Citat:
Ursprungligen postat av
jonnes
hur är Prim Pharmas grejor?
Verkar sega på att svara (the best)
The Best har sista tiden haft problem med sina servrar och mail tyvärr. Därav sega svar.
Jag satte första stick Deca och TestoE från Prim igår, kan inte säga något om tryck i grejerna givetvis men de kändes absolut ingenting, vilket är bra. Snyggt packat, väldigt diskret, grymt bra service och sjyssta priser. Givmilda herrar
Har tryckt på en kompis deras Dbol som jag köpte av västeråsarn. Han ligger på jäkligt låg dos (han är typ tjej tror jag egentligen) han har trots lågdos gjort flera ökningar och personbästa.
Jag tror på prim Pharma