2013-11-13, 22:16
  #18265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dragon66

Tack för svaret!

Du har säkerligen rätt i att det är ett sämre HGH och anledningen till att din bekant är bitter och ångerfull!

Det var också det jag kom fram till efter läst på om flera olika HGH, och innan postade inlägget troligt fått en mindre kortslutning/syrebrist och skrivet fel märke SORRY!

Rätt skall vara : HGH - Hygetropin = Känns just nu mest rätt


Kigtropin? =

Jintropin? =

Genotropin? = Bra men dyr.

Tacksam för all input!

Mvh

Hygetropin har jag hört väldigt gott om, på en säljares lista var den dyrast bla 3 hgh han erbjöd och tror han skrev även att den var bäst. Sedan hade apoteksboden den inne, och den tog slut på 3 dagar, kanske hade de väldigt litet inne , men det gick väldigt fort så det är nog bland det mest eftertraktade märket just nu.

Sen finns ju NORDITROPIN , alltså av riktigt läkemedelsbolag, men det ville en bekant ha 30kr/iu för. så för dyrt med det.


Ska tillägga att jag aldrig själv använt HGH utan skriver endast det jag hört och vet från bekanta så du vet vart infot är hämtat ifrån.

Mvh
2013-11-13, 22:19
  #18266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel-einar
Har för mig att LL är galne mannens egna märke.


Det kan nog ligga något i det, åtminstone att det är någon i galne mannens bekantskap som endast säljer det till honom , har aldrig sett det listat hos andra har jag för mig.

Mvh
2013-11-13, 23:22
  #18267
Medlem
poynts avatar
Legat på seritexx dbol i över två veckor och känner absolut inge speciellt. Ja har många kurer bakom mig om det är intressant...
Vikten har heller inte ökat något märkvärdigt. Tycker det borde kickat igång lite nu men icke... tyckte jag fick lite mer pump än vanligt för några dagar sedan men det var nog placebo.
Ska slänga in AP oxar i slutet av veckan, då lär det garanterat hända något...
Har förövrigt bara hört gott om seritexx tidigare så detta förvånar mig, men jag hoppas det händer något snart.

mvh poynt
2013-11-13, 23:55
  #18268
Medlem
Gymmes avatar
Lion Labs Testo P

Någon som har testat?
200mg EoD
2013-11-14, 00:57
  #18269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poynt
Legat på seritexx dbol i över två veckor och känner absolut inge speciellt. Ja har många kurer bakom mig om det är intressant...
Vikten har heller inte ökat något märkvärdigt. Tycker det borde kickat igång lite nu men icke... tyckte jag fick lite mer pump än vanligt för några dagar sedan men det var nog placebo.
Ska slänga in AP oxar i slutet av veckan, då lär det garanterat hända något...
Har förövrigt bara hört gott om seritexx tidigare så detta förvånar mig, men jag hoppas det händer något snart.

mvh poynt

Jag fick ingen effekt av de heller. Fick heller ingen effekt av bosco labs dboll. Ingen effekt av seritexx superdrol heller.
2013-11-14, 06:30
  #18270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorsarDjupaVatten
Är det enda vettiga alternativet? Verkar alltså torrt med utbud isf.

Förresten, LL , någon som sitter på info om detta labb? Är det ett aktivt labb? Svenskt? Verkar som en hel del av produkterna är slut ? Säljer någon annan än galne mannen LL?
Nej det finns säkert fler märken på OT som är bra,men LL vet jag säkert funkar som det ska och är över snittet.Nej bara galne som säljer det när det gäller större säljare.
Såg dock via deras hemsida att det är slut.
2013-11-14, 06:30
  #18271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel-einar
Har för mig att LL är galne mannens egna märke.
Nej.
2013-11-14, 06:36
  #18272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dragon66
Någon med erfarenhet av HGH och tänker mig det som en bra balans mellan kvalitet och pris!

1.HGH - Nordictropin = Känns just nu mest rätt


Kigtropin? =

Jintropin? =

Genotropin? = Bra men dyr.

Övriga =


Tacksam för all input!

Mvh
OM Genon är riktig och ingen kopia och även har hanterats ordentligt så är den bäst men även dyrast.
I övrigt när det gäller mest bang for the bucks så är Nordic bäst, förutsatt att du får växt som hanterats riktigt och inte blivit för nergraderat. Även bäst tillgång till det växtet och mindre chans för pirat. Samtidigt fler säljare som har det och iom det större risk att gå på en nit med fel hanterat växt.
2013-11-14, 11:35
  #18273
Medlem
chebmamis avatar
Någon som testat Greater Pharma's DECA 2ml vial 200mg/ml? Finns hos NK bla.

Hur är Pro Medica's DECA från powerpharma?

Vilket märke rekommenderar ni, samt shop?

Mvh
__________________
Senast redigerad av chebmami 2013-11-14 kl. 11:46.
2013-11-14, 11:49
  #18274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Någon som testat Greater Pharma's DECA 2ml vial 200mg/ml? Finns hos NK bla.

Hur är Pro Medica's DECA från powerpharma?

Vilket märke rekommenderar ni, samt shop?

Mvh
Greater är bra grejer. Vet dock inte hur det är med NK och deras grejer men har svårt att se att det skulle göras pirat på Greater.
2013-11-14, 11:59
  #18275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Någon som testat Greater Pharma's DECA 2ml vial 200mg/ml? Finns hos NK bla.

Hur är Pro Medica's DECA från powerpharma?

Vilket märke rekommenderar ni, samt shop?

Mvh
BD decan jag körde gjorde iaf vad den skulle och var helt smärtfri, eftersom det bara är remakes som finns numera är det dock inte sagt det är samma jag körde som finns på hb. Biosira decan funka bra med men ganska smärtsam dagen efter.
2013-11-14, 12:45
  #18276
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poynt
Legat på seritexx dbol i över två veckor och känner absolut inge speciellt. Ja har många kurer bakom mig om det är intressant...
Vikten har heller inte ökat något märkvärdigt. Tycker det borde kickat igång lite nu men icke... tyckte jag fick lite mer pump än vanligt för några dagar sedan men det var nog placebo.
Ska slänga in AP oxar i slutet av veckan, då lär det garanterat hända något...
Har förövrigt bara hört gott om seritexx tidigare så detta förvånar mig, men jag hoppas det händer något snart.

mvh poynt



Bra dbol börjar verka redan efter 3-5 dagar. Litar inte på Seritexx...

mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in