• 1
  • 2
2013-11-11, 18:56
Medlem
Tjäna,

Har en diskussion om doping med en god vän. Vi diskuterar huruvida doping kan få framtida fördelar av dopingen även sedan användandet upphört? Säg att en junior tidigt dopar sig sedan slutar och aldrig blir upptäckt för att sedan verkligen slå igenom långt senare. Antar att även om det skulle vara så inte är någon som hade berättat om det kanske?

Länkar till eventuella diskussioner eller allmänna tankar hade uppskattas!

Citera
2013-11-11, 19:00
Medlem
Doping är inte naturligt för människan, det ska alltså inte in i människans kropp och nej det finns inget positivt med doping (förutom just under kuren då man kanske känner sig som hulken)
Citera
2013-11-11, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matematikern1
Doping är inte naturligt för människan, det ska alltså inte in i människans kropp och nej det finns inget positivt med doping (förutom just under kuren då man kanske känner sig som hulken)
Det stämmer inte alls, inte för mig i alla fall,

Jag har nu varit ren i 8 månader. Jag avslutade nästan exakt ett års kurande.

Testo
EQ
Dbol
Anadrol
Tren

Var de prepp jag han prova på.

Jag ångrar inte en sekund att jag använd mig av dessa prestationshöjande preparat och har fortfarande större delen av mina resultat att tacka dessa steroider för.

Jag gick från att vara en spinkig liten kille på 62kg till mina nuvarande 85-87kg och detta under ett år.

Styrkan jag är på nu efter 8 månaders ren träning är på samma innan jag klev av. Det ända tråkiga med detta är att jag fått bestående bristningar som jag tyvärr kommer få leva med resten av mitt liv.

Kanske också ska tillägga att jag hade tränat på gym 1 månad innan jag började min steroid "resa".

Hoppas denna info kan vara nyttig

mvh
Citera
2013-11-11, 19:20
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stenoxen
Det stämmer inte alls, inte för mig i alla fall,

Jag har nu varit ren i 8 månader. Jag avslutade nästan exakt ett års kurande.

Testo
EQ
Dbol
Anadrol
Tren

Var de prepp jag han prova på.

Jag ångrar inte en sekund att jag använd mig av dessa prestationshöjande preparat och har fortfarande större delen av mina resultat att tacka dessa steroider för.

Jag gick från att vara en spinkig liten kille på 62kg till mina nuvarande 85-87kg och detta under ett år.

Styrkan jag är på nu efter 8 månaders ren träning är på samma innan jag klev av. Det ända tråkiga med detta är att jag fått bestående bristningar som jag tyvärr kommer få leva med resten av mitt liv.

Kanske också ska tillägga att jag hade tränat på gym 1 månad innan jag började min steroid "resa".

Hoppas denna info kan vara nyttig

mvh

67kg och du valde att kura 1 år med 5 olika prepparat där även Tren var inblandat? Åh herregud..
Citera
2013-11-11, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matematikern1
Du har helt rätt testosterone har absolut inget att göra i människo kroppen . Sen är det mesta framtaget i medicinska syften och inte att skapa muskelmonster
Citera
2013-11-11, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
67kg och du valde att kura 1 år med 5 olika prepparat där även Tren var inblandat? Åh herregud..
62kg*,

Tren användes endast de 2 sista månaderna när jag hade lärt känna min kropp och visste vad jag klarade av.
Citera
2013-11-11, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heroo
Tjäna,

Har en diskussion om doping med en god vän. Vi diskuterar huruvida doping kan få framtida fördelar av dopingen även sedan användandet upphört? Säg att en junior tidigt dopar sig sedan slutar och aldrig blir upptäckt för att sedan verkligen slå igenom långt senare. Antar att även om det skulle vara så inte är någon som hade berättat om det kanske?

Länkar till eventuella diskussioner eller allmänna tankar hade uppskattas!

Garanterat!
Underskatta inte det sk. muskelminnet.
Citera
2013-11-11, 20:49
Medlem
Jag såg en studie som visade att man bygger bättre om man använt aas och slutat vs om man aldrig använt aas minns dock inte var jag såg den men det var nåt men cellförändringar osvBlev förvånad
Citera
2013-11-11, 20:59
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stenoxen

Bra jobbat! Aesthetics?

Citat:
Ursprungligen postat av VargLamm
Du har helt rätt testosterone har absolut inget att göra i människo kroppen . Sen är det mesta framtaget i medicinska syften och inte att skapa muskelmonster

Vet du ens vad testosterone är?
Citera
2013-11-11, 21:09
Medlem
General.Maximus.s avatar
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=206388
Citera
2013-11-11, 21:56
Medlem
Klart som fan dopning har sina fördelar. Testosteron tillverkas naturligt i kroppen även om jag vet att du trollade. Anavar skapades för att återställa muskulaturen hos aidssjuka osv osv. Preppar man smart och inte kör en massa monsterkurer och skiter i att göra regelbundna besök hos läkaren för att kolla upp sig så är det klart man lider. Själv har jag bara kört primo,testo,anavar och deca. Alltid lågdos i allt och aldrig över 250 mg testo i veckan. Om man ser till den jag var innan dvs en deprimerad smalfet snorvalp som spenderade sin tid med att äta chips och spela datorspel så har preppandet höjt mig livslängd om något och framför allt min levnadsstandard. Jag kör inte mer än en kur om året och med tanke på att jag oftast kör korta estrar i lågdos är återhämtningen jävligt snabb. Drar snart igång en kur och sista var ca 10 mån sen, mår underbart.
Citera
2013-11-11, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Vet du ens vad testosterone är?
Manligtkönshormon ?? Eller vad menar du
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera