.von.Helsing
Har väldigt svårt att tänka mig Arcade Fire på Bråvalla. Tror inte att många där skulle känna till dem och om de nu gör det så gillar folk knappast musiken. Blir nog varmare mottagande på Hultsfred

Verkar som om Arcade Fire är en headline till Hurricane så kan mycket väl vara en headline till Bråvalla också men som du säger, de skulle bättre bemötas på Hultsfredfestivalen.
Citat:
Ursprungligen postat av Haze
Belle & Sebastian kommer nog iår eftersom dom ställde in förra året.
Man får ju hoppas i alla fall! Skulle vara kul att se dem!

På tal om annat: Inget bandsläpp denna vecka alltså...får vi kanske hoppas på nästa vecka eller måste vi vänta tills början av December eller t.o.m. nästa år?
Citera
2013-11-15, 12:33
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RageExtreme
Eminem, Avicii, Macklemore , Tenacious D, Nicky Romero och Armin van buuren! Räcker med Eminem så kommer jag

Högst osannolikt att de markerade kommer nästa år. De var där förra året om du inte sett detta. Eminem och Tenacious D skulle däremot vara kul. .
Citera
2013-11-15, 14:47
Medlem
Alabasters avatar
Är det bara jag eller är alla festivaler sjukt sega med bandsläpp?

Sen så hade jag gärna sett Den Svenska Björnstammen samt Far och son men det lär väl förbli en dröm
Citera
2013-11-15, 16:05
Medlem
Citat:
Högst osannolikt att de markerade kommer nästa år. De var där förra året om du inte sett detta. Eminem och Tenacious D skulle däremot vara kul. .

Spelar väl ingen roll? Samma artister har varit på tomorrowland 3 år i rad.. Tycker artisterna det var bra och dem drar folk, så spelar det väl ingen roll? Jag troro Avicii kommer i år igen, bara för att dra folk. Sveriges största inom musik nu, utan tvekan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in