Citat:
Ursprungligen postat av
jarrelka
Klart som fan dopning har sina fördelar. Testosteron tillverkas naturligt i kroppen även om jag vet att du trollade. Anavar skapades för att återställa muskulaturen hos aidssjuka osv osv. Preppar man smart och inte kör en massa monsterkurer och skiter i att göra regelbundna besök hos läkaren för att kolla upp sig så är det klart man lider. Själv har jag bara kört primo,testo,anavar och deca. Alltid lågdos i allt och aldrig över 250 mg testo i veckan. Om man ser till den jag var innan dvs en deprimerad smalfet snorvalp som spenderade sin tid med att äta chips och spela datorspel så har preppandet höjt mig livslängd om något och framför allt min levnadsstandard. Jag kör inte mer än en kur om året och med tanke på att jag oftast kör korta estrar i lågdos är återhämtningen jävligt snabb. Drar snart igång en kur och sista var ca 10 mån sen, mår underbart.
Höjt din livslängd vettefan om den har gjort.. men jag förstår vad du menar. Du menar att du var deprimerad för att du tyckte att du såg ut som en tönt som bara spelade datorspel och nu helt plötsligt så är du en hunk med en snygg kropp?
Låt mig lägga upp det såhär; Det var mer fel på ditt psyke så anabolan i sig rädda inte dig utan du ser dig själv på ett annat sätt nu. Och du kunde ha gjort exakt samma sak utan anabola