2013-11-11, 20:23
Medlem
KITTY007s avatar
Kan någon förklara skilnaden på blod som kommer från ett lik och blod som koagulerat från en levande person.
Kanske dum fråga, ....men frågar man inte får man inget veta.
Båda är ju "dött blod" ~~~
Citera
2013-11-11, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelfrida
Skägg 2 är R Åk****n Förekommer i fup.
tror att bild nr 1 är killen bakom satanistsidan. Eller så har jag drömt????
Citera
2013-11-11, 20:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTY007
Kan någon förklara skilnaden på blod som kommer från ett lik och blod som koagulerat från en levande person.
Kanske dum fråga, ....men frågar man inte får man inget veta.
Båda är ju "dött blod" ~~~
När en människa dör avger kroppen kadaverin. Det hamnar i blodet hos döda människor. Det gör att en likhund markerar blod från en död människa, men inte från en människa som levde när hon blödde.
Citera
2013-11-11, 20:30
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Vittnesmålet om skäggig man har jag missat eller glömt bort, sida i FUP? Tänker på RLÅ.

Det var under rättegången idag. Vittnet som sett någon stänga KJs fönster säger att det var någon med skägg.
Citera
2013-11-11, 20:31
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObadymedN
Vore intressant få veta vilka pojkvänner KJ haft. Känns ju lite som han döljer nåt när det gäller de personerna och varför det kan man undra när han är så öppen i övrigt ang sin sexualitet? Kanske det rent av är Schlangenmannen som är KJs loverboy?

Är slangen skäggig så kan det ligga något i det du säger. De två var i lägenheten tillsammans med VB, kanske försökte KJ övertala VB att hänga med till slangen för lite party över ett paket margarin, VB vägrar men KJ tvingar henne med lätt våld, mordet sker hos slangen efter diverse djävulska sexualsadistiska övningar, kanske över en flaskhals öl.
Citera
2013-11-11, 20:32
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Det var under rättegången idag. Vittnet som sett någon stänga KJs fönster säger att det var någon med skägg.

Okej, tack. De som försöker få det till att ha varit KJ genom att visa några bilder på en fjunprydd KJ, mja, det tror jag inte på. Skägg är skägg, jag tror att det var NN som stängde fönstret medans KJ höll VB tyst på ett eller annat våldsamt vis.
Citera
2013-11-11, 20:33
Medlem
KITTY007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
När en människa dör avger kroppen kadaverin. Det hamnar i blodet hos döda människor. Det gör att en likhund markerar blod från en död människa, men inte från en människa som levde när hon blödde.
Ok, och tack Quarrel. Då ska jag läsa på, nu när jag vet vad jag ska söka efter.
Citera
2013-11-11, 20:35
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-300
Theforeigner är ingen ide att du ältar det Finns fortfarande en massa dum jävlar här som menar att lgh är mordplatsen, dumheten hos vissa slutar aldrig förvåna mig

OM VB dödades i den säng som är borta, och sedan forslades bort och sedan sängen, så behöver det väl inte hunden markera på "liklukt"? Alltså om varken kropp eller blod kommit någon annanstans än sängen? Eller hänger liklukten kvar i luften??
Av stickskadorna att döma så var det sannolikt inget "blodsprut" eftersom ingen sådan ven träffades.
Citera
2013-11-11, 20:36
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel

Jag förstår frågeställaren, tror att hen menar, utsöndrar inte blod också kadaverin, det är så att säga dött när det hamnar utanför kroppen, ingår liksom inte i en levande organism. Tror att det är så hen menar?
Citera
2013-11-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Är slangen skäggig så kan det ligga något i det du säger. De två var i lägenheten tillsammans med VB, kanske försökte KJ övertala VB att hänga med till slangen för lite party över ett paket margarin, VB vägrar men KJ tvingar henne med lätt våld, mordet sker hos slangen efter diverse djävulska sexualsadistiska övningar, kanske över en flaskhals öl.

Schlangekraft drivs av någon bakom nicket "wehrwulfaz", denne skribent förekommer även på en blogg kallad Situation Skitstörd. Denne person har både postat bilder och bloggat om fyndplatsen. Läs.
Personen har även länkat till artiklar gällande fallet.

http://situationskitstord.blogspot.se/2013/10/death-worship-pilgrimage-to-north.html

Här är inlägget som helhet
Citera
2013-11-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Och psykologen sa väl att planering och organisering kan vara svårt. Skulle ha varit en till person med i detta kan det ju förklara varför han ändå lyckats få undan boken, mordvapen, händer, mobil, kläder etc. Alltså att han fått med allt. Själva gömmandet klarar han nog själv.
Nja, vardagsnödvändigheter eller pålagda, utifrånkommande, krav är nog svåra att samordna och bedöma tidsåtgången för, samt effektuera på ett uthålligt vis. Men om KJ får utlopp för ett specialintresse som går före i stort sett allt annat, kan nog mycket fokus och med tiden kunskapsväxt samlas.
Citera
2013-11-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldenman1
tror att bild nr 1 är killen bakom satanistsidan. Eller så har jag drömt????

Jag har för mig att bilden sparades ner i samband med att "schlangen" och satanister var som mest i ropet i tråden men jag kommer inte ihåg och undlät mig tyvärr att namngebilden den gången. Kan du länka till den satanistsida du tänker hör ihop med skägg1?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in