Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Jag antar de hamnar där pga de har kylkrav på sig.
Om du hittar så kanske du kan kolla på dunken och se om det står nått där.
Så vi får oss en förklaring.
Hittade flaskor på 1,5 liter på Hemköp, de stod dock inte i kyl! Kanske skiljer sig märken emellan. Tror det var Kopparbergs.
Har blandat ihop min Batch nu

frågan är hur mycket jästen spelar in? Tänker på mängd. Fick en förpackning vinjäst med när jag köpte mina jäshinkar etc men vet inte hur mycket det är. Körde ner allt i en kopp vatten och vidare ner i hinken när det blandats någorlunda. Läste någonstans att jästen förökar sig så det inte spelar jättemycket roll?
Vidare körde såklart flickvännen ner sin skitiga hand i blandningen. Kommer det gå åt helvete nu eller?