Citat:
Ursprungligen postat av
KorsarDjupaVatten
Nordictropin skit enligt en bekant, han köpte en hel del pga lågt pris och ångrar sig bittert nu. Kan ej nämna något om de övriga.
Tack för svaret!
Du har säkerligen rätt i att det är ett sämre HGH och anledningen till att din bekant är bitter och ångerfull!
Det var också det jag kom fram till efter läst på om flera olika HGH, och innan postade inlägget troligt fått en mindre kortslutning/syrebrist och skrivet fel märke SORRY!
Rätt skall vara : HGH -
Hygetropin = Känns just nu mest rätt
Kigtropin? =
Jintropin? =
Genotropin? = Bra men dyr.
Tacksam för all input!
Mvh