2013-11-13, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Ligger IRM fortfarande nere? Vore festligt om någon DDosat dem till döds.
Ja, yttrandefrihet är ju inget ni sverigedemokrater tycker om, när någon inte tycker som ni ska de tystas eller så är det synd om er eftersom någon säger emot er och det är tydligen inte yttrandefrihet att få kritisera en sverigedemokrat.
Citera
2013-11-13, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Ja, yttrandefrihet är ju inget ni sverigedemokrater tycker om, när någon inte tycker som ni ska de tystas eller så är det synd om er eftersom någon säger emot er och det är tydligen inte yttrandefrihet att få kritisera en sverigedemokrat.

Prcis som ni.
Citera
2013-11-13, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Helt jävla sanslöst att man får läsa dylika guldkorn stup i ett. Självinsikt lika med noll.
Nog snarare er självinsikt som är lika med noll, ni sitter ju tillsammans på samma sidor hela dagarna och runkar offerkofta dag ut och dag in.
Citera
2013-11-14, 08:09
Medlem
Citat:
Nog snarare er självinsikt som är lika med noll, ni sitter ju tillsammans på samma sidor hela dagarna och runkar offerkofta dag ut och dag in.

Haha, och det gör inte idioten bakom interasistmen.se nötterna på expo och liknande? Så jävla hjärntvättade människor så det är sjukt. Förresten, ska du på AFA's tjugoårs fest? För, det är väll AFA som är eran spjutspetts för demokrati och yttrandefrihet?

Gillar dessutom att "HEN" bakom sidan säger att SD försöker kväva debatten. Vilken debatt? En jävla tramsblogg som säkert bara läses av vänsterpack där härskartekniker, hån och trams styr!

Som vanligt när vänstern ska debattera så slutar det med trams, dom har fan inget vettigt att komma med. För att vara lite självkritiskt så kommer jag nog rösta rött, ironiskt nog.
Senast redigerad av nilltre 2013-11-14 kl. 08:14.
Citera
2013-11-14, 17:32
Medlem
Klimatflyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Ligger IRM fortfarande nere? Vore festligt om någon DDosat dem till döds.

Kommer inte att hända av flera skäl. De flesta på motståndarsidan föraktar sådana metoder så sannolikt är det samma gäng som attackerat Avpixlat som tycker att de är smarta.

Kanske funkar det detta fallet för varken IRM eller Politism lockar ju några större skaror, så lite hjälp med marknadsföringen behöver de nog.

Även om det skulle finnas nationalister som anser att DDosattacker är acceptabla är det tveksamt om de skulle bry sig om en så obskyr sajt. Om jag skulle ändra uppfattning i frågan skulle jag ddosa AB som ju faktiskt når ut med sin hatjournalistik till ett icke obetydligt antal sömngångare.
Citera
2013-11-14, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klimatflykting
Kommer inte att hända av flera skäl. De flesta på motståndarsidan föraktar sådana metoder så sannolikt är det samma gäng som attackerat Avpixlat som tycker att de är smarta.

Kanske funkar det detta fallet för varken IRM eller Politism lockar ju några större skaror, så lite hjälp med marknadsföringen behöver de nog.

Även om det skulle finnas nationalister som anser att DDosattacker är acceptabla är det tveksamt om de skulle bry sig om en så obskyr sajt. Om jag skulle ändra uppfattning i frågan skulle jag ddosa AB som ju faktiskt når ut med sin hatjournalistik till ett icke obetydligt antal sömngångare.

Jag är kritiker och skulle själv aldrig ens tänka tanken på att ens försöka DDosa. Men det vore faktiskt kul om det hände, det kan jag inte förneka. Precis som att det vore lika roligt om någon tårtade Reinfeldt nu, men jag skulle själv aldrig göra det.
Citera
2013-11-14, 18:19
Medlem
hundensårs avatar
Kanske dum fråga, men är dDosattacker helt omöjliga att spåra?
Citera
2013-11-14, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
Kanske dum fråga, men är dDosattacker helt omöjliga att spåra?

Beror på hur de utförs. Men alla med en gnutta vett vet hur man gör dem ospårbara, ja.
Citera
2013-11-14, 23:06
Medlem
Linqolns avatar
Citat:

Inser ni hur likt en sekt ni är retoriskt? Religion brukar ju vara något marxister hätskt är hatiska mot annars. Finns ju inte så många sidor som systematiskt hatar miljöpartister/kommunister.

länka gärna när SD försökt tysta en meningsmotståndare.
Citera
2013-11-15, 07:15
Medlem
UltimateWarriors avatar
Orkar inte läsa hela tråden. Men är det ingen som granskat Henko ( Henrik Johansson ) ?

Som att han dömt illegalt annordnad mma tex.
Citera
2013-11-15, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimatflykting

Ja, IRM hade i snitt 25 läsare per dag förra veckan. Varför skulle någon vilja hacka dem? Det är ju så dumt att det inte finns. Om man vill "göra skillnad" så är det ju någon tidning man går efter, eller twitterkonton, inte politism/IRM, som INGEN läser. Attacken var förmodligen ett PR-jippo, eller så blev de faktiskt attackerade, men de var smarta och skyllde det på Björn söder artikeln, för jag kan inte tänka mig att någon skulle ge sig på sidan för att stoppa 25 läsare från att "höra sanningen" om Björn söder.
Citera
2013-11-15, 11:24
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateWarrior
Orkar inte läsa hela tråden. Men är det ingen som granskat Henko ( Henrik Johansson ) ?

Som att han dömt illegalt annordnad mma tex.

På flashback måste man ha bevis för sådana påståenden. Vet visserligen att han är från Avesta vilket är det enda stället där det hänt men det säger ju ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in