2013-11-09, 19:54
Medlem
Fick min beställning idag efter en lång väntan. Det var 3 timmar sen jag tog min första och ända lina, den var inte stor, lika stor som en krossad B-12 tablett 500 mikrogram (jämförde i pulver, inte i vikten för att man ska förstå hur mycket av 4F-pvp i pulver jag har tagit).
och jag känner mig fortfarande Discoaktiv i skallen. konstigt, sen känner jag att jag inte kommer på saker att göra och allt känns ''Down'' på något sätt, tog jag för mycket eller för lite?
Citera
2013-11-10, 04:18
Medlem
lilZer0s avatar
Fick ett sample av rent 4F-PVP av TheTripp, kvalitén såg, luktade och kändes precis som den jag beställde från swedenchem. Bra kvalité på det alltså. Tack TheTripp.
Citera
2013-11-10, 04:21
Medlem
RippedFreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilZer0
Fick ett sample av rent 4F-PVP av TheTripp, kvalitén såg, luktade och kändes precis som den jag beställde från swedenchem. Bra kvalité på det alltså. Tack TheTripp.

Hur blev det med doseringen och vad känner du av just nu, dela med dig?
Citera
2013-11-11, 04:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rcmate
Fick min beställning idag efter en lång väntan. Det var 3 timmar sen jag tog min första och ända lina, den var inte stor, lika stor som en krossad B-12 tablett 500 mikrogram (jämförde i pulver, inte i vikten för att man ska förstå hur mycket av 4F-pvp i pulver jag har tagit).
och jag känner mig fortfarande Discoaktiv i skallen. konstigt, sen känner jag att jag inte kommer på saker att göra och allt känns ''Down'' på något sätt, tog jag för mycket eller för lite?

Så blev jag med. Förs lite uppåt och skön men inte länge fast det var tabbarna OZ. Kändes underdoserande då 2st sen 3st men bar lite stimulerad. Fast den ska va som Cola och det var det lite som men ska köpa rent och snorta 100mg sen ta 2st PCP tabbar, blir det nog fart på det.
Citera
2013-11-12, 07:30
Medlem
Presentpappers avatar
Tagit mig små linor sedan i går kväll av denna, är uppe i ca 130-150 mg totalt. Har inte tillgång till benso för tillfället och räknar givetvis med att vara vaken nu hela dagen.

Men skulle ni tro att jag kan sova i kväll? Hur länge tog det för er som kört utan benso eller liknande att somna efter sista dos?
Citera
2013-11-13, 22:23
Medlem
TheGolemFighters avatar
Någon som har koll på hur mycket större pupillerna blir på denna? Är de i klass med t.ex. MDMA eller är dom mer "lagom" och någon som även vet hur lång tid pupillerna håller sig stora efter ett intag på cirka 25-50mg?
Citera
2013-11-13, 22:46
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Någon som har koll på hur mycket större pupillerna blir på denna? Är de i klass med t.ex. MDMA eller är dom mer "lagom" och någon som även vet hur lång tid pupillerna håller sig stora efter ett intag på cirka 25-50mg?

Jag märker ingen förändring alls på pupillerna i stort sett när jag kör 4F-PVP. Så det behöver du inte tänka på, åtminstone inte om jag får lov att svara utifrån egna erfarenheter.
Citera
2013-11-13, 23:37
Medlem
Hur är denna jämfört med 3MMC? Är ganska ny när det kommer till cs så skulle vilja veta på ett ungefär vad detta är
Citera
2013-11-14, 05:03
Medlem
Jag får alltid stora pupiller kanske 10 timmar efter första dos, vet inte varför. Troligtvis för att man har vätskebrist och sömnbrist

Kan man blanda typ 5-10mg 4F i en lina mdma kristall?
Kanske onödigt och riskera hjärnskador hehe

En fråga till. När jag tar 4F så 20-30 min efter första intaget så går det lilla sköna lyckoruset ner så jag blir nojig att någon ska knacka på dörren och att det ska bli razzia i lägenheten så har jag en oskön känsla hela rusets gång och kan sitta och lyssna efter ljud, jag vet det låter helt sjukt... jag fattar inte varför för jag blir inte så på andra CS.
Citera
2013-11-14, 05:10
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rcmate
Jag får alltid stora pupiller kanske 10 timmar efter första dos, vet inte varför. Troligtvis för att man har vätskebrist och sömnbrist

Kan man blanda typ 5-10mg 4F i en lina mdma kristall?
Kanske onödigt och riskera hjärnskador hehe

En fråga till. När jag tar 4F så 20-30 min efter första intaget så går det lilla sköna lyckoruset ner så jag blir nojig att någon ska knacka på dörren och att det ska bli razzia i lägenheten så har jag en oskön känsla hela rusets gång och kan sitta och lyssna efter ljud, jag vet det låter helt sjukt... jag fattar inte varför för jag blir inte så på andra CS.

Blanda inte. Det är en onödig risk.

Paranoia är typiska bieffekter på sådana här droger. 4F-PVP tillhör samma grupp droger som MDPV gör och den har du väl hört talas om? Psykoser och allting. Även vanligt amfetamin ger bieffekter i form av paranoia och rädsla. Tjacknoja är ett vanligt förekommande ord. Ta någon bensodiazepin till så släpper det lite i alla fall. Sedan varför du får den på just den här substansen vet jag inte, men alla reagerar olika på olika substanser.

För övrigt så har jag kört den här i ungefär 20 timmar nu. Sammanlagt 250 milligram sedan dess och det är andra tillfället som jag provar den. Jag har använt drygt 1,3 gram totalt av den där jag har varierat mellan enteral och intranasal administrering. Rektalt slår helt klart på hårdast, följt av näsor och sist bomber som ger ett mycket mjukare och något längre rus ungefär som med alla andra substanser i den här klassen. Jag har upplevt vasokonstriktion av den väldigt tydligt och i synnerhet en stund efter påfyllningarna där det märks av mest tydligt på fingrar, fötter och penisen. Likaså har en riktigt kraftig och hög puls- och hjärtrytm uppmärksammats, så fri från bieffekter är den inte fast jag gillar den.

Ta det lugnt när ni kör mina vänner!
Senast redigerad av LightCloud 2013-11-14 kl. 05:17.
Citera
2013-11-14, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Jag har använt drygt 1,3 gram totalt av den där jag har varierat mellan enteral http://www.lakemedelsverket.se/Alla-...g-av-lakemedel och intranasal administrering.

Åh jag som tyckte de verkade vara en vanlig kille, men sondmatning är nice, bara mosa bananen och lägg den i matapparaten, koppla på slangen och njut....
Citera
2013-11-14, 11:48
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Jag har använt drygt 1,3 gram totalt av den där jag har varierat mellan enteral och intranasal administrering.

enteral administrering var något nytt, låter inte bekvämt. Hur fick du för dig att börja med det ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in