2013-11-11, 23:20
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VargLamm
Manligtkönshormon ?? Eller vad menar du

Japp. Men du sa att det inte hade i kroppen att göra vilket blir felaktigt när du inte uttrycker dig mer specifikt.
Citera
2013-11-12, 01:23
Medlem
Ingen som fattade sarkasmen i hans post?
Varglamms post dvs.
Citera
2013-11-12, 06:04
Medlem
Ajja skönt att några fattade iaf
Citera
2013-11-12, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Jag såg en studie som visade att man bygger bättre om man använt aas och slutat vs om man aldrig använt aas minns dock inte var jag såg den men det var nåt men cellförändringar osvBlev förvånad
Är du snäll och länkar detta?
Citera
2013-11-12, 11:54
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matematikern1
Doping är inte naturligt för människan, det ska alltså inte in i människans kropp och nej det finns inget positivt med doping (förutom just under kuren då man kanske känner sig som hulken)

Det där är trams. Det finns hur mycket information som helst av "anti-aging" med hjälp av testosteron och HCG.
Citera
2013-11-12, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeverRetreat
Är du snäll och länkar detta?

Länken finns på första sidan. Men här kommer den igen:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=206388
Citera
2013-11-12, 16:44
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det där är trams. Det finns hur mycket information som helst av "anti-aging" med hjälp av testosteron och HCG.

HGH inte HCG.
Citera
2013-11-12, 19:21
Medlem
Citat:
Doping är inte naturligt för människan, det ska alltså inte in i människans kropp och nej det finns inget positivt med doping (förutom just under kuren då man kanske känner sig som hulken)

Du vet om att testosteron är bra för hälsan va? Om vi pratar 200-250 mg/veckan.

http://www.dagensmedicin.se/nyheter/...-skort-hjarta/
http://www.dagensmedicin.se/vetenska...m-testosteron/

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp...nbrist-2469459
Citera
2013-11-12, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Klart som fan dopning har sina fördelar. Testosteron tillverkas naturligt i kroppen även om jag vet att du trollade. Anavar skapades för att återställa muskulaturen hos aidssjuka osv osv. Preppar man smart och inte kör en massa monsterkurer och skiter i att göra regelbundna besök hos läkaren för att kolla upp sig så är det klart man lider. Själv har jag bara kört primo,testo,anavar och deca. Alltid lågdos i allt och aldrig över 250 mg testo i veckan. Om man ser till den jag var innan dvs en deprimerad smalfet snorvalp som spenderade sin tid med att äta chips och spela datorspel så har preppandet höjt mig livslängd om något och framför allt min levnadsstandard. Jag kör inte mer än en kur om året och med tanke på att jag oftast kör korta estrar i lågdos är återhämtningen jävligt snabb. Drar snart igång en kur och sista var ca 10 mån sen, mår underbart.

Höjt din livslängd vettefan om den har gjort.. men jag förstår vad du menar. Du menar att du var deprimerad för att du tyckte att du såg ut som en tönt som bara spelade datorspel och nu helt plötsligt så är du en hunk med en snygg kropp?
Låt mig lägga upp det såhär; Det var mer fel på ditt psyke så anabolan i sig rädda inte dig utan du ser dig själv på ett annat sätt nu. Och du kunde ha gjort exakt samma sak utan anabola
Citera
2013-11-12, 20:23
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicmadness
HGH inte HCG.

Yes, tack. Helt rätt.
Citera
2013-11-12, 21:00
Medlem
Citat:
Höjt din livslängd vettefan om den har gjort.. men jag förstår vad du menar. Du menar att du var deprimerad för att du tyckte att du såg ut som en tönt som bara spelade datorspel och nu helt plötsligt så är du en hunk med en snygg kropp?
Låt mig lägga upp det såhär; Det var mer fel på ditt psyke så anabolan i sig rädda inte dig utan du ser dig själv på ett annat sätt nu. Och du kunde ha gjort exakt samma sak utan anabola

Aao en oaktiv människa som lever på skräpmat vs en som går på lågdos och är aktiv så lever nog prepparen längre och bättre. Du har rätt i att jag skulle kunna ändra mina livsvanor utan prepp men det är inte så lätt. Så som jag ser det så drog det mig ur det mörka hålet jag befann mig i och idag fungerar livet perfekt. Tror faktiskt att kuren jag drar igång snart är den sista jag nånsin kommer köra tills jag blir 50 då blir det lågdos testo och hgh livet ut som enligt forskning faktiskt höjer livslängden och ännu viktigare kvaliten.
Citera
2013-11-12, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Aao en oaktiv människa som lever på skräpmat vs en som går på lågdos och är aktiv så lever nog prepparen längre och bättre. Du har rätt i att jag skulle kunna ändra mina livsvanor utan prepp men det är inte så lätt. Så som jag ser det så drog det mig ur det mörka hålet jag befann mig i och idag fungerar livet perfekt. Tror faktiskt att kuren jag drar igång snart är den sista jag nånsin kommer köra tills jag blir 50 då blir det lågdos testo och hgh livet ut som enligt forskning faktiskt höjer livslängden och ännu viktigare kvaliten.

Vet inte riktigt hur gammal du är, antar lite kallt att du är mellan 20-25 men om det är någon gång du ska ta låga doser av anabola så är det väl när du är 30+. Då har du testonivå i kroppen som en ung och fräsch 20-åring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in