Citat:
Ursprungligen postat av
Gregkovacs
Hej kamrater! Det är dags för Gregkovacs att kura igen. Det blir en ganska enkel kur med 375mg Testo enanthate var 5e dag i 12veckor.
Vilket testo e skulle ni välja av?
Dakia-Vet
Pro-Medica
Diamond pharma
Sharklabs
TM pharma
British dragon
Förhoppningen är att undvika brutala injectpains och få en så bra kur som möjligt.
MVH GK
Du kan köra på Dakia-Vet, Pro-Medica och Diamond Pharma. De 3 andra alternativen är bara att slänga i papperskorgen. kolla under kurrapporter så ser du olika märken som körs just nu och deras betyg.
Mvh