2013-11-12, 16:17
Medlem
Loyolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av degglidor
Med tanke på hur mycket och hur detaljerat pappan kommer ihåg allt börjar jag tro att han klistrat upp post it lappar runt hela bostaden för att hålla koll på vad sin son gjort under de aktuella datumen. Han verkar ha lite för bra minne. Det är trots allt i maj detta utspelades, vem kommer ihåg så detaljerat vad som hände i maj? Uppenbarligen kommer ingen annan ihåg allt utan bara delar av vad som hände då...

Han kanske kände att han hade anledning till att minnas så mycket som möjligt efter förhören, inte samma sak att komma ihåg exakt vad som hände i maj, nu i november.
Citera
2013-11-12, 16:17
Medlem
Hur mycke har kj eldat egentligen kvällen/natten 4-5 maj ?
Citera
2013-11-12, 16:18
Medlem
Elisabeth Massi Fritz är en riktigt skarp kvinna!

Hade jag varit lesbisk hade jag friat till henne.

Hon fick precis pappan att säga att KJ är lika okapabel till att ta oprovocerat strypgrepp som han är att mörda någon.
Citera
2013-11-12, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottsfall
Bra upplägg av Massi Fritz:

PT
"Är han kapabel att ta en grepp om halsen på en tjej han känner? "Det tror jag inte".

"Är det lika omöjligt som han skulle kunna vara inblandat i det här mordet? "Ja".
Det är bra att föräldrarna lyckades driva igenom att EMF blev målsägarbiträde. Vid flera förhör märks EMF:s erfarenhet av brottmål.

Ja det där var snyggt. Just när exet precis innan har sagt att KJ tog ett oprovocerat strypgrepp på henne.
Citera
2013-11-12, 16:20
Medlem
Grandiosos avatar
"Massi Fritz fick pappan att säga att 22-åringen inte är kapabel att oprovocerat ta strypgrepp på en flickvän och att det är lika osannolikt som att han begått mordet.
Just innan vittnade exflickvännen om att hon fick panik av ett oprovocerat strypgrepp."
Citera
2013-11-12, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Elisabeth Massi Fritz är en riktigt skarp kvinna!

Hade jag varit lesbisk hade jag friat till henne.

Hon fick precis pappan att säga att KJ är lika okapabel till att ta oprovocerat strypgrepp som han är att mörda någon.

Inte alls:
"Massi Fritz: Är han kapabel att ta en strypgrepp på en ung kvinna han känner? "Det kan nog alla göra"." http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/folj-styckmordsrattegangen-direkt-pa-pitea-tidningen-8008102-default.aspx?

EMF har ställt en fråga lika relevant som frågan "Är din grabb kapabel att krama en kvinna" - svaret "det kan väl alla män göra".
Citera
2013-11-12, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av degglidor
Med tanke på hur mycket och hur detaljerat pappan kommer ihåg allt börjar jag tro att han klistrat upp post it lappar runt hela bostaden för att hålla koll på vad sin son gjort under de aktuella datumen. Han verkar ha lite för bra minne. Det är trots allt i maj detta utspelades, vem kommer ihåg så detaljerat vad som hände i maj? Uppenbarligen kommer ingen annan ihåg allt utan bara delar av vad som hände då...
Om ens son är misstänkt för försvinnandet så kommer man nog fan ihåg vad ens barn gjorde om man har sådan stenkoll som han uppger sig ha haft !!
Citera
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Om nsd:s live-rapportering kunde fingrat på lite. Det verkar som om vi missar det mesta, mest tystnad.
Citera
Medlem
Saxat från livesändningen.
Jag förstår det som att 22-åringen haft ett intresse i att elda, och det är det som pappan säger i uttrycket "Han är lika med att elda". 22-åringen har haft någon typ av järngryta som han tänt brasor i.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Ja det där var snyggt. Just när exet precis innan har sagt att KJ tog ett oprovocerat strypgrepp på henne.

Ja de sticker hål på myten om den fina och snälla KJ . Skickligt.
Citera
2013-11-12, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frikko
Saxat från livesändningen.
Jag förstår det som att 22-åringen haft ett intresse i att elda, och det är det som pappan säger i uttrycket "Han är lika med att elda". 22-åringen har haft någon typ av järngryta som han tänt brasor i.

Eldat upp händer i grytan. Undrar var grytan är?
Citera
2013-11-12, 16:25
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Nu stängda dörrar från förhandlingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in