2013-10-04, 12:03
  #17665
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
hur är Prim Pharmas grejor?
Verkar sega på att svara (the best)

The Best har sista tiden haft problem med sina servrar och mail tyvärr. Därav sega svar.
Jag satte första stick Deca och TestoE från Prim igår, kan inte säga något om tryck i grejerna givetvis men de kändes absolut ingenting, vilket är bra. Snyggt packat, väldigt diskret, grymt bra service och sjyssta priser. Givmilda herrar

Har tryckt på en kompis deras Dbol som jag köpte av västeråsarn. Han ligger på jäkligt låg dos (han är typ tjej tror jag egentligen) han har trots lågdos gjort flera ökningar och personbästa.

Jag tror på prim Pharma
__________________
Senast redigerad av Ishackor 2013-10-04 kl. 12:23.
2013-10-04, 12:24
  #17666
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
kontakt o kontakt, han har inte svarat på nått dygn

Menar att du har ju hittat honom via HB, o då kan du läsa ett par kurrapporter med killar som kört detta märke
2013-10-05, 09:58
  #17667
Medlem
juicejunkys avatar
Vill bara säg att jag tycker Hulkens prepp är feta! Är på hans tren e o winnar! Helvete vil ket tryck!
Har aldrig testat liknande Winnar!och är bara 6 dar gången på winnarna!
2013-10-05, 11:29
  #17668
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juicejunky
Vill bara säg att jag tycker Hulkens prepp är feta! Är på hans tren e o winnar! Helvete vil ket tryck!
Har aldrig testat liknande Winnar!och är bara 6 dar gången på winnarna!

Hur länge har du kört tren E? vilken dos?

Mvh
2013-10-05, 15:49
  #17669
Medlem
juicejunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Hur länge har du kört tren E? vilken dos?

Mvh
Har legat på ca 3 v lite drygt på 600 mg/v
2013-10-06, 02:15
  #17670
Medlem
MKMF12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juicejunky
Intresserad av vad du känner av den sen, uppdatera gärna!

Håll utkik i min kurrapport för att se hur jag upplever det
2013-10-06, 21:42
  #17671
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Ni som kör IGF vilken aktör/tillverkare vänder ni er till? Pma gärna.

Kört några vialer IGF men vet inte om jag upplever nån speciell effekt av den som många andra verkar känna av.
2013-10-06, 22:51
  #17672
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Hulkns var nån som provat? Var eller var bankat med winn? Vilket märke på nandro rekommenderas nu? Prim, rq, hulkens?

Mvh
2013-10-07, 00:38
  #17673
Medlem
Boson Pharma - Oral Turinabol.

Bra eller dåligt?
2013-10-07, 00:55
  #17674
Medlem
svennerubinsfans avatar
har hört att boson ska vara bra överlag. Väntar på deras winnar.
2013-10-07, 09:12
  #17675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juicy-fruit
Boson Pharma - Oral Turinabol.

Bra eller dåligt?

Bra
2013-10-07, 12:23
  #17676
Medlem
solidsnake85s avatar
Tja är det någon som vet om apoteket inte svarar på mail under helgen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in