Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Det är ju DIN auktoritets-källa. Det är DIN uppgift att presentera VILKA argument för VAD, som du anser relevante från denna källa.
Citat:
Ursprungligen postat av JeanLuc
Om du hade brytt dig om att läsa hade du sett att jag endast nämnde Collins som ett exempel på en intelligent person, jag skrev uttryckligen att ingen behöver dela hans åsikt.
Har du inga exempel som du i så fall själv VERKLIGEN förstår och kan argumentera för?
Citat:
Och detta som ett svar på en kommentar om att folk är religiösa för att de är okunniga.
Kom med exempel som demonstrerar att detta inte är fallet för din del, istället för en hänvisning till en auktoritet du inte vill argumentera omkring.
Citat:
Men du bryr dig ju inte om sådant, det enda viktiga för dig är att sabba trådar och spela översittare med att oavbrutet gå efter andra användare och skita i topic. Jag har inget intresse av att diskutera vidare med dig, men har tagit upp saken här
https://www.flashback.org/p46124513#p46124513 Du är verkligen den mest tragiske användaren på Flashback, men det är inte en ursäkt för alla trådar du förstör.
Topic är anledninger till tro. Hittils har du t.ex. manifesterat en strawman om ateismen (som är helt irrelevant) och en auktoritet du inte kan/vill föra en egen debatt om.