2013-11-11, 17:48
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Samma här.
Och egentligen biter väl karma henne hela tiden. Hon lyckas ju inte behålla några varaktiga relationer eller nånsin få nån varaktig ordning på sitt liv. Det är väl straff det med....

Nja, skulle mer kalla det ett aktivt val som hon gör. Så hopplöst svårt är det inte att göra om och göra rätt...
Citera
2013-11-11, 17:57
Medlem
Jag vet inte varför jag fortfarande följer Bernycirkusen. Nu är det bara tragiskt utan att vara på något sätt underhållande. Jag skulle helst se att B slutar blogga, gör sin instagram och Facebook synlig endast för vänner och kämpar på i det tysta.

Så måste jag bara säga att jag skulle tycka att det vore väldigt roligt om det kom ut en bok med titeln "En psykopats dotter" innan hon hunnit skriva klart sin (om den någonsin blir klar, jag tvivlar på det).
Citera
2013-11-11, 17:59
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regrepsa
Så måste jag bara säga att jag skulle tycka att det vore väldigt roligt om det kom ut en bok med titeln "En psykopats dotter" innan hon hunnit skriva klart sin (om den någonsin blir klar, jag tvivlar på det).

"En psykopat till dotter" vore mer passande titel.

Citera
2013-11-11, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Nja, skulle mer kalla det ett aktivt val som hon gör. Så hopplöst svårt är det inte att göra om och göra rätt...

Nej, jag håller med. Hon har eget ansvar och gör egna val, och har själv sumpat en oherrans massa chanser. Och det är också en del av hennes "straff" då, menade jag, att hon måste leva med allt som hon själv ställt till med och förstört för sig själv och andra.
Citera
2013-11-11, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regrepsa
Jag vet inte varför jag fortfarande följer Bernycirkusen. Nu är det bara tragiskt utan att vara på något sätt underhållande. Jag skulle helst se att B slutar blogga, gör sin instagram och Facebook synlig endast för vänner och kämpar på i det tysta.

Ja, det är obegripligt att hon inte spärrar Facebook och instagram. Det är ju hur lätt som helst att bara göra tillgängligt för vänner. Och hon behöver ju inte blogga för allmänheten om hon nu blir så påhoppad tycker hon...
Citera
2013-11-11, 18:23
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Om ni påstår att jag är beroende av uppmärksamheten så förnekar ni ert beroende av att ge mig uppmärksamhet. Typisk beroendeproblematik. Det vet väl berny pålsson om någon? Jag råder alla beroende att söka vård men inte hos mig dock. Lycka till och kämpa på!

Nu lägger hon över ansvaret på Flashback. GLHF Berny.
Citera
2013-11-11, 19:28
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Ja, det är obegripligt att hon inte spärrar Facebook och instagram. Det är ju hur lätt som helst att bara göra tillgängligt för vänner. Och hon behöver ju inte blogga för allmänheten om hon nu blir så påhoppad tycker hon...

Men hallå det är inte ens svårt att förstå..
Berny vill självklart ha uppmärksamhet, annars skulle hennes sociala medier vara spärrade för länge sedan och då är tråden här DÖD.
Citera
2013-11-11, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Nu lägger hon över ansvaret på Flashback. GLHF Berny.

Vi är kanske "enablers".

Jag har svårt att förstå de som har öppen blogg, Fb, etc. och som sedan gnäller på folk. Om de inte vill ha reaktioner på det som de skriver, varför då göra det synligt för alla? Vad som skrivs och på vilket sätt det läggs fram, det är ju helt upp till författaren.

Varför berätta saker för alla om man inte vill att alla ska veta?
Senast redigerad av GenesisP 2013-11-11 kl. 20:09.
Citera
2013-11-11, 19:49
Medlem
sinfons avatar
Berny har skrivit sex stycken förlåtelsemail, och genast tycker folk att hon "äger upp till sina misstag" och är sååå stark. Detta gör mig förbannad. Känner hon sig nöjd med det, sådär, den biten avklarad liksom? Om Berny verkligen skulle göra bot för all skit hon ställt till med så krävs det en aning mer än ett par jävla mail. Hon har så många skulder att betala, lögner att ta tillbaka och sårade människor att be om ursäkt till att hon borde flytta till en bergstopp i Nepal.
Citera
2013-11-11, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Bra skrivet! Tråden börjar röra sig mot hater-hållet igen. Det blir så jävla ointressant att läsa när det mest är en massa kvastskaft som bara försöker tolka allt till så stor nackdel för Berny som möjligt.
Dugdeeper är ett typexempel på kvastskaft.
Du har fattat grejen! Kärlek till dig! Tycker också det hatas en massa. Som Linda Rosing-tråden. Bara en massa hat och hemskheter.

Men Sinfon; Vad mer kan hon göra? Skulderna ska hon ju eller har väl börjat beta av? Hur mycket mer ska hon krypa än att be om förlåtelse och innerligt mena det? Vill gärna höra dina tankar kring det.
Senast redigerad av Pajnispung 2013-11-11 kl. 20:19.
Citera
2013-11-11, 20:20
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Vi är kanske "enablers".

Jag har svårt att förstå de som har öppen blogg, Fb, etc. och som sedan gnäller på folk. Om de inte vill ha reaktioner på det som de skriver, varför då göra det synligt för alla? Vad som skrivs och på vilket sätt det läggs fram, det är ju helt upp till författaren.

Varför berätta saker för alla om man inte vill att alla ska veta?

Och varför gråta ut när folk spekulerar i vissa saker man skriver kryptiskt om?
Som Elisa och Berny.

Lägg inte ut väl valda delar av ditt liv om du inte kan stå för andra. Folk vill alltid höra skvaller, negativa saker osv. Ingen bryr sig om det går bra för en pundare som bara pratar om mysiga saker, man vill läsa om ångest och återfall.
Krasst men sant. Det ligger i människors natur.
Citera
2013-11-11, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Du har fattat grejen! Kärlek till dig! Tycker också det hatas en massa. Som Linda Rosing-tråden. Bara en massa hat och hemskheter.

Men Sinfon; Vad mer kan hon göra? Skulderna ska hon ju eller har väl börjat beta av? Hur mycket mer ska hon krypa än att be om förlåtelse och innerligt mena det? Vill gärna höra dina tankar kring det.
Jag har mycket, mycket svårt att tro på att hon börjat betala av skulderna med tanke på hur hon slösar med pengar. Snabb överslagsräkning ger att hon inte har en krona över i månaden.

Förresten: tror ni hon betalat tillbaka de 27500 kronorna hon fick för att plugga en kurs journalistik i Stockholm? De skulle ju ske i höst, men redan i somras verkade det omöjligt med tanke på att hon inte kände sig "säker" i Stockholm.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in