2013-11-10, 20:22
  #18241
Medlem
Pro medicas masteron funkar den?
2013-11-10, 21:59
  #18242
Medlem
Ej prövat det själv men av det jag läst har märket fått bra cred!
2013-11-11, 01:06
  #18243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Hittade tren i tablettform: http://buy-as.com/oral-steroids/98-parabolax.html

Nån som kan ge mer info om dessa?
Det ska vara acetat på 25mg/tab.

Finns på hb.
Bingo på HB säljer, Men snacka om att det kommer ta död på levern..
2013-11-11, 08:50
  #18244
Medlem
Hej kamrater! Det är dags för Gregkovacs att kura igen. Det blir en ganska enkel kur med 375mg Testo enanthate var 5e dag i 12veckor.


Vilket testo e skulle ni välja av?

Dakia-Vet
Pro-Medica
Diamond pharma
Sharklabs
TM pharma
British dragon

Förhoppningen är att undvika brutala injectpains och få en så bra kur som möjligt.

MVH GK
2013-11-11, 15:20
  #18245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregkovacs
Hej kamrater! Det är dags för Gregkovacs att kura igen. Det blir en ganska enkel kur med 375mg Testo enanthate var 5e dag i 12veckor.


Vilket testo e skulle ni välja av?

Dakia-Vet
Pro-Medica
Diamond pharma
Sharklabs
TM pharma
British dragon

Förhoppningen är att undvika brutala injectpains och få en så bra kur som möjligt.

MVH GK

Du kan köra på Dakia-Vet, Pro-Medica och Diamond Pharma. De 3 andra alternativen är bara att slänga i papperskorgen. kolla under kurrapporter så ser du olika märken som körs just nu och deras betyg.

Mvh
2013-11-13, 11:37
  #18246
Medlem
Stathams avatar
Tänkte köra några månader npp och är nyfiken på vilket märke som kan vara aktuellt, vill gärna höra från någon som testat lite olika. sneglat lite på IM-labs/corelabs och pro medica. vad är gissningsvis "bäst"?

Mvh
2013-11-13, 12:00
  #18247
Medlem
svennerubinsfans avatar
core lab är bra
2013-11-13, 14:43
  #18248
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
core lab är bra

Har du kört deras npp?
Hulklabs npp är kanon
2013-11-13, 15:06
  #18249
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Har du kört deras npp?
Hulklabs npp är kanon

Kommer själv testa hulks NPP när det är dags att kliva på igen. Vilken testo P kör du och vad tycker du om den?
2013-11-13, 15:18
  #18250
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Har du kört deras npp?
Hulklabs npp är kanon
Nä, jag har aldrig kört nandrolone öht. För lång spårtid på skiten
__________________
Senast redigerad av svennerubinsfan 2013-11-13 kl. 15:27.
2013-11-13, 16:04
  #18251
Medlem
Vilka winnar är det bäst tryck i nu?
2013-11-13, 16:33
  #18252
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Nä, jag har aldrig kört nandrolone öht. För lång spårtid på skiten


Då kan du inte gröna deras npp heller....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in